طراحی و تولید تریلی کمپرسی علوفه کوب هندی در شازند اراک

💫تولید ادوات کشاورزی هندی 
💫طراحی و تولید انواع تریلی کمپرسی وعلوفه کوب در استان مرکزی 
💫در ابعاد و طرح های مختلف 
💫با بالاترین کیفیت ونازلترین قیمت 
💫کیفیت یک شعار نیست یک تعهد است 
💫جهت مشاوره واستعلام قیمت دایرکت و تماس ۰۹۱۸۳۹۳۳۹۰۳ 
✳️علوفه کوب 

🔺خرد و ریز کردن انواع محصولات مثل علوفه، با دستگاه خاصی به اسم علوفه کوب انجام می‌شود و این دستگاه هم به‌صورت مکانیکی و هم برقی موجود است. افرادی که در دام‌داری و دام‌پروری فعالیت می‌کنند، حتما به این وسیله نیاز خواهند داشت تا با استفاده از آن بتوانند انواع علوفه‌های دامی مثل یونجه، کاه و… را خرد کنند و در اختیار دام قرار دهند.

🔺برای استفاده از این محصول کافی‌ست انواع علوفه را به‌صورت مجزا یا میکس داخل مخزن مخصوص بریزید و سپس دکمه را روشن کنید تا دستگاه کار کند. در مدل‌های غیربرقی، به جای دکمه باید از نیروی دست برای راه‌اندازی دستگاه استفاده کرد.

✳️انواع علوفه کوب 

🔹🔸آسیاب علوفه کوب برقی یکی از محصولات موجود است که می‌تواند عمل خرد کردن انواع علوفه و غلات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. مدل‌های برقی سرعت بالاتری دارند و برای دام‌داری‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

🔹🔸شما می‌توانید انواع علوفه را در مخزن بریزید و یک کلید را فشار دهید تا عمل خرد کردن در چند دقیقه انجام شود. این دستگاه یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در دامداری‌ها است و برای تهیه غذای دام استفاده می‌شود. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

🔹🔸علوفه کوب تراکتوری یکی دیگر از وسایل موجود است که برای خرد کردن علوفه یا مخلوط کردن چندین خوراک استفاده می‌شود. این دستگاه برقی نیست اما می‌توان با تهیه یک موتور مناسب، آن را به یک علوفه کوب برقی تبدیل کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد. یکی از مزایای این محصول، سهولت تعویض قطعات است و شما می‌توانید به راحتی قطعات تحت سایش را در صورت خراب شدن، عوض کنید.

🔹🔸ادویه ساب یکی دیگر از محصولاتی است که در این دسته قرار دارد و برای پودر کردن انواع ادویه‌ها استفاده می‌شود. افرادی که در زمینه فروش ادویه‌هایی مثل زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجبیل و.. فعالیت دارند می‌توانند این دستگاه را تهیه کنند و در یک چشم بر هم زدن، ادویه‌ها را آسیاب و بسته‌بندی کنند. این محصول دارای سه پره است، قدرت و توان بالایی دارد و هم در کارگاه‌ها و هم خانه‌ها، قابلیت استفاده دارد.

✳️تریلی کمپرسی 

⚡️تریلی های کمپرسی به تریلی هایی گفته می شود که کامیون آن دارای اتاق است و همچنین به یک قسمت تخلیه بار آن که به وسیله دستگاه کمپرس انجام می شود گفته می شود.

⚡️تریلی های کمپرسی استفاده های زیادی دارند از ویژگی های تریلی کمپرسی می توان به تخلیه بار سریع و پرسرعت و همچنین بارگیری سریع و تخلیه آن اشاره کرد.

✳️کاربرد تریلی کمپرسی چیست؟ 

🌀از تریلی های کمپرسی برای حمل کردن بارهایی مانند : ماسه، سنگ گچ، مواد اولیه سیمان، بوکسیت، پوکه معدنی، ماسه بادی، خاک رس، ذغال سنگ، خاک نسوز، جوش کوره خرد شده، قیر طبیعی، آسفالت و همچنین انواع فاله کشاورزی مانند : گندم، کنجاله، ذرت، سویا، چغندر، دانه های روغنی، و …

به مدیریت:وحید هندی

 

 

 

 

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

طراحی و تولید تریلی کمپرسی علوفه کوب ادوات کشاورزی هندی در شازند اراک , طراحی و تولید ادوات کشاورزی هندی , طراحی و تولید علوفه کوب هندی , ادوات کشاورزی هندی , قیمت ادوات کشاورزی در شازند , قیمت علوفه کوب در شازند , قیمت تریلی کمپرسی در شازند , ادوات کشاورزی وحید هندی , کاربرد تریلی کمپرسی , علوفه کوب , ادوات کشاورزی ,