Address & Contact

Our Address

بابل،بابلکنار،گونه کلا،کیلومتر یک جاده شیرگاه

Telephone

حذف سنسورها و کم کردن کردن مصرف سوخت تعمیرگاه ایران خودرو اصغری در بابل

✳️دستگاه دیاگ چیست؟

🔺دیاگ که مخفف کلمه دایاگنوستیک ( Diagnostic ) است به نوعی عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته میشود که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج میکند و بعد از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، میتوان به ایرادهای جزیی و کلی خودرو پی برد.

🔺دستگاه های دیاگ همگی به نوعی کد خوان هستند و بطور کلی به دو دسته تقسیم میشوند، دسته اول به نام اسکنر ها معروفند که فوق العاده حرفه ای و کارامد هستند.

🔺بیشتر این نوع دستگاه ها را در نمایندگی خودروها لوکس، نمایشگاه های مدرن و شرکت های مرتبط با کارشناسی فنی خودرو که به صورت حرفه ای فعالیت میکنند، میتوانید مشاهده کنید. نمونه این نوع از اسکنرها را میتوان دستگاه فوق پیشرفته جی اسکن ( G-SCAN ) نام برد که قابلیت های بسیار فوق العاده ای دارد.

🔺حالت کلی اکثر دستگاه های دیاگ قابلیت تشخیص مشکلات برقی خودرو، سنسور های حیاتی خودرو مانند سنسور اکسیژن، سنسور کاتالیزور، سنسور ABS و اگر خودرو اتومات باشد قابلیت خواندن پارمترهایی مرتبط به گیرباکس خودرو مانند فشار روغن گیرباکس را دارند که برای تشخیص سلامت گیربکس بسیار با اهمیت و حیاتی است.

🔺هر چه خودرو حرفه ای تر و پیچیده تر باشد ( معمولا خودروهای لوکس ) پارامترها، کدهای و وضعیت های بیشتری را میتوان با دستگاه دیاگ از آنها استخراج کرد و هر چه خودرو ساده تر و مکانیکی باشد مسلما این پارامترها کمتر و کمتر خواهند بود.یکی از موارد قابل تشخیص محبوب در دستگاه دیاگ قابلیت تشخیص دستکاری کیلومتر خودرو است که بسیار بسیار کاربردی است که به شدت میتواند مچگیر خوبی برای فروشنده ها و دلالان متخلف و درغگو باشد.

✳️ریمپ ایسیو ، بهترین راه کاهش مصرف سوخت خودرو

🌀بهینه سازی سوخت یکی از مهمترین مزایایی است که ریمپ ecu ارائه می دهد. ایسیو میزان هوا و سوختی را که باید ترکیب شود و میزان سوختی که هنگام رانندگی آزاد می شود کنترل می کند. با ریمپ ای سی یو می توانید تنظیمات استاندارد و معمولی که قرار داده شده را تغییر دهید و متناسب با شرایط خود کنترل دقیق تری بر روی مخلوط سوخت داشته باشید.

به مدیریت:محمد اصغری

 

 

عیب یابی با دستگاه دیاگ ریمپ در بابل , تعمیرگاه ایران خودرو اصغری در بابل , تعمیرگاه خودرو در بابلکنار , عیب یابی خودرو  در بابل , هزینه عیب یابی با دستگاه دیاگ ریمپ در بابل , کم کردن مصرف سوخت خودرو در بابل , حذف سنسور خودرو در بابل , تعمیرات خودرو در بابلکنار ,