تخته بنایی و بشکه و بالابر غرب در یافت آباد تهران

🌟با سلام خدمت دوستان گرامی🌟
🌟مرکز اجاره تخته بنایی بشکه بالا بر ساختمانی غرب🌟
🌟اجازه تخته بنایی بشکه بالا بر ساختمانی بصورت هفتگی ماهانه ضمانت در یافت می شود کارت ملی هوشمند وانت جهت ارسال در انبار موجود است🌟
🌟قبل از هر اقدامی می توانیم از مشاوره ما استفاده کنید ما در خدمت شما هستیم🌟
🌟خرید و فروش تخته بنایی بشکه بالا بر ساختمانی در خدمتیم🌟
🌟تخته بنایی روغن خورده تسمه شده روس کیفیت عالی ارسال فوری🌟

✳️تخته های بنایی 

🔺این تخته های بنایی هنگام ساخت و ساز و نقاشی ساختمان ها یا تعمیرات، مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی از این تخته ها هنگام کار در ارتفاع برای خفظ ایمنی کارگران استفاده می شوند.

🔺طول تخته های بنایی از 2متر تا 5متر است. تخته های بنایی عرضی در حدود 19.5سانتیمتر دارند و ضخامت آن ها اغلب به 3سانتیمتر می رسد.

🔺تخته های بنایی چون در محیط آزاد استفاده می شوند، در مجاورت بادهای شدید و باران قرار می گیرند؛ به همین دلیل این تخته ها مقاومت بسیار بالایی دارند و از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

🔺تخته های بنایی قبل از استفاده شدن، به ماسه آغشته می شوند و این امر باعث می شود که ضد گل باشند؛ این کار برای کارگران راحتی به ارمغان می آورد و طول عمر تخته های بنایی را زیاد می کند.

🔺تخته های بنایی به طور عمده از چوب درخت های کاج ساخته می شوند؛ چوب درخت های کاج عمر و دوامی بالا و پوششی بسیار ضخیم دارند. کاشت درخت های کاج و نگهداری از آن ها بسیار آسان است. چوب این درخت ها به دلیل داشتن مقاومت زیاد، برای ساختن تخته های بنایی بسیار مناسب هستند.

✳️بالابرهای ساختمانی 

✨یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات ساختمانی بوده که در تمامی ساختمان های در حال ساخت یا در حال بازسازی حداقل می توانید یکی از آن ها را ببینید. کاربرد اصلی بالابر ساختمانی در حمل مصالح مختلف بوده و تجهیزی است که وجود آن برای ساخت یک ساختمان الزامی است.

✳️کاربردهای بالابرهای ساختمانی 

🔹🔸 بالا بردن مصالح ساختمانی در مقیاس کوچک و صنعتی

🔹🔸 حمل بار در کارخانه ها، معادن، اسکله ها، انبارها جهت بلند کردن مواد مختلف

🔹🔸 تخلیه و بارگیری کامیون ها، نصب ماشین آلات

✳️ویژگی های یک بالابر ساختمانی خوب 

💫 دارای ریل ها و پایه های با مقاومت و ایمنی بالا باشد.

💫 الکتروموتور مورد استفاده در آن دارای سیم پیچی تمام مس با کیفیت و توان بالا بوده و نیاز به آمپر کمی داشته باشد.

💫 دارای ظاهری زیبا و اندازه ی مناسب باشد.

💫 جنس دندانه های گیربکس مورد استفاده با کیفیت باشد.

✳️تخته بنایی و بشکه بنایی چیست؟ 

🔻تخته بنایی یک صفحه از جنس چوب می باشد. که برای زیر پا در هنگام کارهای ساختمانی مانند رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها استفاده می شود. همچنین در هنگام کار روی داربست نیز برای زیر پا بکار می رود. برای اینکه حرکت کارگران بر روی داربست با ایمنی بیشتری صورت گیرد.

🔻جنس تخته بنایی از چوب ایرانی و چوب روسی می تواند باشد. همانطور که اشاره شد دو نوع چوب برای ساخت تخته بنایی موجود می باشد. تخته ایرانی و تخته روسی، تخته ایرانی دارای عرض های ۲۰ و۲۵ و۳۰ سانتیمتر می باشد.

🔻چون عرض های مختلفی موجود است بنابراین برای داربست های مختلف و مکانهای مختلف قابل استفاده هستند. ضخامت تخته ایرانی ۵٫۲ سانتی متر می باشد. تخته روسی دارای طولهای ۳و۴ و۶ متر و عرض های مختلفی می باشد.

