تولید تعمیر رول کن نان فانتزی تست بر گروه صنعتی اصفهان پرتو کاشی

دستگاه تست بر:
طرح ترک(ایتالیائی)
شاسی کاملا ورق فولاد4میل
رنگ استاتیک
تیغه هاکرومونیوم
برش به صورت۱۲میلیمتر مورب(زاویه دارکه باعث کاهش استعلاک تیغه وپرتی نان میشودوبرش دقیق تری دارد)
سیستم مکانیکی کاملا فولادوچدن مستحکم
سه فاز
نیمه اتوماتیک(روشن وخاموش شدن با شروع برش وپایان برش وبا حرکت اولیه دسته انجام میشود)
چرخ ها باتحمل 450کیلووزن.
تفلون محافظ ووزنه پنجه تیغه ها ایتالیایی وضدسایش.

رول کن فانتزی:
شاسی کامل ورق فولاد3تا 4میل
رنگ استاتیک
تفلون غلطک ها نوع مرغوب وضدسایش
نوار نقاله نمد4میل چین تحت لیسانس هلند.
نوار وزنه روی نمد نوع چرم؛ودرصورت سفارش توری استیل)
غلطک های فلزی جلو وعقب دستگاه 4میل.
بلبرینگ ویاتاقانها kjوارداتی.
سیستم مکانیکی چرخ دنده سیکا وزنجیر.
چرخها نوع مرغوب باتوان تحمل 450کیلو وزن.

 

 

دستگاه تست بر نان فانتزی

 

 

 

✳️دستگاه خمیر پهن کن 

💫یکی از دستگاه‌‌‌های نانوایی که امروزه در نانوایی‌‌‌های صنعتی بسیار کاربرد دارد دستگاه خمیر پهن کن شش غلتکی نانوایی یا شاطر اتومات است. از این دستگاه نانوایی برای نازک کردن خمیر نانوایی استفاده می‌شود. از این دستگاه نانوایی می‌توانیم به همراه دو دستگاه نیمه اتوماتیک دوار و پهن کن خودکار خمیر نان استفاده کنیم.

💫هنگام استفاده از این دستگاه به همراه دستگاه نیمه اتوماتیک دوار، نانوا خمیر را پس از آنکه به صورت اتوماتیک برش خورد با دست به سطح پخت می‌گذارد. در واقع با استفاده از این دو دستگاه مرحله چانه کردن خمیر حذف می‌شود و دیگر به چانه زنی خمیر نیاز نداریم.

💫همچنین اگر پهن کن خودکار خمیر نان در ابتدای دستگاه تونلی خودکار قرار گیرد خمیر پهن شده، به صورت خودکار به قسمت دستگاه پخت هدایت می‌شود.نکته مثبت استفاده از این دستگاه این است که دراین دستگاه نانوایی، ضخامت خمیر نان قابل تنظیم و تغییر می‌باشد و سرعت عملکرد آن نیز با استفاده از اینورتر قابل کنترل است.

✳️مزایای دستگاه خمیر پهن کن 

🔺استفاده از این دستگاه نیازمندی به افزودنی‌‌‌های غیرمجاز مانند جوش شیرین، جوهرقند و…. را از بین می‌برد.

🔺وجود دستگاه اینورتر در این دستگاه نانوایی، باعث شده است تا مصرف انرژی برق بسیار کم باشد.

🔺دستگاه خمیر پهن کن خودکار قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.

🔺به دلیل حذف عامل انسانی در پخت نان با استفاده از این دستگاه نانوایی، سرعت پخت نان افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن به دلیل کم شدن دخالت دست این نان‌ها از کیفیت و بهداشت بالاتری برخوردارند.

🔺استفاده از این دستگاه آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد به همین دلیل نیاز به کارگر ماهر و با تجربه در استفاده از این دستگاه تولید نان نیست.

🔺نانی که با این دستگاه نانوایی پخت می‌شود از نمک کمتری برخوردار است و به همین دلیل از ماندگاری بیشتری برخوردار است. به همین دلیل دور ریز نان‌‌‌های پخته شده با این دستگاه کمتر بوده و ضایعات کمتری دارد.

🔺نان پخت شده با این نوع دستگاه نانوایی به علت کاهش هزینه‌‌‌های اضافی از قیمت کمتر و مناسب تری برخوردار است.

🔺این دستگاه این قابلیت را دارد که به اندازه نیاز به صورت دیجیتالی سرعتش را تغییر داد.

✳️میکسر قنادی 

🌀یکی از کلید های موفقیت در صنعت قنادی …. یک میکسر تجاری قابل اعتماد است که با کیفیت ترین محصول را برای نانوا تولید کند . انتخاب میکسر مناسب برای یک اشبزخانه تجاری بسیار مهم است و باید برای اشپزخانه تجاری شما مناسب باشد .

🌀یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها که در کارگاه های قنادی استفاده می شود ، میکسر قنادی است . میکسر مناسب میتواند در کارایی عملیات روزانه و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه نقش ماثری نانوا داشته باشد .

✳️فر قنادی صنعتی چیست؟

💥فر قنادی با دمای کم، ابتدایی ترین تجهیزات بخش های شیرینی و کیک پزی است که در کارخانجات صنعتی قنادی یا کیک پزی های شناخته شده با تولید کیک و شیرینی گسترده از آنها استفاده می شود. جالب توجه است بدانید که اجزای فر قنادی شامل یک کوره، یک دستگاه انتقال گرما و یک اتاقک کیک پزی می باشد.

💥قبل از تهیه فر قنادی شناخت نوع آن و تهیه آن بر اساس چه معیارهایی حائز اهمیت می باشد. این نکته بسیار اساسی است که آگاه باشید بسته به شرایط و نیازتان چه نوع فر قنادی تهیه می کنید. فر های قنادی بر اساس شرایط زیر دسته بندی می شوند:

💥گرمایش این نوع فرهای صنعتی به دو صورت می باشد یا به صورت مداوم است یا به شکل دوره ای وجود دارند.

💥قابل توجه است بدانید چهار مدل ساختار متفاوت گرمایشی وجود دارد که شامل ساکن، کشویی، چرخشی و یا حامل می باشد.

💥سیستم گرمایشی یکی از عوامل مهمی است که در فرهای قنادی باید در نظر گرفته شوند. گرمایش این نوع فرهای قنادی صنعتی یا با مجرا یا لوله کوچک، لوله های آتش یا سیستم تماسی گرما تولید می شود.

به مدیریت:کاشی

شماره تماس:

09136961310

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید تعمیر رول کن تست بر گروه صنعتی اصفهان پرتو کاشی , گروه صنعتی اصفهان پرتو کاشی , تعمیر رول کن در اصفهان , تولید رول کن در اصفهان , تولید تست بر در اصفهان , تعمیر تست بر در اصفهان , قیمت رول کن در اصفهان , قیمت تست بر در اصفهان , تست بر , رول کن , رول کن نان فانتزی , فروش رول کن , فروش دستگاه نان فانتزی , رول کن نون فانتزی , تست بر نان فانتزی , تست بر , فروش تست بر , رول کن , فروش رول کن نان فانتزی , تعمیر رول کن , تعمیر تست بر ,