تعمیرگاه جلوبندی خودرو فرجی

?  رفع لاستیک سائی

?  تعمیر جعبه فرمان هیدرولیک و ساده

?  تنظیم ارتفاع

? مهم ترین ویژگی های تعمیرگاه فرجی

? تخصص و تجربه

? رضایت مشتری

یکی از اصول اخلاقی این مرکز توجه کامل به موضوع رضایت مشتری بوده که این امر در تعمیرگاه بر دو اساس هزینه و کیفیت استوار است. ما تمام تلاش خود را میکنیم که هزینه تمام شده شما تا حد ممکن کم باشد و ضمن اینکه موتور تعمیر شده استاندارد های لازم را داشته باشد. شما می توانید سوابق علی توکیو را بررسی و تصمیم گیری کنید.

? تجهیزات برتر
مطمئنا هر چه در زمینه تعمیرات خودرو ماهر باشید ولی تجهیزات در اختیار نداشته باشید نتیجه کار عالی نخواهد بود. تجهیزات مختلفی در زمینه تعمیرات موتور وجود دارد که تهیه این لوازم مشکل و پر هزینه است و ما در نهایت با هر تلاشی سعی کرده ایم این تجهیزات را تهیه کرده و آنها را در تعمیر موتور خودروی شما بکار بگیریم.

? استاندارد سازی میلنگ موتور
کنترل ابعاد دقیق میلنگ با دقت میکرون و چگونگی حساسیت هر موتور نسبت به تغییر ابعاد میلنگ موضوعی است که بالاترین حساسیت در تعمیرات موتور را داراست.

? عیب یابی بخش های مختلف
اینکه فرد تعمیرکار موتور خودرو بتواند تمامی عوامل معیوب در موتور را تشخیص دهد و نسبت به برطرف نمودن و تعمیر آنها اقدام کند موضوع مهمی است که باید انجام گیرد.

مدیریت : آقای روح الله فرجی

 

 

تعمیرگاه های خودرو , تعمیرگاه تخصصی خودرو , تعمیرگاه خودرو , لیست تعمیرگاه خودرو , تعمیرات تخصصی خودرو , تعمیرگاه آنلاین , تعمیر موتور خودرو , تعمیرگاه خودروهای لوکس ,