تعمیرگاه اتو سرویس ۱۱۰ یوسف 

🚗 انجام کلیه خدمات تخصصی

🚗 تعویض روغنی
🚗 تعویض روغنی گیربکس اتومات
🚗 مکانیکی
🚗 تعمیر موتور
🚗 تعمیر تخصصی گیربکس
🚗 میزان فرمان لیزری
🚗 تعمیر تخصصی جلوبندی
🚗 تهیه و تامین قطعات اورجینال

🚗 تعمیرگاه اتو سرویس ۱۱۰ یوسف تعمیر انواع مدل های پراید، پژو پارس، پژو 206 با تیپ های 2 و 5، سمند، برلیانس با مدل های H320، H330، H220، پروتون، تیبا معمولی و هاچبک، سیتروئن زانتیا و C5، شاهین، کاپرا، لیفان، جیلی، مزدا 3، هیوندای i20، توسان، ، کیا سورنتو، سراتو، کادنزا، پیکانتو و …

🚗 تعمیرگاه تخصصی خودرو های داخلی و وارداتی 🚗

🚗 انجام کلیه سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین، لنت ترمز، بازدید شمع ها

✨ اتو سرویس ۱۱۰ یوسف با کادری مجرب و متخصص در خدمت مشتریان عزیز✨

🚗 مهم ترین ویژگی‌‌‌های اتو سرویس ۱۱۰ یوسف

🚗 تخصص و تجربه
🚗 رضایت مشتری

یکی از اصول اخلاقی این مرکز توجه کامل به موضوع رضایت مشتری بوده که این امر در تعمیرگاه بر دو اساس هزینه و کیفیت استوار است. ما تمام تلاش خود را میکنیم که هزینه تمام شده شما تا حد ممکن کم باشد و ضمن اینکه موتور تعمیر شده استاندارد‌‌‌های لازم را داشته باشد.

🚗 تجهیزات برتر

مطمئنا هر چه در زمینه تعمیرات خودرو ماهر باشید ولی تجهیزات در اختیار نداشته باشید نتیجه کار عالی نخواهد بود. تجهیزات مختلفی در زمینه تعمیرات موتور وجود دارد که تهیه این لوازم مشکل و پر هزینه است و ما در نهایت با هر تلاشی سعی کرده ایم این تجهیزات را تهیه کرده و آنها را در تعمیر موتور خودروی شما بکار بگیریم.

🚗 استاندارد سازی میلنگ موتور

کنترل ابعاد دقیق میلنگ با دقت میکرون و چگونگی حساسیت هر موتور نسبت به تغییر ابعاد میلنگ موضوعی است که بالاترین حساسیت در تعمیرات موتور را داراست.

🚗 عیب یابی بخش‌‌‌های مختلف

اینکه فرد تعمیرکار موتور خودرو بتواند تمامی‌عوامل معیوب در موتور را تشخیص دهد و نسبت به برطرف نمودن و تعمیر آنها اقدام کند موضوع مهمی‌است که باید انجام گیرد.

 

مدیریت : حقی

09146664151

با ما آسوده برانید

 

دارای مدرک تخصصی هیوندا و کیا

 

ارائه روغن مرغوب برای انواع خودرو های ایرانی ‌وارداتی و ارس
بهترین لوازم جانبی موتور و ضدیخ های برند وارتی را از مجموعه اتوسرویس 110 یوسف بخواهید
با توجه به کیفیت پایین بنزین های داخلی استفاده از اکتان بوستر برند وارداتی XADO

 

 

مکانیکی ماشین‌‌‌های خارجی , صفر تا صد مکانیک خودرو , تعمیرات مکانیکی خودرو , اصول مکانیک خودرو , امداد خودرو , مکانیک سیار , تعمیرگاه تخصصی , تعمیرگاه تخصصی اتو سرویس ۱۱۰ یوسف  , تعویض روغنی در تبریز  , تعویض روغنی گیربکس اتومات در تبریز , مکانیکی در تبریز , تعمیر موتور در تبریز , تعمیر تخصصی گیربکس در تبریز , میزان فرمان لیزری در تبریز , تعمیر تخصصی جلوبندی در تبریز , تهیه و تامین قطعات اورجینال ,