Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ، شهر بازرگان جلودرب گمرگ

Telephone

ترخیص پارچه و کمپرس و لوازم یدکی بازرگانی علیزاده

💥    ترخيص كالا از تمام گمركات كشور   💥
ترخيص تخصصي پارچه ،الكتروموتور، كمپروسور ايرنت فيلتر هواسازها و تمام اقلام ترخيصي
با مجوز ثبت سفارش و ثبت اماري
ترخيص تمام كالاهاي وارداتي با مجوز ثبت سفارش و ثبت اماري امكان پذير هست.
✔️ ترخيص لوازم آسانسور موتور اسانسور درب آسانسور كابين آسانسور موتور آسانسور گيرلس 
✔️ دستگاه هاي نساجي نخ دوك نخ كاموا و تمام كالاهاي مجاز
💠 ترخیص انواع لوازم یدکی

💠 ترخیص لوازم یدکی خودرو، کارخانجات بزرگ صنعتی و دستگاه های بزرگ صنعتی مورد استفاده در آن ها، تجهیزات کامپیوتری، لوازم خانگی و … که نیاز به قطعاتی دارند. معمولاً این قطعات در داخل کشور ساخته و تولید نمی شوند و یا هزینه تولید آنها بیشتر از واردات از کشور دیگر است. از این رو این قطعات از کشورهای مختلف وارد می شوند. زیرا این کارخانه ها و دستگاه ها برای راه‌اندازی نیاز به واردات قطعات یدکی دارند.

💠 ترخیص لوازم یدکی خودرو از گمرکات تخصصی نیاز به دانش و اطلاعات کافی در خصوص بخشنامه ها و مقررات اجرایی دارد و از این رو یک کار پیچیده و تخصصی است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که بیشترین میزان صادرات قطعات یدکی را دارند. آلمان، ایالات متحده، چین، ژاپن و کره جنوبی از جمله این کشورها هستند. در این میزان، خاورمیانه سهم زیادی از خرید کالاهای تولیدی را به خود اختصاص داده است.

💠 بهتر است برای ترخیص لوازم یدکی از گمرک به صورت انفرادی اقدام نکنید و در این کار علاوه بر دریافت کالای خود در اسرع وقت از مشاوره و راهنمایی یک گروه حرفه ای و مجرب بهره‌مند شوید تا از پرداخت هزینه های اضافی و حوادث ترخیص قطعات یدکی خودرو ناگهانی جلوگیری کنید.

💠 واردات و ترخیص انواع پارچه از گمرک

پارچه ها به طور کلی از نظر مواد اولیه به سه نوع طبیعی، مصنوعی و مصنوعی طبقه بندی می شوند:

💠 پارچه های طبیعی:

معمولا نرم و بادوام هستند. همانطور که از نام آن پیداست با مواد خام موجود در طبیعت و حیوانات تولید می شوند. این ها عبارتند از پارچه های پنبه ای (الیاف پنبه)، کتان (ساقه های کتان)، ابریشم (پیله کرم ابریشم)، پشم (پشم حیوانات)، چرم (پوست حیوانات)، جیر (پوست حیوانات) و خز (مو و خز). حیوانات) برشمرده شده است.

💠 پارچه های مصنوعی:

با استفاده از مواد معدنی یا ترکیبی از مواد معدنی و شیمیایی ساخته می شوند. پارچه های مصنوعی در انواع مختلفی یافت می شوند که هر کدام خواص و کاربردهای خاص خود را دارند. این پارچه ها معمولا دوام بیشتری دارند و البته ارزان تر از پارچه های طبیعی هستند. از انواع الیاف و پارچه های مصنوعی می توان به داکرون، نایلون، پلی استر، ساتن، استات، آزبست، چرم مصنوعی و خز و … اشاره کرد.

در ساخت پارچه های کامپوزیتی از مواد طبیعی و مصنوعی با در صدهای مختلف استفاده می شود. برخی از انواع مخمل، ویسکوز پلی استر، تری پشمی، تری پنبه ای از محبوب ترین ها در این دسته هستند.

پارچه ها بر اساس نوع بافت و حتی کاربرد دسته بندی می شوند. با توجه به این تنوع بالا، نمونه پارچه مورد نظر باید قبل از خرید به آزمایشگاه گمرک تحویل داده شود. پس از انجام آزمایشات دقیق و رعایت استانداردها، مجوز و حقوق واردات پارچه اعلام خواهد شد.

 

مدیریت : داریوش حسن علیزاده

ترخیص پارچه , ترخیص کمپرس , ترخیص لوازم یدکی , بازرگانی علیزاده ,