فروش الحاقات لیفتراک و ریچتراک افروز آراد

?لیفتراک 

?لیفتراک از ماشین بسیار کاربردی در بخش های مختلف صنعت و راهسازی می باشد. از این ماشین برای حمل بار استفاده می شود. لیفتراک را می توان از نوعی سوختی و یا نوع برقی آن به کار برد.

?لیفتراک برقی 

?لیفتراک برقی همان طور که از نام آن مشخص است به وسیله ی برق کار می کند. در بخش های داخلی مراکز وکارخانه ها می توان از این نوع لیفتراک استفاده کرد. این نوع از لیفتراک سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند در داخل کارخانه ها بسیار کارامد باشد. بارگیری لیفتراک برقی با توجه به انواع قطعات لیفتراک به کار گرفته ر آن می تواند تا دو و نیم تن باشد.

?لیفتراک برقی کمی کوک تر از لیفتراک دیزلی می باشد. لیفتراک برقی کم سر و صدا بوده اما مشکلی که این نوع لیفتراک دارد استفاده ی دائم آن از برق است به همین لیل در محیط های باز که دسترسی به برق وجود ندارد می توان از این لیفتراک استفاده کرد. لیفتراک برقی به دلیل وزن کمتر نسبت به نوع دیزلی آن سبک بوده و می تواند راحت تر حرکت نماید.

?الحاقات لیفتراک 

?رول گیر لیفتراک 

?رول گیر یکی از الحاقیه های لیفتراک است که همانطور که از اسمش مشخص است طوری طراحی شده که دارای دو بازوی بزرگ برای گرفتن و جابه جا کردن اجسام لوله ای شکل مانند رول های کاغذ،چوب،لوله ها در صنعت های مختلف قابل استفاده هستند.این رولگیر های لیفتراک این قابلیت را دارند که بصورت 360° چرخش داشته باشند.

?عدل گیر لیفتراک 

?عدل گیر الحاقیه ای از لیفتراک است که توانایی جابه جایی بارهایی که به شکل عدل می باشد کارایی دارد.منسوجات کاغذ ، مواد بازیافتی ، مواد اولیه کارخانه ها ، صنایع کنف و پنبه ،خمیر کاغذ و …. از این نوع جنس هستند که برای جا به جایی آنها از عدل گیر استفاده میشود.

?ساید شیفت لیفتراک 

?ساید شیفت (Side Shift) به الحاقیه ای میگویند که میتوان با آن بار را بصورت عرضی یعنی چپ و راست هنگام بارگیری و یا نخلیه بار جابه جا کرد.ساید شیفت میتواند به صرفه جویی زمان جهت انجام وظایف لیفتراک کمک شایانی نماید.

?بلوک گیر لیفتراک 

?Block Clamps یا همان بلوک گیر یکی از الحاقیاتی است که بر روی لیفتراک ها قابلیت نصب را دارد و از این دستگاه برای بلند کردن بلوک ها استفاده می شود.

?نحوه کار بلوک گیر به این صورت است کنار محصول مورد نظر قفل شده و با فشار آنرا نگه میدارد.از این الحاقیات بیشتر در کارهای ساختمانی، صنایع کاشی و سرامیک و مواردی مانند این استفاده می شود.

?فورک پوزیشنر 

?فورک پوزیشنر (Fork Positioner) به عنوان نوعی از الحاقیه لیفتراک که وظیفه آن هدایت بارها با اندازه های مختلف به آسانی و با سرعت بالا می شود و این عمل به وسیله تنظیم فاصله شاخک از یکدیگر و بصورت هیدرولیکی انجام می شود و برای حمل و انتقال پالت ها با اندازه های مختلف و همچنین انتقال بارهای با ابعاد بزرگ و … به کار میرود.

?کارتن کلمپ (carton clamp)

?کارتن کلمپ نوعی از الحاقیه لیفتراک است که به کمک دو بازوی آلمینیومی جهت لیفت کردن بارهای سست و بدون پالت مناسب میباشد

به مدیریت:علی خواه طهرانی

 

 

 

 

 

 

?شرکت فجر افروز آراد بزرگترین ارائه دهنده خدمات تعمیر لیفتراک دیزلی، برقی و دوگانه سوز و شامل خدمات و تعمیرات باتری، تعمیر شارژر، تعمیر ریچتراک، تعمیر پالت تراک، تعمیر صندلی، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر هیدرولیک فرمان، تعویض روغن می باشد.

?درباره ما:شرکت فجر افروز آراد با سال ها تجربه ، بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات تخصصی انواع مدل برقی، دیزلی و دوگانه سوز می باشد و همچنین تعمیرات حرفه ای انواع ماشین آلات انبارداری مانند پالت تراک برقی یا پالت بر برقی، ریچتراک، انواع جک پالت و استاکر دستی در برندهای معتبر جهانی مانند:تویوتا، کوماتسو، هیوندا،، سپاهان، لینده، اشتیل، هلی، سهند و یوهانریش٫هایستر می باشد و آماده همکاری و ارائه انواع خدمات تعمیرات و سرویس به کارخانجات و صاحبان مشاغل می باشد.

?مجموعه ما با قابلیت های زیاد و بسیار منحصر به فرد اماده سرویس دهی به شما مشتریان عزیز و اپراتور های قدرتمند را دارد و شما مشتریان گرامی با همراهی مجموعه ما هر چه سریعتر به ما قدرت دهید تا با خدمات بیشتر و به مراتب قدرتمند تر در اختیار شما باشیم.

 

?تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر دیزل ژنراتور توسط مجموعه آراد لیفتراک با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات دیزل ژنراتور انجام می شود که سبب افزایش طول عمر دیزل ژنراتور و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع دیزل ژنراتور در مجموعه آراد لیفتراک به شرح زیر می باشد.

?تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور
?تعمیر اساسی موتور دیزل ژنراتور
?نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور
?تامین قطعات و لوازم دیزل ژنراتور

 

 

 

قطعات انواع لیفتراک برقی , قطعات انواع لیفتراک بنزینی , انواع لیفتراک برقی و بنزینی , لیفتراک برقی و بنزینی افروز آراد , تعمیرات انواع لیفتراک ,  تامین قطعات لیفتراک , فروش الحاقات لیفتراک افروز آراد در ماهدشت , فروش الحاقات ریچتراک افروز آراد در ماهدشت , قیمت الحاقات لیفتراک , قیمت قطعات لیفتراک , هزینه تعمیر قطعات لیفتراک ,