Address & Contact

Our Address

شیراز، دروازه اصفهان ،ابتدای خیابان تختی ،روبه روی بانک ملی ،جنب بانک سپه

مرکز توزیع تجهیزات کشاورزی سنتی و صنعتی آلپ 

✳️ مرکز تهیه نوار تیپ، لوله و اتصالات و پلاستیک کشاورزی و لوله های بارانی و مه پاش آلپ در شیراز✳️

✳️ تجهیزات کشاورزی سنتی و صنعتی آلپ مرکز پخش لوله واتصالات پلی اتیلن ، فروش نوارهای قطره ای فروش انواع پلاستیک های کشاورزی

✳️ فروش لوله نخدار و لوله های بارانی ، فروش اتصالات پایا

✳️ فروش شیرهای پروانه ای

✳️ فروش لوله های پلی اتیلن از سایز 16 تا 450 برای کشاورزان عزیز

✳️ لوله و اتصالات پلی اتیلن مخصوص آبرسانی و یا کاربردهای کشاورزی در سه گرید PE100-PE80-PE63 تولید می شوند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود استانداردهای جدید و به روز،در سطح جهانی بیشتر از لوله پلی اتیلن با گرید PE100 استفاده می شود.

✳️ انتخاب لوله و اتصالات آبیاری کشاورزی:

موارد مصرف اتصالات پلی اتیلن نیز مانند لوله پلی اتیلن بسیار گسترده است.اتصالات پلی اتیلن در تمامی خطوط انتقال آب کشاورزی به همراه لوله پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرند.استفاده از انواع اتصال در خطوط انتقال آب کشاورزی به نوع خط و پروژه بستگی دارد.

به عنوان مثال،اتصال فلنجی در خطوط پلی اتیلن گاز نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد و یا اتصالات الکتروفیوژن نمی تواند در خطوط انتقال آب مورد استفاده قرار گیرند،چرا که استفاده نابه جا از محصولات پلی اتیلن باعث اتلاف منابع مالی می شود.

تجهیزات کشاورزی سنتی و صنعتی آلپ

✳️ اهمیت استفاده صحیح از اتصالات پلی اتیلن کشاورزی:

تناسب بکارگیری اتصالات پلی اتیلن در خطوط انتقال آب کشاورزی امری اجتناب ناپذیر است و انتخاب لوله و اتصالات مناسب،بر روی عملکرد و کارایی بهینه سیستم تاثیرگذار است.

اتصالات نقش مهمی را در خطوط لوله پلی اتیلن بر عهده دارند،چرا که بیشتر عیوب و خسارات از نقطه اتصال در سیستم لوله کشی بروز می نماید.چنانچه اتصالات به خوبی انتخاب نشوند و یا کیفیت اتصالات ضعیف باشد و یا اتصال بین اجزا بر طبق استاندارد و دستورالعمل ها به درستی رعایت نشود،کل پروژه به مشکل خورده و نیازمند صرف هزینه سنگین به منظور نگهداری و تعمیرات خواهیم بود.

مدیریت : بهنام جبلی

لوله و اتصالات کشاورزی , فروش لوله و اتصالات کشاورزی , لوله و اتصالات باغبانی , لوله کشی کشاورزی , قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی , لوله کشاورزی , لوله پلاستیکی آب کشاورزی ,