🔻تخته بنایی یا تخته زیرپایی به عنوان یک محافظ برای کارگران ساختمانی عمل می کند.

🔻تخته بنایی یکی از پرکاربردترین لوازم برای ساخت و ساز است.

🔻تخته بنایی در ابعاد گوناگون تولید می شود و بسته به نوع کاربرد تخته بنایی می توان در امور مختلف از آن استفاده کرد.

🔻از تخته بنایی برای ساخت ساختمان، نقاشی و رنگ کاری نقاط مختلف ساختمان، گچ کاری دیوارها و سقف و همچنین تعمیر نقاط مختلف ساختمان استفاده می شود.

✳️بشکه بنایی چیست؟

🔸🔹بشکه بنایی وسیله است که جهت انجام امور بنایی ساختمان برای کمبود ارتفاع در نقاط بالا دست که دسترسی افراد برای کار کردن در آن قسمتها با قد طبیعی در دسترس نیست کاربرد دارد.

🔸🔹از دیگر کاربردهای بشکه بنایی جهت ذخیره ملات و دوغاب ساختمانی همچنین ذخیره آب در آن برای استفاده در موارد بنایی کاربرد دارد.

🔸🔹معمولا برای جبران کاهش دسترسی از دو بشکه بنایی و تخته بنایی بر روی بشکه بنایی بصورت بافاصله استفاده میگردد.

✳️انواع بشکه بنایی 

🔰بشکه بنایی در انواع زیر در بازار قابل دسترسی است که عبارتند از :

🔰بشکه بنایی درباز 

🔰بشکه بنایی دربسته 

✳️کاربرد تخته زیرپایی:

💥تخته زیرپایی به این منظور استفاده می شود که کارگران ساختمانی برای بنایی و انجام سایر امور مربوط به احداث و تعمیر ساختمان از آن بر روی داربست استفاده می کنند. تخته زیرپایی بر روی این داربست ها قرار می گیرد و سپس کارگران روی آن می ایستند و به انجام کار خود مشغول می شوند.

💥 بنابراین تخته زیرپایی باید از استحکام و مقاومت کافی جهت تضمین ایمنی و امنیت کارگران برخوردار باشد در غیر این صورت ممکن است باعث آسیب جدی به افراد شود،به همین دلیل تخته زیرپایی ارائه شده موجب ثبات کارگران و اجسام قرار گرفته بر روی آن می شود. استفاده از این تخته زیرپایی سبب می شود تا کمترین لرزش و لغزش به افراد و اشیاء قرار گرفته بر روی تخته زیرپایی وارد شود. جنس چوب به کار گرفته شده.

💥برای تولید تخته زیرپایی نیز از مرغوب ترین و بهترین انواع چوب موجود است. این تخته زیرپایی بسیار دیرتر دچار پوسیدگی یا فرسودگی می شود، دچار قارچ زدگی و کپک نمی شود و در طول زمانی که مورد استفاده قرار میی گرد دچار خمیدگی و ترک خوردگی نمی شود. همچنین این نوع تخته زیرپایی بسیار سبک است و از وزن کمی برخوردار است، همچنین تخته زیرپایی به دلیل دارا بودن طول عمر بالا برای مصارف طولانی مدت بسیار مناسب است.

✳️آیا خرید تجهیزات و لوازم صنعتی بهتر است یا اجاره آن‌ها؟

💠اگر شما برای مدت کوتاهی قصد استفاده از وسایل و تجهیزات صنعتی را دارید، بی‌شک اجاره آن منطقی‌تر است. اما اگر می‌خواهید طولانی مدت از این وسایل استفاده کنید و مشکل بودجه دارید، می‌توانید به فکر خرید تجهیزات دست دوم باشید.

به مدیریت:امیر نور محمدی

 امیر           09909400291
آقا رضا         09909400292
آقا جواد        09909400293
خسروی          09194288002
نورمحمدی      09914288003
نورمحمدی        09126365118

 

 

 

 

 

 

اجاره تخته بنایی و بشکه و بالابر غرب در یافت آباد تهران , اجاره تخته بنایی در یافت آباد تهران , اجاره بشکه در یافت آباد تهران , اجاره بالابر در یافت آباد تهران , هزینه اجاره تخته بنایی در یافت آباد , اجاره بشکه در یافت آباد , اجاره بالابر در یافت آباد , اجاره لوازم بنایی در یافت آباد , اجاره لوازم بنایی نورمحمدی ,