تعمیرگاه تخصصی مزدا امین

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین

🚗 انجام کلیه خدمات مکانیکی و جلوبندی  

🚗 تعمیر انواع خودروهای گروه بهمن شامل:مزدا 3new، مزدا۳ ،۳۲۳، کاپرا، وینگل، وانت b2000، بسترن و… 

🚗 تعمیر انواع خودروهای ایران‌ خودرو و سایپا 

🚗 تعمیر انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی 

🚗 تعمیر گیربکس های اتوماتیک 

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

✳️تعمیر جلوبندی خودرو 

🔰بالانس 

🔰میزان فرمان 

🔰تعمیر جعبه فرمان و برق،مکانیکی 

🔰میزان فرمان با دستگاه تمام لیزری هیدرولیک و …. 

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

💫یکی دیگر از بخش های تخصصی موجود در تویولند بخش تعمیر جلوبندی خودرو است. جلوبندی به بخش جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که وظیفه تعلیق خودرو، کاهش لرزش خودرو هنگام رانندگی روی سطوح ناهموار و انتقال حداقلی این تکان ها به اطاق خودرو را بر عهده دارد. کمک فنرها که بخش اصلی جلوبندی خودرو را تشکیل می دهند.

💫در واقع نقش ضربه گیر را بازی می کنند و به کاهش فرسودگی و مشکلات مربوط به جعبه فرمان، دیفرانسیل، گیربکس، سیبک های فرمان خودرو و … کمک می نمایند. کیفیت تعلیق خودرو یا هندلینگ به طور مستقیم به سیستم جلوبندی خودرو مربوط می شود و هر چقدر کیفیت سیستم جلوبندی بهتر باشد لذت و کیفیت رانندگی نیز بیشتر خواهد بود.

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

💫جلوبندی خودرو شامل قطعاتی همچون فنر و کمک فنرهای جلو، اکسل، سیستم تعلیق جلو، میل موجگیر، سیستم چرخ ها، بلبرینگ و توپی چرخ ها، طبق و.. است. هر یک از این بخش ها ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شده و مشکلاتی را سبب گردند.

💫از جمله مشکلات مربوط به جلوبندی خودرو و علایم آن عبارتند از: لرزش فرمان خودرو به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و خرابی بلبرینگ، انحراف خودرو به یک سمت به دلیل اشکال در اتصالات فرمان و تنظیم نبودن زوایای چرخ ، گیج زدن خودرو به دلیل شل بودن میله تعادل، وجود سرو صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع و یا سوت زدن چرخ ها.

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

✳️علائم خرابی گیربکس اتوماتیک  

🔺گیربکس های اتوماتیک یکی از حساس ترین قطعات خودرو ها هستند که در صورت بروز علائم و نشانه هایی که خراب شدن گیربکس را نشان می دهد باید به آنها توجه کنید و نسبت به تعمیر آن اقدام فرمایید.

🔺اگر در هنگام رانندگی متوجه زوزه کشیدن خودرو خود شدید باید برای تعمیر و سرویس خودرو خود به یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیر و سرویس خودرو خود مراجعه کنید تا فردی متخصص گیربکس شما را تعمیر کند.

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

🔺اگر خودروی شما در حالت پارک قرار داشته باشد و بعد از مدتی متوجه نشت روغن زیر آن باشید باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

🔺اگر در هنگام رانندگی متوجه بوی سوختگی از خودرو خود شدید باید هر چه سریعتر برای سرویس گیربکس خود اقدام کنید.

🔺اگر در هنگام رانندگی متوجه لغزش در گیربکس اتوماتیک خود شدید.

🔺اگر در هنگام رانندگی و خودرو شما در یک سرعت خاصی صداهای خاصی می دهد و یا فیوز آن می سوزد به احتمال زیاد یکی از قطعات گیربکس اتوماتیک آن دچار اشکال شده است .

🔺در صورت وجود مشکل در گیربکس های اتوماتیک خودرو و یا هر قسمت دیگر خودرو با یک چراغ روشن این مسئله را به شما هشدار خواهد داد و باید به این علائم توجه فرمایید.

🔺اگر خودرو شما از دنده خارج می شود و شما باید برای حل این مشکل گاز بیشتری به خودرو بدهید هم می تواند نشانگر آسیب دیدن گیربکس اتوماتیک خودرو شما باشد و باید برای تعمیر گیربکس خودرو خود اقدام کنید.

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز

✳️برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

🌀اگر علائمی که در بالا به آنها اشاره کردیم را در خودرو خود مشاهده کردید باید هر چه سریعتر یک تعمیرگاه که در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک متخصص هستند و می توانند خودرو شما را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض کنند.

🌀تعمیر نادرست می تواند در آینده دوباره باعث خرابی گیربکس شما شود و یا تعویض نادرست می تواند هزینه بسیار زیاد و بی مورد را برای صاحبان خودرو داشته باشد.

✳️چند نکته مهم درباره گیربکس اتوماتیک خودرو 

🔹🔸 سعی کنید هر چند وقت یکبار خودرو خود را برای سرویس و معاینه به یک تعمیرگاه ببرید و منتظر خراب شدن و یا بروز یک نشانه نباشید.

🔹🔸 سعی کنید از روغن موتورهای مخصوص گیربکس اتوماتیک خودرو خود استفاده کنید.

🔹🔸 زمانی که خودرو شما در سرازیری قرار داد از دنده خلاص استفاده نکنید.

🔹🔸 قبل از اینکه خودرو شما به صورت کامل پارک شود خودرو را در حالت پارک (p) قرار ندهید.

به مدیریت:امین جمالی

 

 

تعمیرگاه تخصصی مزدا امین در شیراز , تعمیرگاه تخصصی مزدا امین , تعمیرگاه تخصصی خودرو در شیراز , هزینه تعمیر خودرو در شیراز , مزدا امین در شیراز , تعمیر موتور , تعمیر موتور  انژکتوری ,  تعمیر موتور خودرو , تعمیرگاه تخصصی مزدا , تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز , تعمیر انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی در شیراز , تعمیر انواع خودروهای ایران‌ خودرو و سایپا , تعمیر انواع خودروهای گروه بهمن در شیراز , تعمیر مزدا 3new , تعمیر مزدا ۳ ,  تعمیر ۳۲۳ , تعمیر کاپرا , تعمیر وینگل , تعمیر وانت b2000 , تعمیر بسترن , تعمیرگاه تخصصی مزدا در شیراز , تعمیرگاه تخصصی مزدا ,  تعمیرگاه تخصصی در شیراز ,