Address & Contact

Our Address

تبریز،پلیس راه تبریز،آذرشهر،شهرک صنعتی آخولا،محله شهید مشمول

نصب و اجرای پروژه های سنگ شکن،معدن و کارخانه آسفالت کرمی در تبریز 

تعمیر دستگاه سنگ شکن هیدروکن،نوار نقاله،سوپریور 
نصب دستگاه های سنگ شکن مخروطی،معدن و کارخانه آسفالت 
سنگ شکن چیست؟

دستگاه هایی که در فراوری مواد معدنی جهت خرد کردن مواد اولیه استخراج شده از معدن مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه‌‌‌های سنگ شکن می‌گویند.سنگ شکن‌ها مواد اولیه استخراج شده از معدن را خرد کرده تا به ابعاد دلخواه موردنیاز برسند.

کار سنگ شکن چیست؟

سنگ شکن‌ها وظیفه کوچک کردن اندازه مواد معدنی و سنگ‌ها تا حدی که بتوان از آنها برای مراحل بعدی تولید استفاده کرد را بر عهده دارند. سنگ‌ها از نظر فرسایش، سختی، ابعاد و میزان رطوبت متفاوت هستند و اینها عواملی است که باید به هنگام انتخاب نوع سنگ شکن مورد توجه قرار داد.

انواع سنگ شکن ها 
 سنگ شکن‌های فکی: (Jaw Crushers)

این سنگن شکن کانی‌های درشت و بزرگ( بزرگتر از ۲۰ سانتیمتر)که از عهده سایر سنگ شکن‌ها خارج است را خرد کرده و برای خردایش بیشتر به دستگا ههای سنگ شکن نظیر سنگ شکن‌‌‌های ضربه ای تحویل می‌دهد.

 سنگ شکن‌های ضربه ای: (Impact Crushers)

از این سنگن شکن جهت خرد کردن کانی هایی با ابعادی کوچکتر از ۲۰۰ میلی متر و یا بعضا تا ۴۰۰ میلی متر (بسته به ابعاد سنگ شکن) و از سیستم چکش و سندان برای خردایش مصالح استفاده می‌شود، به طوری که چکش‌ها متحرک و سندان‌ها ثابت هستند.

 سنگ شکن‌‌‌های مخروطی: (Cone Crushers)

ازاین دستگاه‌ها برای خردایش اولیه و ثانویه هردو مورد استفاده می‌گردد، زیرا این دستگاه‌‌‌های شرکت ممتاز سنگ شکن هم در سایز‌‌‌های بزرگ و هم در سایز‌‌‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 سنگ شکن‌‌‌های غلطکی:(Roller Crushers)

از این دستگاه‌ها برای تبدیل شن به ماسه استفاده می‌شود.

 سنگ شکن فکی:

این نوع سنگ شکن ساختار ساده ای دارد و به همیل دلیل در کارخانجات خردایش مواد معدنی مقدماتی از آن استفاده می‌شود و برای کاهش بیشتر اندازه سنگ‌ها از سنگ شکن‌‌‌های ثانویه استفاده می‌شود. سنگهایی که سخت و فرساینده هستند مثل سنگ آهن، کوارتزیت و کلینکر به راحتی توسط این سنگ شکن خرد می‌شوند.

سایز‌‌‌های متداول سنگ شکن‌‌‌های فکی: ۹۰*۳۰، ۹۰*۴۰، ۹۰*۶۰، ۱۱۰*۹۰، ۵۵*۸۰، ۸۰*۱۰۰ و ….که براساس دهانه ورودی مستطیل مانند آنها نامگذاری می‌شود، به طور مثال سنگ شکنی به ابعاد ۹۰*۳۰ یعنی سنگ شکنی با طول و عرض دهانه به همین ابعاد.

سنگ شکن فکی دارای دو فک یکی ثابت و دیگری متحرک است که سنگ‌ها با قرار گرفتن بین این دو فک خرد می‌شوند.سنگ شکن‌‌‌های فکی خود چندین نوع هستند:

– سنگ شکن فکی تک بازویی (single toggle)

– سنگ شکن فکی دو بازویی (double toggle)

سنگ شکن مخروطی:

سنگ شکن مخروطی در سایز‌‌‌های متعدد عرضه می‌شوند و بر اساس دهانه ورددی آنها تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

متداولترین سایز‌‌‌های این دستگاه عبارتند از:

۳۶*۲، ۳۶*۴، ۳۶*۵.۵، ۳۶*۷ و ۳۶*۸ بوده و نوع سوپریور یا ژیراتوری(خیلی درشت شکن) در سایز‌‌‌های ۳۶*۹، ۳۶*۱۱، ۳۶*۱۳که عدد کوچکتر سایز دهانه ورودی و عدد بزرگتر که در همه یکسان و برابر “۳۶ است قطر هد سنتر هست که بر روی شافت اصلی سوار است و منتل نیز روی آن قرار می‌گیرد. در این نوع سنگ شکن‌ها به جای چکش و سندان از منتل و کانکیو استفاده می‌شود.

