Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان ولیعصر ، بالاتر از بیمارستان هاجر

شرکت تجهیزات پزشکی HospitaAtHome در تهران

شرکت تجهیزات پزشکی
Hospital At Home Company 

💨 فروش دستگاه های تنفسی به صورت نقد و اقساط

💨 تعدادی دستگاه هم به صورت محدود کرایه هم داده می شود

💠 انواع ماسک که با هر یک از دستگاه ها ست خواهد شد

💠 اعزام نیرو جهت نصب دستگاه یا تعمیر

💠 دستگاه های کمک تنفسی ریه ، از جمله دستگاه اکسیژن ساز ، دستگاه بای پپ ، دستگاه سی پپ و دستگاه ونتیلاتور

🔴آپنه یا وقفه تنفسی

💠چنانچه به هر علتی به طور موقت نفس تان در خواب قطع شود شما دچار آپنه شده اید،این عارضه در میان آقایان به طور تقریبی دو برابر خانم هاست. ۱۰ درصد خانم ها و ۲۵ درصد آقایانی که خروپف رو تجربه میک نند دچار وقفه تنفسی حین خواب می شوند. یکی از علایم یا نشانه های آپنه خروپف است شل شدن عضلات ناحیه گردن در حین خواب و در نتیجه تنگ شدن مجاری راه هوایی در این ناحیه میت واند سبب ایجاد خروپف شود. اکثر آپنه ها با صدای خروپف بلند همراه اند که در بعضی موارد فرد با احساس خفگی ناگهانی از خواب بیدار میشود.

🔴علایم آپنه تنفسی

🔰 خواب آلودگی بیش از حد درساعات بیداری
🔰 سردرد صبحگاهی وخشکی دهان
🔰 خروپف با صدای بلند
🔰 چاقی
🔰 تغییرات خلقی
🔰 اشکال در تمرکز ویادگیری
🔰 تعریق شدید درحین خواب
🔰 تکرار ادرار درشب

🔴عوارض آپنه تنفسی

💠افراد دارای وقفه تنفسی در معرض خطراتی مانند سکته قلبی و مغزی، فشار خون بالا، دیابت، کاهش قدرت یادگیری،خواب آلودگی در طول روز،افسردگی، کاهش توانایی جنسی،کاهش کیفیت خواب،بی نظمی ضربان قلب و تصادفات رانندگی قرار می گیرند.این اختلال در کودکان نیز منجر به پیش فعالی می شود.

🔴روش های درمانی وقفه تنفسی

💠اکثر اختلالات تنفسی حین خواب قابل درمان هستند وبا توجه به نوع و شدت ابتلا درمان های متفاوتی دارند.نوع درمان بر اساس نتایج بدست آمده از 《تست خواب》تعیین می شود.مراکزی تحت عنوان کلینیک خواب وجود دارند که در آن ها از مراجعه کنندگان تست خواب (پلی سومنوگرافی و پلی گرافی) به عمل می آید و در آن نرخ ضربان قلب وتنفس و سطح اکسیژن اندازه گیری می گردد.

🔴روش های درمانی

🔰 کاهش وزن
🔰 عمل جراحی
🔰 استفاده از دستگاه کمک تنفسی CPAP یا BiPAP
🔰 وسایل داخل دهانی برای جلوگیری از انقباض عضلات فک

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔴پرسش و پاسخ👇

❇️ آیا اغلب در طول روز احساس خستگی یا خواب آلودگی میکنید؟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ آیا با صدای بلند خرو پف میکنید؟ (بلند تر از صدای صحبت کردن یا آن قدر بلند که با وجود درهای بسته شنیده می شود.)

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ آیا کسی شاهد قطع شدن نفش شما در طول خواب بوده است؟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ آیا فشار خون بالا دارید؟ یا برای فشار خون بالا درمان میشوید.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️  BMI شما بیشتر از ۳۵ است. (مجذور قد/وزن)

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ سن شما بیشتر از ۵۰ سال است.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ دور گردن تان (زیر غضروف تیرویید)بیشتر از ۴۰ سانتیمتر است؟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️ آیا مرد هستید؟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹چنانچه به بیش از سه سوال بالا پاسخ مثبت داده اید.شما درمعرض خطر《وقفه تنفسی حین خواب》هستید.🔹
🔹هر چه تعداد پاسخ های مثبت شما بیشتر باشد،احتمال خطر بیشتر خواهد بود.🔹
🔹در این صورت جهت انجام تست خواب با شماره های ما تماس بگیرید.🔹

🔸اجازه ندهید خواب بی کیفیت لذت زندگی آرام را از شما بگیرد🔸

دستگاه کمک تنفسی CPAP – BiPAP

💨 مکانیزم کاری دستگاههای اکسیژن ساز :

💠 اکسیژن موجود در هوا (در حد 20%) را تحت فشار بالا متراکم میکنند و با فشار متناسب و قابل تنظیم برای کاربر فراهم میکند.

