Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان شریعتی،خیابان اجاره دار،خیابان ماندگار 75

لوله کشی آب و فاضلاب،سفیدکاری،نقاشی و بنایی امیدی در تهران

✨تشخیص ترکیدگی لوله،رفع نم،نشت یابی و لوله کشی آب و فاضلاب

❇️یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه استفاده از دستگاه های حرفه ای می‌باشد زیرا در این روش آسیب‌های وارده به ساختمان و سازه‌های لوله‌‌کشی کمتر می‌شود و در نتیجه بسیار می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

❇️ممکن است در هنگام تشخیص ترکیدگی اشتباهی پیش آید و به درستی محل ترکیدگی تعیین نشود اما این روش این مشکل را به حداقل رسانده و دقیق‌تر و مطمئن‌تر عمل می‌نماید.

❇️در زمینه ی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه این دستگاه‌ها دارای چند نوع هستند که یک نوع آنها حرارتی و نوع دیگر آنها بر اثر امواج کاربرد دارند.دستگاه حرارتی دارای فیلترهای حرارتی متفاوتی می‌باشند که ترکیدگی لوله‌های پکیج، موتورخانه و آب را از پشت سطح‌های مختلف و دیورها فراهم می‌آورد.

❇️نوع دیگر این دستگاه‌ها که برای عمق‌های بیشتر کاربرد دارند از طریق امواج گیرنده و فرستنده محل ترکیدگی لوله را تشخیص می‌دهند.

?چه زمانی لازم است جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اقدام کنیم ؟

? مبلغ قبض آب بیش از حد نرمال باشد

? در شب و زمان سکوت صدای آب به گوش برسد

? بر روی دیوار لک و نم زدگی دیده شود

? با افت فشار آب روبرو شویم

? از سقف و دیوار آب چکه کند

? بوی نم و رطوبت از یک قسمت خانه استشمام شود

?کارکرد تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چطور می‌باشد؟

?دستگاه‌هایی که برای شناسایی نشتی استفاده می‌شوند از امواج فراصوت بهره می‌برند که که برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و یا نم در دیوارها به کار می‌برد. دستگاه مورد نظر یک فرستنده و گیرنده دارند که در یک محفظه کپسولی قرار داده شده‌اند.

?کپسول‌های تعبیه شده روی دیوارها حرکت می‌نمایند و محل نشتی را با فرستاده شدن امواج به سمت هدف صورت می‌گیرد و امواجی برمی‌گردد که دستگاه‌های تشخیص با بهره‌گیری از مدل‌های کامپیوتری، نشتی و یا ترکی که در لوله یا دیوار می‌باشند را تشخیص می‌دهند.

?لوله کشی ساختمان

?لوله کشی ساختمان به سه زیر گروه اصلی لوله کشی آب و لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب تقسیم بندی میشود. هر کدام از این سه گروه اصلی نیازمند دانش و تخصص جداگانه است.

?در مورد لوله کشی آب اجرای غیر اصولی منجر به کاهش فشار آب و یا بازدهی پایین شوفاژ میشود.

?در مورد لوله کشی گاز اجرای غیر اصولی منجر به نشت گاز در ساختمان و خطرات ناشی از انفجار میگردد.

?در مورد لوله کشی فاضلاب اجرای غیر اصولی منجر به تولید بو نامطبوع در فضای ساختمان میشود. به صورتی که آسایش ساکنین را به کلی سلب میکند و رفع بوی بد فاضلاب دستشویی فقط در صورت تخریب کلی کف دستشویی امکان پذیر است مخصوصاً برای کاسه توالت‌‌‌های ایرانی.

?عوامل موثر در قیمت لوله کشی ساختمان

?نوع لوله مصرفی و اتصالات آن

?متراژ لوله کشی

?تجهیزات مورد نیاز لوله کشی

?تخریب

?اجرت لوله کشی

? آدرس1:تهران،خیابان شریعتی،خیابان اجاره دار،خیابان ماندگار 75
? آدرس2:تهران،هفت تیر،خیابان آبان جنوبی،پلاک 70

به مدیریت:محمدپور

 

 

 

 

 

لوله کشی , لوله کشی آب و فاضلاب در تهران , تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران , نشت یابی در تهران , رفع نم در تهران , نشت یابی امیدی در تهران , سفیدکاری , نقاشی , بنایی امیدی در تهران , قیمت لوله کشی ساختمان در تهران , لوله کشی امیدی در تهران ,