Address & Contact

Our Address

البرز،کرج

Telephone

مینان کمپرسور در کرج

✨تعمیرات انواع کمپرسور های برودتی،چیلر و سردخانه

❇️انواع کمپرسور برودتی در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. کمپرسور به همراه کندانسور، اپراتور و قطعات انبساط قسمت های مختلف یک سیستم تبرید تراکمی را تشکیل می دهند. که به طور همزمان این قسمت ها با دریافت خروجی قسمت قبل عملیات تبرید را تکمیل می کنند. کمپرسور از اجزای اصلی سیستم تبریدی است و متداول ترین ها در سردکننده شامل کمپرسور دوار، متقارن و گریز از مرکز می باشند.

🔴انواع کمپرسور برودتی

❄️کمپرسور برودتی متقارن

🔸این کمپرسورها با استفاده از حرکت پیستون در داخل سیلندر و توسط سوپاپ های مکش فشار، می توانند گاز مبرد را متراکم کند. طرز کار این کمپرسورهای برودتی به این صورت است که هنگام مکش پیستون گاز مبرد از راه سوپاپ مکش وارد سیلندر می شود.

🔸در مرحله بعد زمانی که پیستون عمل تراکم را انجام می دهد، مبرد به وسیله سوپاپ فشار به خارج فرستاده می شود. دقت کنید که سوپاپ های مکش و فشار هر دو جزء قطعات سر سیلندر هستند. کمپرسور برودتی متقارن در سیستم های تبرید خانگی و صنعتی کاربرد دارد.

❄️ویژگی های کمپرسور برودتی متقارن

🔸با قدرت های متفاوت از چند دهم اسب تا چند صد اسب بخار تولید و واردب بازار می شوند.
🔸کمپرسورهای برودتی متقارن جدید از یک یا چندین سیلندر تشکیل شده اند
🔸طرز قرار گرفتن سیلندرها می تواند به شکل v ویا w شعاعی و یا در یک راستا باشند.
🔸سرعت دورانی کمپرسورها (Compressor) که اثر مستقیم در مقدار مبرد تراکمی دارد نسبت به قبل از حدود 100 دور در دقیقه تا 3600 دور در دقیقه افزایش یافته است.

❄️کمپرسورهای برودتی نوع بسته

🔸این نوع کمپرسورها شامل دو دسته کمپرسورهای برودتی دوار و گریز از مرکز است. در این نوع کمپرسورها به دلیل اینکه موتور و کمپرسور هردو داخل یک محفظه آب بندی شده جای گرفته اند به کمپرسورهای نوع بسته مشهور هستند. در کمپرسورهای بسته دو لوله مکش و فشار و در برخی موارد یک لوله سرویس به همراه کابل الکتریکی به دستگاه وصل می گردد.

🔸در کمپرسورهای بسته به علت عایق کاری کامل در داخل محفظه برای موتور که در ارتباط کمپرسور و مبرد می باشد، مشکلی پیش نمی آید. در برخی از کمپرسورهای بسته از سمت موتور ، لوله مکش وارد محفظه می شود و چون از لوله گاز سرد مکش می شود می تواند موتور را خنک کند. ممکن است در این کمپرسورها مشکل رطوبت بوجود آید که باید قبل از رسیدن به موتور کمپرسور، رفع شود.

❄️کمپرسور برودتی دوار

🔸این نوع کمپرسور در صورتی که نوع دوار یک ماشین با جابه جایی مثبت باشد می تواند از طریق گردش دورانی محور خود ، گاز مبرد را متراکم نماید. معمولا کمپرسورهای دوار دارای قدرت کمتر از یک اسب بخار هستند ولی چنانچه برای استفاده در فشارهای کم لازم باشد می توان با قدرت های چند صد اسب بخار نیز ساخته شوند. قدرت در این نوع کمپرسورها مانند کمپرسورهای مرحله اول در سیستم های چند مرحله ای است.

🔴چیلر

🔹چیلر سیستمی است که با استفاده از سیکل تبرید تراکمی یا سیکل تبرید جذبی گرما را از مایع می‌گیرد. این مایع سرد شده می‌تواند در تجهیزات تهویه مطبوع مانند هواساز و فن کوئل استفاده شود. گرمای گرفته شده از آب می‌تواند به محیط داده شده و یا برای افزایش بازدهی، در کاربردهای گرمایشی استفاده شود.گاز مبرد چیلرها در کندانسور با سه روش آب خنک، هوا خنک و تبخیری، خنک کاری می‌شود.

به مدیریت:محسن میناوند

 

 

انواع کمپرسور برودتی در کرج , انواع چیلر در کرج , مینان کمپرسور در کرج , کمپرسور برودتی متقارن , کمپرسورهای برودتی نوع بسته , کمپرسور برودتی دوار , تعمیرات کمپرسورهای برودتی چیلر و سردخانه مینان کمپرسور در کرج , تعمیرات انواع کمپرسور و چیلر در کرج , هزینه تعمیرات کمپرسور در کرج ,