💠 استفاده از اکسیژن ساز برای مقاصد درمانی مانند اکسیژن تراپی و یا درمان بیماری های مزمن و یا حاد تنفسی استفاده می شود.

💠 خلوص بالای اکسیژن خروجی، عدم نیاز به شارژ، راحتی در استفاده، جابجایی راحت، هزینه و صدای پایین و همچنین راندمان عملکردی بالا از ویژگیهای اصلی دستگاههای اکسیژن ساز است.

💠 انواع دستگاه های اکسیژن ساز در ظرفیت های مانند 3، 5، 8 و یا 10 لیتر در دقیقه از معتبرترین مارک ها در فروشگاه اینترنتی توان نو وجود دارد.

💠ظرفیتهای 3 تا 5 لیتر معمولا برای ناراحتیهای تنفسی مزمن و ظرفیت های بالاتر برای موارد حاد استفاده میشود.

💠 این دستگاه یک جایگزین بسیار عالی برای کپسول اکسیژن است و تنها محدودیت آن، نیاز به برق است. ناگفته نماند مدل‌های جدیدی از این دستگاه طراحی و ساخته شده‌اند که با باتری کار می‌کنند اما توانایی تولید اکسیژن با غلظت کمتری را دارند. با ما همراه باشید تا خصوصیات کامل این دستگاه و موارد مصرف آن را برای شما شرح دهیم.

💠 با انواع دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ آشنا شوید

اکسیژن‌ ساز‌ها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به دو دسته ثابت و قابل حمل تقسیم می‌شوند.

1- دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ ثابت:

بیشتر اکسیژن ساز‌هایی که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع ثابت هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند به صورت پالسی و مداوم اکسیژن تولید کنند.

منظور از کارکرد پالسی این است که دستگاه طی فاصله‌های زمانی مشخص به صورت مقطعی، مقدار اکسیژن مشخصی را تولید می کند. خوب است بدانید که در حالت اکسیژن‌ سازی مداوم، دستگاه یکسره و بدون توقف، اکسیژن تولید می‌کند.

نا‌گفته نماند که اکسیژن‌ ساز‌های ثابت اغلب دارای چرخ‌هایی در قسمت زیرین هستند و قابلیت حمل به قسمت‌های مختلف خانه یا مکان مورد نظر را دارند اما این کار را نمی‌توانید به راحتی نمونه‌های قابل حمل انجام دهید.

2- دستگاه اکسیژن‌ ساز‌ قابل حمل:

اکسیژن‌ ساز‌های قابل حمل که وزن کم‌تر و اندازه کوچک‌تری نسبت به اکسیژن‌ ساز‌های ثابت دارند و برای راحتی در حمل‌و‌نقل طراحی و تولید شده‌اند، معمولا فقط به صورت پالسی اکسیژن تولید می‌کنند.

در این دستگاه‌ها می‌توان اکسیژن خروجی را به صورت دستی مطابق با نیاز بیمار از طریق صفحه کنترلی که روی دستگاه نصب شده است تغییر داد. بهتر است که اکسیژن‌ ساز مورد نیاز خود را با توجه به توصیه‌های پزشک معالج انتخاب کنید تا در استفاده از آن به مشکل نخورید. در بازار اکسیژن‌ ساز‌های مختلفی مطابق با نیاز شما وجود دارد که به راحتی قابل تهیه هستند.

💠 نکاتی که بهتر است درباره دستگاه اکسیژن‌ ساز بدانید

1- خلوص اکسیژن خروجی از دستگاه اکسیژن‌ ساز بین 90 تا 95 درصد است.

2- اگر این دستگاه روشن باشد و به وسیله مسیر خروجی به بیمار متصل نباشد، اکسیژنی را به فضای داخل اتاق اضافه نمی‌کند.

3- دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز خانگی همگی با برق کار می‌کنند و هیچگونه باتری یا سیلندر ذخیره سازی‌ای ندارند و بعد از قطع شدن برق به طور کامل از کار خواهند افتاد.

4- این دستگاه‌ها دارای 2 نوع فیلتر هستند که عبارتند از:

– فیلتر اسفنجی یا ابر صنعتی قابل شستشو که هر هفته یک بار نیاز به شستشو دارد.

– فیلتری از جنس کاغذ مخصوص که هر 6 ماه یک بار نیاز به تعویض دارد.

5- هیچگاه دستگاه اکسیژن ساز را در حالت روشن حمل نکنید و یا به بغل نخوابانید. زیرا موتور این دستگاه به صورت معلق است و احتمال خرابی دارد.

6- یک لیوان مانومتر در قسمت خروجی دستگاه وجود دارد که وظیفه مرطوب کردن اکسیژن را بر عهده دارد. باید یک سوم این لیوان با آب مقطر یا آب جوشیده پر شود و هفته‌ای یک بار سوراخ‌های موجود بر روی نازل شلنگ درون لیوان جرم‌گیری شود. این نکته را به یاد داشته باشید که سوراخ‌ها باید با سوزن یا یک جسم نوک تیز باز شوند.

مدیریت : خانم پویان منش
09124217198
02188481342

______________________
برای نظر یا کامنت از طریق این لینک واردشوید

https://zmat.ir/214810401
______________________

دستگاه تست خواب
💠 دستگاه تست خواب خانگی رزمد مدل Apnealink Air

دستگاه تست خواب خانگی رزمد مدل Apnealink Air یکی از برترین نمونه‌های موجود در بازار در زمینه تست خواب خانگی است. این دستگاه از کمپانی رزمد تا به اینجای کار توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه تست خواب خانگی وزن کمی دارد و به راحتی قابل استفاده است. پیش از این که بخواهیم دستگاه تست خواب رزمد مدل Apnealink Air را بررسی کنیم، بهتر است کمی با عملکرد آن آشنا شویم.

دستگاه تست خواب خانگی می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در داشتن خوابی راحت کند. آن‌ دسته از افرادی که مشکلاتی مانند اختلالات مربوط به خواب، فعالیت عضلانی در خواب، تپش قلب بالا، اشباع اکسیژن خون و مواردی از این قبیل دارند، بهتر است حتما از دستگاه تست خانگی و دستگاه تست خواب خانگی رزمد مدل Apnealink Air استفاده کنند.

Apnealink Air Razm home sleep test machine

Razm Apnealink Air home sleep test machine is one of the best examples in the market in the field of home sleep testing. This device from Razmad company has been able to attract a lot of fans so far. This home sleep test machine is lightweight and easy to use.

💠 ویژگی‌های دستگاه تست خواب خانگی رزمد مدل Apnealink Air

این دستگاه با اندازه گیری شرایط محیطی مختلف مانند نارکولپسی، سندروم پای بی قرار، اختلال حرکات دوره‌‌ای اندام‌ها، راه رفتن در خواب و . . . را دارند، بهتر است از این دستگاه تست خانگی استفاده کنید. این محصول با داشتن وزن سبک و فعالیت بسیار کم سر و صدا می‌تواند به شما کمک کند تا خوابی راحت و بدون هیچگونه مشکل داشته باشید.

این دستگاه تست خانگی می‌تواند پنج کانال اطلاعات اصلی مربوط به خواب را ضبط و کنترل کند. از این موارد می‌توان به تلاش تنفسی، جریان هوای بینی، خروپف، نبض و درصد خلوص اکسیژن اشاره کرد.

این محصول حدود ۱۲ ساعت کار می‌کند و پس از هر بار استفاده قابلیت شارژ شدن را دارد. اگر فکر می‌کنید آپنه خواب دارید، اختلالات مربوط به خواب شما را اذیت می‌کند و یا حرکت‌های غیرارادی در هنگام خواب انجام می‌دهید، ما به شما دستگاه تست خواب خانگی رزمد مدل Apnealink Air را پیشنهاد می‌دهیم.

