تراشکاری پارس سازنده دستگاه های خطوط کشمش مرادی

✳️تراشکاری چیست؟

🔺تراشکاری عبارت است از شکل‌دهی فلزات به روش براده ‌برداری با استفاده از ماشین های تراشکاری. فلز که عمدتاً به شکل استوانه‌ است و به اشکال دیگر فلز نیز قابل استفاده‌ می باشد.

🔺 با قدرت و سرعت معین به چرخش درآمده و با حرکت تیغچه ‌های تراشکاری بر روی آن،عمل براده ‌برداری با عمق و سرعت معین انجام می ‌شود تا قطعه جدید ساخته شود. محور حرکت قطعه می ‌تواند خط صاف یا در راستای مجموعه‌ ای از منحنی ‌ها و زوایا باشد. 

🔺تراشكاری یكی از قدیمی ترین روشهای فرم دادن قطعات است که به دليل داشتن قابلیت های بالا امروز نيز به عنوان یكی از پر کاربرد ترین روشهای توليد مورد استفاده قرار میگیرد.

🔺 شغل تراشکاری هنر شکل دهی به فلزات است که با استفاده از قطعات و دستگاه های دستی و رایانه ای انجام می شود و نتیجه آن ساخت قطعات جدید و یا تعمیر قطعات مستعمل مرتبط با دستگاهها و ماشین آلات صنعتی می باشد. 

✳️مراحل تولید کشمش و خطوط فراوری آن 

💎خطوط شستشوی انگور 
💎حذف ساقه انگور  
💎خشک کن انگور و کشمش 
💎پاک کننده های چرخشی 
💎دم گیر کشمش 
💎سورتینگ (درجه بندی کشمش ) 
💎بسته بندی اتوماتیک فله 

💫دستگاه خشک کن کشمش  

🔸این سطح به شما این امکان را میدهد تا انگور ها را با خیالی اسوده و بدون له شدن آنها ، انها را جابجا و پردازش کشمش را کارآمدتر  و بدون وقفه  ارائه دهید.

💫نوار نقاله فیدر 

🔸تصویر بالا نمایانگر نوار نقاله فیدر با قابلیت تنظیم سرعت و جریان محصول است . این دستگاه یکی از انواع دستگاه های خط تولید کشمش است . این دستگاه کلوخه های بزرگ کشمش را از هم میشکند و کشمشی دانه دانه را تحویل میدهد.

💫نوار نقاله ارتعاشی 

🔸این دستگاه با حرکت ارتعاشی خود سبب میشود ساقه های بلند کشمش از آن جدا شود .

💫نوار نقاله ارتعاشی Vibratory

🔸این دستگاه هر گونه الودگی و ساقه های کوچکتر و کشمش های نامرغوب را حذف میکند.

💫خط شستشوی کشمش 

🔸این دستگاه روشی موثر برای از بین بردن سنگ ها و الودگی از سطح کشمش هاست .در این دستگاه بعد از جداسازی سنگ ریزه ها از کشمش آب تازه و تمیز را روی کشمش ها ریخته و اب را با فشار بالا عمل شستشو را انجام میدهد .

💫خط بسته بندی انبوه اتوماتیک 

🔸اخرین مرحله از مراحل تولید و فراوری کشمش ، خط بسته بندی انبوه اتوماتیک کشمش است . در این مرحله کشمش های فراوری شده را در اندازه های تعیین شده بسته بندی کرده و برچسب گذاری مینمایند.

شماره تماس

09906036628

به مدیریت:رسول مرادی

 

ساخت الک 350 دوطبقه با پوچگیر

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

💥 سازنده دستگاهای دمگیر کشمش(کاشمر)💥

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

ساخت دستگاه دمگیر کشمش عمودی دارای 3 الکتروموتور واینورتر. وبالابر کشمش برای مشتری عزیزمون

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

ساخت دستگاه پوچگیر بزرگ کشمش بسفارش مشتری عزیز

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

ساخت دستگاه دمگیر کشمش بهمراه پوچگیر وخوشه گیر دارای 4 موتور و یک اینورتر
به سفارش همشهری عزیز برادران ذوقی

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

ساخت نوارنقاله خط کشمش به سفارش همشهری عزیز آقای جعفری

 

 

تراشکاری پارس سازنده دستگاه های خطوط کشمش مرادی در کاشمر خراسان رضوی , تراشکاری پارس , سازنده دستگاه های خطوط کشمش ,  دستگاه های خطوط کشمش مرادی , تراشکاری پارس در کاشمر , بهترین تراشکاری در کاشمر , هزینه تراشکاری در کاشمر , تولید دستگاه خطوط کشمش در کاشمر , هزینه ساخت دستگاه خط تولید کشمش ,