تعمیرگاه هیوندا کیا در شهر ری

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندا کیا دالوند

کلیه خدمات خودروهای وارداتی

✅تعمیرات موتور و گیربکس اتوماتیک

✅انجام سرویس های دوره ای

✅جلوبندی،برق،دیاگ

✅تهیه قطعات خودرو (نو و استوک)

تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندا ، کیا ، تعمیرات موتور ، گیربکس اتوماتیک ، جلوبندی ، برق ، دیاگ

انجام سرویس های دوره ای (روغن ولنت )

فروشگاه ، تهیه و توزیع (قطعات نو واستوک ) کلیه خدمات خودرو های وارداتی : بنز ، بی ام  ، پورشه ، هیوندا ، کیا ، تویوتا ، مزدا ، نیسان ، رنو و….

 

به  مدیریت:ابوذر دالوند

آدرس:تهران،خیابان فدائیان اسلام،ایستگاه ممتاز،روبروی فروشگاه هایپرمان،پلاک571
شماره های تماس :
09124039184
09394039184

 

تعمیرات کلی یک خودرو شامل دو دسته کلی تعمیر عمومی و تعمیر همراه با عیب جویی است. هر تعمیرگاه خودرو دارای تخصص در عیب یابی یک مورد خودروی خاص بوده و این موضوع باعث می شود که فرد تعمیر کار با توجه به تخصص خود سریعا عیب ماشین را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن نماید. با توجه به این که تعمیرگاه جهت تعمیر انواع خودروهای هیوندای از نظر امکانات و علم انجام این کار در ایران کم است، در این مقاله به موضوع تعمیرگاه هیوندا خواهیم پرداخت، تا ابهامات شما در این رابطه برطرف شود.

یکی از بخش های اصلی نگه داری از خودرو، سرویس های دوره ای آن است. برخی از افراد باور دارند که این کار با توجه به هزینه های بالا، امری غیر ضروری محسوب می شود. اما، باید گفت که جهت نگهداری از یک خودرو و بالا بردن عمر مفید قطعات موتوری آن، انجام این آن ها الزامی است. این عملیات در تعمیر گاه های هیوندای انجام می پذیرد. به این صورت که تمامی تعمیرات اساسی موتور، صداهای قطعات، نشتی روغن ها، بررسی مایعات و سطح کیفیت آن ها بررسی و برطرف می گردد.

 

 

 

 

 

تعمیرگاه , خدمات خودرو ,  جلوبندی ,  صافکاری  , خدمات خودرو در تهران ,  تعمیرات فوق تخصصی هیوندا و کیا ,  تنظیم موتور ,  برق خودرو ,  تعمیر گیربکس , تعمیرگاه فوق تخصصی هیوندا کیا دالوند