Features of Apnealink Air Razm Home Sleep Test Machine

This device measures various environmental conditions such as narcolepsy, restless legs syndrome, periodic movement disorders of the limbs, sleep walking and. . . It is better to use this home testing machine. This product with its light weight and very low noise activity can help you to have a comfortable sleep without any problems. This home tester can record and control five main sleep information channels. These include respiratory effort, nasal airflow, snoring, pulse, and oxygen purity.

 

Cpap

💠 دستگاه سی پپ رسمد مدل AIR SENSE10،از برترین دستگاه های cpap سی پپ موجوداست .با توجه به قابلیت های منحصر به فرد خود مانند داشتن مرطوب کننده سیستم انتقال و دریافت اطلاعات تنفسی بیمار در حین خواب به صورت بی سیم و نیز هماهنگی سریع و خودکار دستگاه با کاربر موجب شده است تا این دستگاه مورد انتخاب بسیاری از افراد شود.( پیشنهاد فروشگاه تجهیزات پزشکی توان نو : دستگاه اکسیژن ساز ،ویلچر )

ابعاد : 12 (ارتفاع)* 26 (طول)* 16 (عرض) سانتیمتر
وزن : 1248 گرم
تنظیم شدن سریع دستگاه با کاربر به صورت خودکار و راحتی استفاده
تنظیم سطح فشار هوا به صورت اتوماتیک و هوشمند
دارای مرطوب کننده جهت انجام تنفس های راحت تر
صفحه نمایشگر خوانا و لمسی
شروع و پایان عملکرد دستگاه به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک با قراردادن و یا برداشتن ماسک تنفسی بر روی صورت
خاموش و روشن شدن خودکار صفحه نمایش دستگاه جهت هشدار به کاربر و یا همراه
دارای کنترل کننده هوشمند وضعیت هوای اتاق (ClimateControl)
نصب و جداسازی راحت تیوب
دارای فیلتر هوا یکپارچه داخل دستگاه
ثبت، نگهداری، بازخوانی و انتقال اطلاعات روند تنفسی کاربر از طریق کارت حافظه SD
قطر لوله هوا: 22 میلیمتر
حداکثر فشار خروجی : 4 لیتر در دقیقه
ساخت استرالیا
همراه با ماسک و تمامی متعلقات
2 سال گارانتی و 10 سال خدمات
کاتالوگ

The standard AIR SENSE10 C-Pep machine is one of the best C-Pep CAP machines available. Due to its unique capabilities such as having a moisturizing transmission system and receiving patient respiratory information during sleep wirelessly, as well as fast and automatic coordination. The device with the user has made this device the choice of many people.

 
Bipap

💠 مشخصات و نحوه عملکرد دستگاه Bipap رزمد مدل LUMIS ST-S10:

دستگاه تمام اتوماتیک Bipap از کمپانی رزمد آمریکا، دارای کاملترین ظرفیت متناسب سازی کمک تنفسی برای کاربر، مکانیزم عملکردی iVAPS و iBR و دارای تنوع بالایی از نرخهای تنفسی انتخابی مناسب برای کلیه کاربران خانگی با مراقبت های ویژه به شمار می رود.

Specifications and operation of LUMIS ST-S10 Bipap combat device:

The fully automatic Bipap device from the American company Razmad, has the most complete capacity for tailoring respiratory assistance for the user, iVAPS and iBR functional mechanism and has a high variety of selected breathing rates suitable for all home users with intensive care.

💠 ویژگیها:

دارای فناوری IntelligentAir اختصاصی رزمد که تا بالاترین سطح تنفس اتوماتیک را با شرایط کاربر تطبیق میدهد
دارای حالتهای های تنفسی قابل انتخاب: PAC, CPAP,T,T/S,iVAPS
دارای سیستم iVAPS (Intelligent Volume-Assured Pressure Support)i مکانیزم هوشمند یادگیرنده حالتهای تنفسی کاربر
دارای سیستم iBR (Intelligent Backup Rate)i سیستم پشتیبان برای امنیت و آسایش بیشتر
به همراه مکانیزم AutoEPAP که هرگونه گرفتگی مجاری تنفسی را تشخیص داده و برطرف مینماید
مکانیزم های Vsync، TiControl و Trigger هرگونه نشتی از ناحیه ماسک تنفسی را تشخیص داده و اعلام مینماید
قابلیت نمایش میزان Ci/Ai/AHi در حالت های CPAP&S
قابلیت تعریف BPM:Patient Rate
قابلیت Auto Ramp
قابلیت استفاده بعنوان ونتیلاتور
دارای کنترل هوشمند زمان دم Ti control
دستگاه کاملا بی صدا
طراحی ارگونومیک و راحت برای کاربر
قابلیت تعریف حساسیت دم و بازدم (Trigger and Cycle)
قابلیت نمایش های: Tidal volume,Minute ventilation,I:E ratio,leak,Pressure,Pressure support,peak inspiratory,Ti,Timax,Timin,Spo2,Pluse rate,%Spontaneous Trigger or Cycling
دارای حافظه داخلی Internal Memory و کارت حافظه SD Memory
امکان هوشمند تعریف دمای مرطوب ساز بر اساس میزان درجه رطوبت اتاق خواب
ساخت کشور آمریکا
گارانتی: 2 سال – 10 سال خدمات
کاتالوگ و راهنمای استفاده

