تعمیرات جعبه فرمان برقی و پمپ هیدرولیک تراشکاری اطلس در رشت

🌟تراشکاری اطلس در رشت با سالها سابقه کاری درخشان خدمات تراشکاری انجام می‌دهد.تراشکاری به فرم دهی فلزات با روش براده برداری و یا با استفاده از ماشین تراشکاری انجام می گردد🌟

🌟تراشکاری اطلس خدمات تعمیرات فوق تخصصی جعبه فرمان های هیدرولیک و پمپ های هیدرولیک، جعبه فرمان های برقی و تلسکوپی های برقی، تلسکوپی های L90 .206 زانتیا و…تراش دیسک ترمز، تعمیرات اویل پمپ و واتر پمپ به همراه کادری مجرب و متخصص ارائه می‌دهد🌟

✳️تراشکاری چیست؟

💫به فرایند شکل دهی فلزات که به روش براده برداری انجام می‌شود تراشکاری می‌گویند. در تراشکاری ابتدا قطعات فلزی را به چرخش در می‌آورند، سپس تیغه‌‌‌های دستگاه تراشکاری -که به آن الماس نیز می‌گویند- با سرعت و قدرت‌‌‌های مختلف اقدام به براده برداری می‌نمایند.

💫عمق و مقدار برش تیغه‌‌‌های تراشکاری بستگی به مقدار سرعت و قدرت تیغه‌ها دارد. عملیات تراشکاری می‌تواند با استفاده از روش‌‌‌های سنتی و یا دستگاه‌‌‌های اتوماتیک انجام شود. رایج ترین دستگاه‌‌‌های اتومات امروزی، دستگاه‌‌‌های تراش CNC می‌باشد.

🌀انواع دستگاه‌‌‌های تراشکاری:

🔺ماشین تراش عمودی ( کاروسل ) 

🔺ماشین تراش پیشانی  

🔺ماشین تراش‌‌‌های سری تراشی  

✳️انواع جعبه فرمان 

🔸🔹جعبه‌ی فرمان بر اساس کیفیت عملکرد یعنی میزان افزایش گشتاور، نحوه‌ افزایش آن و درصد راحتی راننده در فرمان دادن و کنترل خودرو به دو دسته تقسیم می‌شوند. این دو دسته خود دارای انواع و زیرمجموعه‌های دیگری هستند. همچنین قطعات اصلی این دو دسته تفاوت‌های بسیاری دارند.

🔶جعبه فرمان مکانیکی 

⚡️این نوع جعبه فرمان که ساده‌ترین سیستم را دارد و در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته، عمل افزایش گشتاور دست راننده و انتقال آن به چرخ‌ها را تنها به وسیله‌ مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها و بازوها انجام می‌دهد. در سیستم‌های فرمان مجهز به جعبه فرمان مکانیکی تنها منبع انرژی سیستم، نیروی دست راننده است. این امر البته خستگی ناشی از صرف نیروی زیاد برای کنترل و حرکت غربیلک برای راننده ایجاد می‌کند.

🔶جعبه فرمان با نیروی کمکی 

⚡️در این نوع جعبه فرمان، نیروهای هیدرولیکی یا الکتریکی به کمک قطعات مکانیکی آمده تا نیروی گشتاور دست راننده را که توسط غربیلک به جعبه منتقل شده است افزایش دهند. بنابراین با کاهش سختی و خشکی فرمان، رانندگی راحت‌تری را به راننده نوید می‌دهند.

به مدیریت:محمد جوادی

 

 

 

 

 

تعمیرات فوق تخصصی هیدرولیک اطلس در رشت , تعمیرات تلسکوپی برقی تراشکاری اطلس در رشت , تراشکاری اطلس در رشت , تراشکاری اطلس تعمیرات جعبه فرمان برقی در رشت , تعمیرات فوق تخصصی خودرو جوادی در رشت , هزینه تعمیرات خودرو در رشت ,