تعمیرات هود گاز و فر آسان سرویس

💥 آسان سرویس با داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیر انواع هود ، گاز و فر ، در کمترین زمان اقدام به تعمیر و آن را سالم و بدون عیب و نقص تحویل شما می‌دهند.

✅ مشکلات رایج در تعمیر اجاق گاز

🔻عیب یابی و پیدا کردن مشکلات پیش آمده برای اجاق گاز از ویژگی‌های اصلی یک تعمیرکار خوب است. وقتی تعمیرکار مهارت کافی داشته باشد با دیدن اجاق گاز و در کمترین زمان و درصد خطای بسیار کم، مشکل را حدس زده و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کند. از جمله مشکلات رایجی که توسط تعمیرکاران گزارش شده است و نیاز به تعمیر اجاق گاز است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ مسدود شدن سر شعله ها

🔻وجود تکه‌های باقی مانده از مواد غذایی و تجمع چربی‌ها از متداول ترین علت های روشن نشدن اجاق گاز و مسدود شدن جریان گاز است.

راه حل:

محل کثیفی را با یک حوله گرم و نم دار تمیز کنید. پایه شعله را با استفاده از سرکه یا آب خیس کنید و با استفاده از یک برس یا مسواک، چربی‌ها را پاک نمایید. در پایان، با استفاده از خلال دندان سوراخ‌های شعله را تمیز کنید.

✅ نشتی گاز

🔻جدی‌ترین مشکل در اجاق گازها می‌تواند نشتی گاز باشد. معمولا علت این مشکل پارگی شلنگ گاز یا شل شدن بستی است که شلنگ را به لوله گاز متصل می‌کند. این مورد به دلیل خطراتی که ممکن است بوجود بیاورد، نیاز به تعمیر اجاق گاز آسان سرویس به صورت فوری دارد.

راه حل:

اگر محل نشتی به سادگی قابل تشخیص نیست، می‌توانید با تهیه کردن آب و کف فراوان توسط یک اسفنج مسیر شلنگ گاز را آغشته به کف کنید. در هر قسمت از شلنگ که فه شروع به حباب زدن کرد یعنی محل نشتی گاز آنجاست.

✅ جرقه زدن یکسره فندک

🔻یکی از متداول ترین مشکلات که نیازمند تعمیر اجاق آسان سرویس است، جرقه زدن یکسره فندک است. جرقه زدن مداوم فندک حتی بعد از روشن شدن اجاق گاز، نشانه خرابی سیستم جرقه، الکترودها، سوختن جعبه فندک و مرطوب آن است.

راه حل:

در صورت بروز این مشکل ابتدا حتما اجاق گاز را از برق بکشید سپس با آسان سرویس تماس بگیرید.

✅ تغییر رنگ شعله

🔻شعله به رنگ آبی نشان دهنده سلامت دستگاه است. اما گاهی پیش می‌آید که شعله‌های اجاق گاز به رنگ نارنجی و زرد درمی‌آید. این مشکل به دلیل تنظیم نبودن مقدار گاز و هوای دستگاه است. یکی دیگر از علت ‌های آن باقی ماندن آلودگی و چربی روی سر شعله‌ها است.

دود کردن اجاق گاز

🔻اگر اجاق گاز کثیف و پر از چربی است، دلیل دود کردن آن، سوختن چربی‌های باقی مانده غذاست. اما گاهی پیش می‌اید که وقتی برای اولین بار اقدام به روشن کردن گاز می‌کنید، شاهد دود کردن آن می‌شوید. در این شرایط اصلا نگران نباشید.

معمولا در کارخانه‌ها برای عایق‌بندی اجاق از یک نوع روغن خاص استفاده می‌شود که در اولین استفاده توسط کاربر سوخته و دود می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده هود آشپزخانه

🔻فیلترها ( چربی ، زغالی ، متالیک ) ، لامپ هالوژنی ، فن ، موتور ، برد الکترونیکی ، قاب ، سنسور ( دود ، گاز ، بو و… ) ، خرطومی ، کلید تنظیم کننده دور موتور

نکاتی برای نگهداری هود آشپزخانه شما عزیزان

۱ : هنگام استفاده از اجاق گاز هود خود را روشن نمایید تا دمای گاز به هود شما آسیب نرساند. ۲ : پس از خاموش کردن هود شیشه ای یکساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید . ۳ : جهت تمیز کردن هودهای استیل از تمیز کننده مخصوص با عنوان محافظ استیل استفاده نمایید . ۴ :نسبت به شستشوی فیلتر و تمیز کردن آن اقدام نمایید تا مکش هود شما ضعیف نشود . ۵ : هودهایی که از جنس فلزهای اکسید نشدنی میباشد را از موم عسل برای تمیز کردن استفاده نمایید . ۶ : چنانچه پره های فن شما کثیف شده است ، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن استفاده نمایید . ۷ : هنگام تمیز کردن حتما هود خود را خاموش نمایید .

مدریت :مجتبی عشق آبادی
09364153006

 

 

 

 

تعمیرات اجاق گاز در کرج , شیشه فر در کرج , نمایندگی گاز آستیاک در کرج , نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در کرج , نمایندگی گاز رومیزی کن در کرج , نمایندگی اجاق گاز البرز در کرج , تعمیر اجاق گاز مهرشهر کرج , تعمیرات گاز رومیزی در کرج ,  تاسیسات و تعمیرات هود گاز و فر آسان سرویس در کرج  , تعمیر هود , تعمیر گاز , تعمیر هود و گاز , اجاق گاز , هود , گاز , فر , بخاری , تعمیر , خدمات فنی ,