منتل: قطعه مخروطی شکل(مخروط ناقص) از جنس فولادی با آلیاژ منگنز و مولیبدن که استحکان بسیاری دارد بوده و بر روی هد سنتر و شافت اصلی سوار است.

کانکیو: این قطعه نیز شکل و جنسش شبیه به منتل بوده ولی ابعاد آن بزرگتر است، بطوری که بر روی منتل قرار می‌گیرد.این قطعه که ثابت نیز هست بر روی تاپشل سوار است.

اساس کار سنگ شکن‌‌‌های مخروطی بدین صورت است که مصالح پس از ورود به محفظه خردایش با حرکت دورانی و اکسنتریک(خارج از محور و لنگ) و مابین منتل و کانکیو فشرده شده و خرد می‌شوند.

از ویژگی‌‌‌های این دستگاه استهلاک پایین، تولیدو راندمان بالا و نگهداری و کاربری آسان آن است که سبب پر طرفدار شدن آن در بین صاحبان معادن شده است.این سنگ شکن نسبت به رطوبت حساس است و کارایی اش به حداقل می‌رسد بنابراین سنگ‌‌‌های رطوبت دار برای این نوع سنگ شکن مناسب نیستند.

سنگ شکن غلطکی:

در این نوع سنگ شکن دو غلطک گردان داریم که عمل خرد کردن سنگ‌ها توسط این و با اعمال فشار صورت می‌پذیرد. فاصله بین دو غلطت به راحتی قابل تنظیم است و بسته به اینکه فاصله بین این دو غلطک چقدر باشد اندازه مواد خرد شده متفاوت است. سطح این غلطک‌ها نیز می‌تواند بر حسب نیاز صاف، برجسته و یا دندانه دار (دندانه طولی یا عرضی) باشد.

 سنگ شکن ضربه ای:

این سنگ شکن به جهت ساختار کاربردهای زیادی دارد. نحوه عملکرد آن بدین صورت می‌باشد که سنگها از دهانه ورودی روی چکشهایی که درحال چرخش هستند می‌افتند و پس از چندین ضربه و کمی‌خرد شدن به اطاقک خرد کننده برگشت داده می‌شوند و از آنجا مجددا روی چکشها می‌افتند و این عمل آنقدر تکرار می‌شود که سنگها به اندازه کافی خرد شده و از دهانه خروجی خارج می‌شود.

در این دستگاه‌ها سنگ‌ها علاوه بر اینکه در اثر برخورد سنگ بین چکش و سندان خرد می‌شوند،با برخورد خود قطعات سنگ‌ها به همدیگر نیز عمل خردایش انجام می‌شود.این نوع از سنگ شکن برای سنگهای سخت، ترد و نیمه سخت مناسب است ولی در برابر سنگهای نرم و مرطوب عملکرد مناسبی ندارد.

به مدیریت:اسماعیل کرمی 

شماره های تماس:
09386817964
09143048196

 

تعمیر هیدروکن درمحل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تعمیر دستگاه sh

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

فروش وتعمیر هیدروکن فک کوبیت سرند نوار نصب وراه اندازی صفر تا صد خط تولید

چیلر

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مراحل مونتاژ شفت هدسنتر کامل روی دستگاه CF440 هیدروکن

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

فلکه فک 90*110

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نوارهای خط تولید سیلیس

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نصب و راه اندازی سرندهای خط تولید سیلیس با دستگاه های پیشرفته

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نصب و راه اندازی خط تولید سیلیس

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نصب نوار روی سرند با دستگاههای پیشرفته

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نصب خط تولید سیلیس با دستگاههای پیشرفته

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

نصب نوار نقاله با جوشکاری حرفه ایی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تعمیر و فروش قطعات سنگ شکن وهیدروکن و فک

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

نصب پروژه ی سنگ شکن در تبریز , اجرای پروژه ی سنگ شکن در تبریز , تعمیر دستگاه شکن در تبریز , تعمیر نوار نقاله در تبریز , تعمیر سوپریور در تبریز , معدن در تبریز , کارخانه آسفالت در تبریز , تعمیرکار دستگاه سنگ شکن در تبریز , اجرای پروژه سنگ شکن کرمی ,