تعمیرگاه انواع لوازم خانگی سپه

? این شرکت کار خود را با ارائه همه نوع خدمات تعمیری برای مشتریان آغاز کرد. امروزه به عنوان یکی از شرکتهای شناخته شده و معتبر در زمینه تعمیرات به هموطنان عزیز خدمت می‌کند. مهمترین هدف شرکت خدماتی کارا سرویس ارائه خدمات با کیفیت و به مشتریان خود است. اعتقاد ما در شرکت حفظ محیط سالم, شاداب و متنوع کاری است برای حفظ روحیه همکاران خود در بهترین شرایط در جهت بهبود خدمات خود می‌باشد.

♻️ چشم انداز شرکت

? ارائه خدمات با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان.
? اعتقاد به دنبال کردن موضوعات اخلاقی با جدیت تمام
? تلاش برای داشتن محیط کاری دوستانه و سالم.
? ترجیح کیفیت به کمیت برای پیشرفت دائمی‌و با شیب کم به جای پیشرفت سریع ولی موقت.

♻️ ماموریت ما

? جلب رضایت مشتریان.
? ارائه خدمات پویا, کارآمد و موثر برای مشتریان.
? ارائه خدمات با کیفیت تر و بدون تاخیر برای مشتریان.
? انجام امور تحقیقی همزمان با امور اجرایی برای ارائه خدمات به روز.

♻️ اعتماد سازی

? یکی از ارکان مهم در شرکت‌‌‌های خدماتی جلب اعتماد مشتریان می‌باشد. شرکت با ارائه توضیحات و استفاده از سرویس کاران مجرب در تمام سالهای فعالیت خود سعی در جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات بدون تحمیل هزینه‌‌‌های اضافی را داشته است.

♻️ کیفیت

? تلاش ما در همواره ارائه خدمات با کیفیت برای پرهیز ار تحمیل هزینه‌‌‌های بعدی و ارائه مشاوره‌‌‌های لازم برای کمک به ارتقاء دانش کاربران و جلوگیری از پیش آمد‌‌‌های مشابه و استفاده بهتر از محصولات بوده است.

♻️ سرعت عمل

? در طول سالیان شرکت تمامی‌تلاش خود را بکار گرفته تا با استفاده از بازخورد‌‌‌های مشتریان محترم، ایرادات ساختاری و اداری را برطرف و در جهت افزایش سرعت خدمت رسانی به شما عزیزان قدم بردارد.

مدیریت:آقای مظاهر احمدی

 

اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات لوازم خانگی آنلاین , آموزش رایگان تعمیرات لوازم خانگی , نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی , تعمیر لوازم خانگی در منزل , دانلود فیلم آموزش تعمیر لوازم خانگی , شرکت تعمیرات لوازم خانگی , تعمیر لوازم خانگی ,