Address & Contact

Our Address

کردستان،دیوان دره،خیابان امام،کوچه چهار باغ،پایین تر از مسجد چهار باغ

Telephone

تزئینات اتوموبیل سینا اسپرت

✳️دودی کردن شیشه خودرو 

🚗دودی کردن شیشه خودرو از جمله اقداماتی است که سبب می‌شود دمای درون کابین خودرو کاهش یافته و خنک‌تر شود. ‌به‌علاوه این اقدام از برخورد مستقیم و مضر پرتوهای فرابنفش خورشید با دست و پوست راننده و سایر سرنشینان خودرو جلوگیری کرده و مانع از سوختن پوست آن‌ها می‌شود.

🚗دودی کردن شیشه خودروها به خصوص در کشور ما که در برخی از نواحی اکثر روزهای سال هوا آفتابی بوده و آفتاب به صورت مستقیم به خودروها می‌تابد امری اجتناب ناپذیر و اقدامی کاملا منطقی است.

🚗مزیت دیگر دودی کردن شیشه خودروها مربوط به بعد اقتصادی این کار است. خودرویی که به شیشه‌های دودی مجهز است نسبت‌ به نمونه مشابه خود از برچسب قیمتی بالاتری برخوردار است. دودی کردن شیشه برخلاف تغییرات دیگری که سبب دور شدن خودرو از نمونه فابریک و کاخانه‌ای خود می‌شوند بر قیمت خودرو می‌افزاید.

🚗با این اوصاف منطقی است که تصمیم بگیرید شیشه‌های خودرو خود را دودی کنید چراکه هم از بعد سلامتی و هم از بعد اقتصادی این عمل به نفع شما خواهد بود.

✳️عوامل موثر در قیمت شیشه دودی خودرو 

🔸🔹نوع ماشین و شیشه‌ها 
🔸🔹کیفیت و جنس برچسب 
🔸🔹ضد خش بودن 
🔸🔹روش‌های نصب 
🔸🔹نشکن بودن 
🔸🔹قابلیت یو وی  
🔸🔹رنگ برچسب 

✳️کاور بدنه خودرو 

💫کاور بدنه خودرو راهی برای تغییر ظاهر بدنه اتومبیل بدون هزینه‌های گزاف رنگ کردن خودرو است، کاور یک نوع پوشش از جنس وینیل یا رپ (Wrap) است که برروی تمام و یا قسمتی از بدنه خودرو کشیده می‌شود. به وسیله کاور می‌توان رنگ بدنه را مات کرد، آن را براق کرد و یا رنگ آن را به طور کلی تغییر داد، همچنین کاورهای طرح دار نیز وجود دارند که طرح هایی را برای زیبایی به بدنه خودروی شما اضافه می‌کنند.

💫کاور را می‌توان برای محافظت از بدنه نیز استفاده کرد، کاور یک لایه اضافی است که میان رنگ خودرو و محیط اطراف قرار می‌گیرد و مانع از صدمه دیدن بدنه خودرو با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باران‌های اسیدی و یا تماس وسایل سخت که باعث به وجود آمدن خط و خش برروی خودرو می‌گردند می‌شود.

💫همچنین تمیز کردن کاور بسیار راحت تر از بدنه ماشین است و با نصب کاور شستشو و دستمال کشیدن خودرو برایتان بسیار آسان تر خواهد شد، برخی از کاورهای نانو قابلیت آبگریزی نیز دارند که باعث می‌شوند در صورت ریختن مایعات برروی خودرو و یا قرار گرفتن خودرو زیر باران، روی بدنه خودرو لک نیفتاده و خودرو پاکیزه بماند.

✳️ابزار ضد سرقت ماشین 

🔺دزدگیرها متداول ترین تجهیزات ضد سرقت هستند. این تجهیزات در دسته تجهیزات بازدارنده طبقه بندی می شوند و صرفاً یک وسیله هشدار دهنده محسوب می گردند، وسیله ای که نمی تواند صد در صد مانع سرقت خودرو شود.

🔺معمولاً ماشین های دزدگیر دار با یک برچسب مشخص می شوند حتی اگر خودرویی این برچسب را بر شیشه جلو بزند، سارق نسبت به دزدیدن ماشین کمتر وسوسه خواهد شد. در کل دزدگیرها بهترین بازدارنده های نمایان ضد سرقت می باشند.

