Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان وحدت اسلامی روبروی پارک شهرکوچه معتمدی پلاک۶واحد۷

تجهیزات ولوازم ایمنی اصل برادران

 

🧯 تجهیزات ایمنی برندهای :
ELVEX  ، MSN ، BS ، GOODPRO و APOLLO 🧯

🧯 واردات و پخش انواع لوازم ایمنی و آتشنشانی🧯

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

👥 درباره ما

تجهیزات و لوازم ایمنی اصل برادران در راستای حفاظت از نیروهای متخصص ایمنی و آتش نشانی، جهت مشاوره و تامین کلیه لوازم ایمنی فردی و لوازم و تجهیزات تخصصی آتش نشانی فعالیت خود را آغاز نمود. هدف اصلی این واحد حمایت از ایمنی افراد وکارکنان در مقابل انواع خطرات و سوانحی است که ممکن است در محیط کار سلامت و ایمنی اشخاص را تهدید نماید. با به کارگیری نیروهای توانمند و دارای تجربه در این صنعت، تامین و تجهیز ایمنی در محیط کار و اماکن صنعتی را میسر می­ سازد.

💠 خدمات مجموعه

  • حفظ و صیانت از نیروی کار
  • پیشگیری از بروز خسارات هنگفت مالی
  • پیشگیری از بروز شرایط اضطراری و حوادث ناشی از کار

✨ تجهیزات و لوازم ایمنی اصل برادران ✨

انتخاب وسایل ایمنی به شرایط متفاوتی بستگی دارد. باید کیفیت محصولات تضمین شده باشد و از شرکت مناسبی وسایل را انتخاب کنید. پارسیان اوستام با داشتن تجربه کافی و راضی نگه داشتن همیشگی مشتریان سعی بر این داشته که کیفیت محصولات خود را به صورت چشمگیری بالا ببرد.

✨حفظ ایمنی شما هدف ماست✨

🪖 واردات و پخش انواع کلاه ایمنی

🥽 واردات و پخش انواع عینک و ماسک ایمنی از جمله ماسک سه لایه و عینک جوشکاری

🦺 واردات و پخش لباس کار ایمنی از جمله لباس کارگری ، لباس جوشکاری و لباس آرگون

🧤 واردات و پخش دستکش ایمنی از جمله دستکش ضدبرش ، دستکش جوشکاری و دستکش چرمی ، دستکش کارگری ( کف دوبل )

🥾 واردات و پخش انواع کفش ایمنی از جمله کفش پنجه فولادی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تجهیزات ایمنی و آتشنشانی پارسیان اوستام

🧤 انواع دستکش ایمنی

انواع دستکش های ایمنی را به طور کلی می توان در سه دسته از لحاظ جنس،کاربرد و مشاغل قرار داد. هر کدام از این دسته بندی ها مهم و ضرورری است و ممکن است که برخی از دستکش ها جنس یکسان داشته باشند و در چندین شغل مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

🧤 دستکش ایمنی ضد برق

از جمله انواع دستکش ایمنی که بسیار مهم است می توان به دستکش ایمنی برق یا عایق برق اشاره کرد که در کارهای برقی از آن استفاده می شود و کاربر را در مقابل جریان برق و برق گرفتگی محافظت می کند. از این دستکش تکنسین های برق و متخصصان طراحی دکل ها و موارد مشابه آن استفاده می کنند. این دستکش ها از جنس لاتکس تولید می شوند و در برابر شوک الکتریکی مقاوم هستند و از لحاظ مقاومت در برابر جریان الکتریسیته در حالت کلی به شش کلاس تقسیم می شوند.

🧤 دستکش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی

در محیط های آزمایشگاهی و کارگاهی که با مواد شیمیایی و اسیدی کار می کنیم نیاز به دستکش هایی است که دستان را برابر خطرات ناشی از پاشش اسید محافظت کند به همین دلیل نیاز است که از دستکش ایمنی ضد اسید استفاده شود. این دستکش ها از موادی مانند پلاستیک، پلیمر و مواد مشابه به اینها تولید می شوند و مقاومت بالایی در برابر نفوذ اسید و مواد شیمیایی دارند. از این دستکش ها در زمینه ها و کار های مختلف از جمله صنایع غذایی، پالایشگاه و … استفاده می شود. دستکش ایمنی مخصوص آزمایشگاه از جمله مواردی است که در کارهای مربوط به مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

🧤 دستکش ایمنی ضد برش

این دستکش ها از جمله دستکش های ایمنی هستند که در برابر برش و پارگی مقاومت بالایی دارند و در کارهایی که در آنها از ابزار آلات برشی نظیر پروفیل بر، فرز و … استفاده می شود کاربرد دارند. دستکش ایمنی ضد برش دستان را در برابر آسیب های احتمالی هنگام کار با ابزارهای برشی محافظت می کند و جنس مقاومی نیز دارد. از این دستکش در کارهایی که ممکن است دست را بریده و یا خراش دهید استفاده می شود.

🧤 دستکش ایمنی حرارتی

همانگونه که از نام این دستکش پیداست در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و می توان از آن استفاده کرد. این دستکش های ایمنی حرارتی جنس بسیار مقاومی از الیاف نسوز دارند و دستان را در برابر شعله و گرمای بیش از حد محافظت می کنند. از جمله کاربرد دستکش ضد حرارت در شغل های آتش نشانی، جوشکاری، صنایع ذوب و کوره و … است.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مدیریت : عباس نصرالهی

🔗 ارتباط با ما :

مدیریت : جناب عباس نصرالهی       09121238533
مدیرفروش:جناب  زیلو باف            09121271180

شماره  تلفن ثابت

02166719494
02166706790
02166739252
02166706790

www.iranelvex.com

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

گواهینامه ها

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

انواع ماسک

ماسک تنفسی تاشو Apollo FFP3 اکتیو جعبه 10 عددی

 

ماسک تنفسی کاسه ای Gemplers

 

ماسک تنفسی تاشو Apollo FFP3 اکتیو جعبه 12 عددی

 

ماسک تنفسی تاشو Apollo FFP3 اکتیو جعبه 6 عددی

————————————-

 ——————————————


———————————————-

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تجهیزات ایمنی , الوکس , ELVEX , ماسک آپولو ,  APOLLO , لباس کارگری , لباس جوشکاری , لباس آرگون ,  دستکش ایمنی, دستکش ضدبرش , دستکش جوشکاری, دستکش چرمی , دستکش کارگری , واردات , توزیع کلیه اقلام تجهیزات ایمنی فردی جهت تمامی صنایع , تولیدلباس کارگری مهندسی , ماسکهای تنفسی ,