Address & Contact

Our Address

سمنان ، شاهرود ، خیابان کمربندی ، روبروی میدان بار قدیم

Telephone

تعمیرات و جوشکاری اگزوز امیری

?فروش و شارژ استیلن ( کاربیت )

⚡️اگزوز کی خراب می‌شود؟

✳️اگزوز هم مثل هر قطعه دیگر ماشین، چون جنبه مصرفی دارد، بعد از مدتی خراب شده و باید فکری به حالش کرد. خیلی‌ها حواس‌شان به نشانه‌های این خرابی نیست و به همین دلیل، خرجشان هم زیاد می‌شود. در حالی که اگر نشانه‌های خرابی و مستهلک شدن این قطعه را می‌دانستند، در نتیجه می‌توانستند با هزینه کمتری فکری برایش بکنند. مهم‌ترین نکته این است که باید گوش به زنگ صداهای تولید شده از اگزوزتان باشید. اگر صدایی غیر عادی داد، آن را باید در کنار نشانه‌های دیگر گذاشته و متوجه شوید که نیازمند توجه بیشتر شماست.

⚡️از دلایل خرابی اگزوزها، می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

?بست‌های منبع اگزوز شکسته می‌شود

? تیغه‌های داخل منبع خراب یا پوسیده می‌شود

?شکسته یا سست شدن حلقه اتصال منبع

?پوسیدگی یا سوراخ شدن قطعات اتصال اگزوز یا منبع

? و …

?اما کی و چطور بدانیم که وقت تعویض یا رسیدگی و سرویس اگزوز اتومبیل‌مان است؟ این نشانه‌ها را سعی کنید جدی بگیرید:

?اگر صدای موتور شما غیرعادی و آزاردهنده شد، باید گوش به زنگ باشید. شاید که اگزوزتان پاره یا سوراخ شده باشد.

? اگر تازگی‌ها یا به طور کلی، از مسیرهای سنگلاخی و ناهموار و پر آب عبور کرده‌اید، احتمال دارد که اگزوز شما که در زیر اتومبیل طراحی شده، آسیب دیده باشد. اگر هم در مناطق مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید که باید حواس‌تان شش‌دانگ جمع باشد. چون فرسودگی اگزوز شما سریع‌تر اتفاق می‌افتد و در نتیجه، با کوچکترین حادثه یا ضربه‌ای، از دور خارج خواهد شد.

? اگر احیانا قدرت ماشین‌تان کم شده یا میزان مصرف سوخت آن افزایش یافت و دلیل خاصی هم نداشت، شاید دلیلش همین مشکل داشتن اگزوز باشد.

?شاید هم اساسا عمر مفید اگزوز شما به سر رسیده است؛ به همین سادگی. این زمان را معمولا پنج سال می‌دانند و طی مسافت ۸۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر.

?گاهی نیز توری‌های کاتالیست اگزوز شما دچار مشکل شده و باید تعویض شود. کاتالیست حرارت گازهای خروجی را کم کرده و از آلایندگی‌اش می‌کاهد.

به مدیریت : علی اصغر امیری

 

 

 

تعمیرات و جوشکاری اگزوز امیری در شاهرود  , جوشکاری اگزوز  , تعمیرات جوشکاری , فروش و شارژ استیلن  , کاربیت ,