💥دزدگیرهای هوشمند خودرو 

💠نوع سنتی دزدگیر مربوط به دزدگیرهای هشداردهنده و پر سر و صدا است. ولی دزدگیرهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که ضمن اثر هشداردهندگی با تماس با صاحب خودرو او را در جریان عملیات دزدی و یا هر خطر دیگری قرار می دهند به عبارت بهتر دزدگیرها مانند هر تجهیزات ایمنی دیگری هوشمند شده اند.

💥قفل کاپوت برای جلوگیری از سرقت لوازم خودرو 

💠یکی دیگر از وسایل کاربردی برای افزایش امنیت خودرو، قفل کاپوت است. حتماً می‌دانید که دزدیدن باتری خودرو یکی از متداول ترین نوع سرقت برای ماشین محسوب می‌شود. قفل کاپوت راه حل این مشکل خواهد بود.

💠این ابزار با جلوگیری از باز شدن کاپوت، اجازه‌ی دزدیده شدن قطعه‌هایی مثل باتری ماشین، کامپیوتر خودرو (ECU) و از کار انداختن دزدگیر را به سارق نخواهد داد. این نوع قفل یکی از پرکاربردترین و ارزانترین لوازم ضد سرقت خودرو به شمار می‌آید.

💥قفل فرمان 

💠قفل فرمان یکی دیگر از وسایل کاربردی قدیمی ضد سرقت خودرو است. قفل فرمان با قرار گیری داخل فرمان امکان حرکت دادن فرمان را تقریبا غیرممکن می کند. مانند قفل پدال رانندگان زمانی که قصد پارک کردن خودرو در مکانی را داشته باشند از قفل فرمان استفاده می کنند. قفل فرمان نیز در برابر انواع شیوه ها برای باز کردن قفل مقاوت خوبی را از خود نشان می دهد.

💥سوئیچ مخفی خودرو 

💠با نصب این دستگاه بر روی خودرو و فعال سازی آن، جلوی سرقت های بسیاری را می‌توان گرفت. به نحوی که اگر سوییچ خودرو هم وجود داشته باشد، بدون دستور ثانویه راننده قابل روشن شدن نخواهد بود.در واقع راننده با فشردن دکمه ای لمسی یا مکانیکی در محلی که برای جایگزاری آن تعیین کرده است فرمان روشن شدن خودرو را صادر می‌کند.

💥محافظ ضد سرقت خودرو 

💠اگر این اسم کمی برایتان ناآشناست حق دارید! قفل ضد سرقت خودرو سابقه‌ی کمتری نسبت به دیگر قفل هایی که معرفی کردیم دارد. ولی به لحاظ کارایی و امنیت قفلی مطمئن است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

💠قفل ضد سرقت خودرو از دو بخش مکانیکی و الکترونیکی تشکیل شده است و به کمک یک ریموت کنترل می‌توانید آن را فعال کنید. اگر از مکان نصب آن بپرسید باید بگوییم این قفل بر روی سگ دست چرخ های جلو و پشت دیسک چرخ نصب شده و در مرحله بعد به کمک جوش آرگون کاملا محکم می‌شود.

💠یکی از مزیت‌های بزرگ قفل ضد سرقت خودرو این است که به هیچ وجه برای سارق قابل دسترس نیست و سارق باید زیر ماشین جک زده، چرخ و دیسک چرخ را باز کند تا به آن برسد که قطعاً این مراحل زمان زیادی می‌برد. علاوه بر این به دلیل وزن پایین و قابل نصب بودن بر روی تمامی خودرو‌ها باید گفت بهترین قفل ضد سرقت برای خودرو محسوب می‌شود.

به مدیریت:شیری

 

تزئینات اتوموبیل سینا اسپرت در کردستان , تزئینات اتوموبیل سینا اسپرت , تزئینات اتوموبیل سینا , هزینه تزئینات اتوموبیل سینا , تودوزی اتومبیل در کردستان , روکش صندلی در کردستان , دودی انواع ماشین سبک و سنگین در کردستان , کاور بدنه انواع خودرو در کردستان , جلو کاپوت , رکاب سقف سینه ماشینهای سنگین , ایمن سازی خودرو ضدسرقت ,