Address & Contact

Our Address

اصفهان، نجف آباد،خیابان شریعتی،نبش کوچه شهید نوریان

Telephone

گل آرایی مجالس سفره عقد دسته گل و ماشین عروس تشریفات آنیل

🌸 فروش گل های آپارتمانی و تزئینی و تشریفات مجالس عروسی و مهمانی ها تشریفات آنیل🌸

🌸 تشریفات مجالس آنیل بهترین گل آرایی، دیزاین مجالس و تالارها ، ماشین و دسته گل عروس، انواع سبد گل و تاج گل ، دیزاین وسایل بله برون، کرایه و چیدمان سفره عقد 

🌸 بهترین شکل با قیمت بسیار مناسب

🌸 طراحی گل آرایی در مراسم چه قدر مهم است؟

🌸 گل آرایی مراسم عروسی و محل برگزاری جشن یکی از جذاب ترین بخش های تزئینات عروسی می باشد ، یکی از نکات بسیار مهمی که می تواند جشن عروسی شما را به فضایی رویایی و رمانتیک تبدیل کند استفاده از گل های طبیعی در مراسمتان است. شما میتوانید از گل ها در دیزاین میزهای پذیرایی ، جایگاه عروس و داماد ، ورودی عروس و داماد و میز شام استفاده کنید.

🌸 رنگ گل آرایی نیز در دیزاین سالن مهم است بهتر است از گل هایی استفاده کنید که با دیزاین سالن هماهنگی داشته باشد، گل های سفید و صورتی و نباتی معمولا بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد زیرا با تم عروسی که قالبا سفید است هماهنگی بیشتری دارد.شما میتوانید بسته به اینکه چه مراسمی دارید رنگ گلها را انتخاب کنید. به طور مثال برای مراسم عقد بهتر است از گل رزهای کرم، شیری رنگ و زرد استفاده کنید و اگر جشن عروسی دارید از گل رزهای سفید استفاده کنید و اگر جشن شما نامزدی بود از گل رز رنگی با توجه به لباستان و تم عروسی استفاده کنید.

تشریفات مجالس آنیل

💐 دسته گل عروس یکی دیگر ازمهمترین نکاتی است که زیبایی استایل عروس را صد چندان میکند. در انتخاب دسته گل دقت کافی را داشته باشید زیرا حجم و وزن دسته گل مراسم بسیار مهم است. بدون شک یک دسته گل سنگین و بزرگ شما را خسته میکند و نمیتوانید به راحتی در دست داشته باشید. همچنین برای انتخاب مدل دسته گل حتما مدل های مختلف را ببینید. دسته‌ گل‌های عروسی که این روزها تهیه و مورد استفاده قرار می‌گیرد دیگر دسته گلی ساده مملو از گل‌های رز صورتی، نباتی یا قرمز نیستند و در عوض با گل‌های ریز و درشت رنگی پر شده‌اند.

💐 گل آرایی مجالس و تزئین فضای ورودی تالار یا باغ عروسی، به مفهوم محترم شمردن ورود مهمانها به فضای جشن عروسی می باشد. این گل ها می توانند مصنوعی باشند تا در برابر تغییرات آب و هوایی و یا بارش برف و باران خراب نشوند. همچنین زیبایی و شباهت گل های ورودی به گل طبیعی بسیار مهم می باشد.

💐 گل آرایی میز مدعوین عروسی

هنگامی که مهمانان عروسی بر روی صندلی ها و کنار میزهای تزیین شده پذیرایی عروسی می نشینند، انتظار دارند میز به مطلوب ترین شکل ممکن طراحی و دیزاین شده باشد. گل آرایی مطلوب و قرار دادن گل های زیبا بر روی میز کلیه میهمانان در روحیه آنان تاثیرات مثبتی می گذارد. لازم به ذکر است باید به این نکته توجه کرد که حجم گل ها به میزانی نباشد که فضای زیادی از میز را اشغال کند و اجازه پذیرایی از مهمان را بگیرد.

💐 گل آرایی جایگاه عروس و داماد

گل آرایی این بخش باید با دقت و خلاقانه صورت گیرد و نتیجه آن یک عملکرد زیبا و حرفه ای باشد به دلیل اینکه کلیه عکس های مهمانان با عروس و داماد در این قسمت گرفته می شود.

مدیریت : محمدرضا آسترکی

 

 گل آرایی جایگاه عروس , خدمات گل آرایی مجالس , گل زدن ماشین عروس , تزیین سفره عقد با گل طبیعی , گل آرایی سفره عقد , قیمت گل ماشین عروس , تشریفات مجالس آنیل ,