تعمیرانواع ایرلس برقی مستر ایرلس

⭕️تهیه ایرلس انواع برقی ، گراکو ، تیتان ، فونکس ، چینی ، دی پی ، xpro ، pnp ، دیافراگم

⭐️ایرلس های برقی فارغ از اندازه و توان موتور و میزان خروجی دستگاه ایرلس ، عموما برای کار در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند. کارهایی از قبیل پاشش انواع رنگ های پلاستیک و اکرلیک و روغنی ، پاشش انواع رنگ های نما ، پوشش های نانو ، عایق های ضر رطوبت و ضد حریق ، پاشش انواع پلاستر و بتونه کناف و موادی از این دست.

⭐️این دستگاه ها اکثرا با برق تکفاز شهری کار میکنند و به صورتی طراحی میشوند که پرتابل باشند و بتوان آنها را به راحتی در پروژه و بین پروژه ها حمل و جابجا. اما مدل های محدودی نیز با برق سه فاز و برای مصارف صنعتی نیز به تازگی طراحی و تولید شده اند.

⭐️ مزایای کار با ایرلس

⭐️ جالب است که بدانید سرعت پاشش رنگ با دستگاه ایرلس ۴ برابر بیشتر از پیستوله و ۲۸ برابر سریع تر از قلم مو می باشد. پس اگر سرعت عمل برایتان مهم است می توانید با خرید آن به کارهایتان سرعت بخشید و شمار کارهایی که به شما ارجاع می شود را افزایش دهید.نکته مهم دیگر، حداقل میزان هدر رفتن رنگ در حین کار با این دستگاه است.

⭐️ دستگاه ایرلس بر خلاف روش های سنتی نقاشی، رنگ را به صورت کاملاً یکنواخت و به صورت پودری بر روی سطح می پاشد این امر سبب می شود رنگ پرت نشود و نیازی نباشد چند لایه رنگ بر روی سطح بپاشید تا حاصل کار یکدست و بدون موج از آب در آید.با کمک این دستگاه می توانید سقف، دیوارهای ساختمان، اتومبیل، ماشین آلات، فلز و چوب را به راحتی و بدون نیاز به نرده بان و داربست رنگ کنید.

به مدیریت: محبی

09127351321
09217100678
02165953511

 

از سایت فروشگاهی ما دیدن فرمایید 👇🏻

www.airlessshoping.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

09217100678
09127351321

 

 

 

 

تعمیر انواع ایرلس برقی در تهران , ایرلس برقی , ایرلس  , مزایای کار با ایرلس , قیمت ایرلس برقی , ایرلس برقی فراز پاشش , تعمیر انواع ایرلس ,