 

 

Autocpap

 

💠 اتو سی پپ ResMed مدل AutoSET FOR HER به دستگاه کمک تنفسی گفته می شود که برای باز کردن راه هوایی بیمار در حین بیهوشی یا در زمان خواب به کار می رود. به واسطه این دستگاه فشار هوای خفیف به بالای مجرای هوایی منتقل می شود تا عمل تنفس به راحتی انجام شود. از این دستگاه برای درمان برخی از بیماری ها مانند کسانی که دارای آپنه انسدادی خواب یا خروپف مزمن هستند، استفاده می شود.

The ResSed AutoSET FOR HER is a breathing apparatus used to open a patient’s airway during anesthesia or at bedtime. With this device, light air pressure is transferred to the top of the airway so that breathing can be done easily. This device is used to treat some diseases such as those with obstructive sleep apnea or chronic snoring.

💠 این دستگاه مجهز به تنظیم خودکار است و سبب می شود تا فشار دم و بازدم در حالت متعادل نگه داشته شود. طراحی اتوسی پپ RESMED به گونه ای کاملا حرفه ای انجام می شود که در زمان کارکردن صدایی را از خود منتشر نکند. فناوری AUTOSET RESPONSE به صورت هوشمند فشار دم بیمار را افزایش می دهد و از این طریق درمان با فشار بالا را انجام خواهد داد.

💠 از جمله ویژگی های بارز این دستگاه تولید صدای کم آن است که تا ۲۶.۶ دسی بل در نظر گرفته می شود.

ابعاد این دستگاه ۱۲ در ۲۶ در ۱۶ سانتی متر است که نشان از طراحی جمع و جور آن می دهد.

در اتو سی پپ ResMed مدل AutoSET FOR HER پارامترهای متعددی مانند Apnea‌، Hypopnea , Pressure , RERA ,Leak قابل اندازه گیری و نمایش است.

در این دستگاه به طور خودکار فشار در زمان بازدم کاهش پیدا می کند که بیمار بازدم راحت تری داشته باشد.

بر اساس درجه رطوبت محیط و دمای اتاق، دمای هوشمند هیومیدیفایر تعریف خواهد شد.

در این دستگاه علاوه بر حافظه داخلی، کارت حافظه SD نیز وجود دارد.

سطح فشار هماهنگ با تنفس بیمار در این دستگاه 4-20 CMH2O است.

محدوده تعیین فشار بازدمی در این دستگاه از طریق NA صورت می گیرد.

در این دستگاه ویژگی تنفس راحت یا EPR وجود دارد.

به واسطه این دستگاه سی پپ، تشخیص اتصال ماسک به صورت، به طور هوشمند انجام می شود.

حجم ظرفیت مرطوب کننده ۳۸۰ میلی لیتر در نظر گرفته می شود.

امکان نصب تیوب هوشمند یا Climate LineAire در این دستگاه وجود دارد.

مرطوب کننده این دستگاه سری Humid Air نام دارد.

نوع مرطوب کننده این دستگاه Built In است.

در این دستگاه مد CPAP وجود دارد.

از طریق این دستگاه میزان نشتی اکسیژن به طور خودکار قابل شناسایی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه اکسیژن ساز , انواع دستگاه اکسیژن ساز , دستگاه مراقبت تنفسی , دستگاه های تنفسی , دستگاه تنفسی تهران , تجهیزات پزشکی وتنفسی , اکسیژن ساز , سی پپ , بای پپ , ونتیلاتور ,