Address & Contact

Our Address

اصفهان ، خیابان امام خمینی ، خیابان بهارستان ، کوچه ۷۱ ، فرعی صنعت دو

Telephone

تعمیر میکسر آسیاب شکر خمیرگیر چانه پهن کن خورسندی 09134060197

✳️انواع خمیرگیر 

💫دستگاه خمیر گیر دستگاهی است که برای تهیه انواع خمیر و هم زدن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد این دستگاه تنها به مخلوط کردن خمیر محدود نمی‌شود. علاوه بر هم زدن خمیر، از این دستگاه می‌توان به عنوان میکسر برای هم زدن گوشت و سایر مواد غذایی نیز استفاده کرد.

💫دستگاه‌ خمیر گیر که از مهم ترین تجهیزات نانوایی و قنادی است، دارای یک دیگ یا پاتیل برای ریختن آرد، آب و سایر مواد در آن و یک چنگک برای هم زدن خمیر است. این دستگاه در دو جنس استیل و آلومینیوم، برای مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی در اندازه‌های ۵ تا ۲۴۰ کیلویی کاربرد دارد. جنس ورقه‌های به کار رفته در دستگاه‌ خمیر کن از استلنس استیل بوده و در برابر ضربه، خط و خش و زنگ زدگی مقاوم است.

💫برق مصرفی دستگاه خمیر گیر نیز به دو شکل تک فاز و سه فاز است. با آماده سازی سریع خمیر توسط این دستگاه می‌توان به راحتی و به شکل چشمگیری سرعت کار را در نانوایی‌ها، رستوران‌ها و کترینگ‌های خانگی، قنادی‌ها و شیرینی پزی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و فست‌فودها افزایش داد.

✳️چانه پهن کن 

⚡️خمیرپهن کن نانوائی و پهن کن های اتوماتیک خمیر نان مطابق با استاندارد که از این دستگاه برای نازک کردن خمیر نان استفاده می شود.

⚡️دشتگاه چانه پهن کن در سه مدل ۴۰،۵۰،۶۰ سانتی متری تولید می شود.

✳️دستگاه پهن کن دوغلتکی 

💥دستگاه پهن کن دو غلتکی مناسب براي نازک کردن چانه هاي خمير مورد کاربرد می باشد.

💥اين پهن کن در دو مدل پهن کن با نوار نقاله و پهن کن بدون نوار نقاله توليد مي شود.

💥فاصله بين دو غلتک قابل تنظيم مي باشد و چانه هاي خمير مي توانند با ضخامت هاي مختلف نازک شوند.

💥این نوع پهن کن معروف به پهن کن رومیزی می باشد.

✳️دستگاه پهن کن دو غلتکی مجهز به نوار نقاله 

🔸🔹طول ۸۰ سانتیمتر 
🔸🔹عرض ۸۰ سانتیمتر 
🔸🔹ارتفاع ۵۰ سانتیمتر
🔸🔹عرض نوار ۴۰ میلیمتر 
🔸🔹طول غلتک ۴۳ سانتیمتر 
🔸🔹قدرت موتور ۰.۷۵ کیلووات 
🔸🔹ولتاژ برق ۲۲۰ ولت 
🔸🔹وزن تقریبی دستگاه ۸۴ کیلوگرم 

🔸🔹در گذشته نانوایی ها و قنادی ها برای اینکه بتوانند خمیر مورد استفاده خود را به صورت نازک و با قطر کم در آورند به صورت دستی این کار را انجام میدادند که این کار نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی بود. اما امروزه با ساخته شدن دستگاه خمیر پهن کن نیاز به استفاده از نیروی کار انسانی و همچنین صرف زمان طولانی نمیباشد.این دستگاه با برق کار میکند و با استفاده از آن میتوان مقدار زیادی از خمیر را به صورت یک لایه نازک و با قطر مناسب در آورد.

دنده فسفربرنز دستگاه خمیرگیر
✳️دستگاه آسیاب شکر (دارای توری متحرک) 

🔻ابعاد: طول cm 85 عرض cm50 ارتفاع cm145 
🔻وزن تقریبی دستگاه: kg65 

🔻جنس بدنه دستگاه: آلومینیوم با پره فولادی 
🔻رنگ دستگاه: استاتیک (کوره ای) 
🔻ظرفیت : ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت با اندازه مش ۳۰

🔻دستگاه آسیاب شکر مناسب کارخانجات شیرینی و شکلات و کیک و بیسکوییت است وبرای پودر کردن شکربه کار می رود. این دستگاه دارای مکانیزم پین میل بسیار پرقدرت و بدنه فولادی می باشد . آسیاب شکر قادر به پودر کردن بیش از ۱۰۰ کیلو گرم شکر بدون گرد و غبار در ساعت است. قطعات بکار رفته در این دستگاه از جنس استیل می باشد. پودر حاصل از این آسیاب در حد میکرون و بصورت یکدست است.

✳️میکسر و همزن قنادی 

🔰دارای سه مدل پارویی همزن می باشد. 

💠مخلوط کن مارپیچ: مناسب خمیر هم زدن و مواد غذایی چسبنده برای استفاده با سرعت پایین می باشد.

💠مخلوط کن ضربی: مناسب قطعات نازک و پودر و حبوبات برای استفاده با سرعت متوسط است.

💠مخلوط کن سیمی: مناسب مایعات مانند تخم مرغ با سرعت بالا می باشد این میکسر ها قابل استفاده برای شیرینی پز ها ،هتل ها ،رستورانها ، فست فود ها و… می باشد.

💠جنس قطعات: پوسته آلومینیم , روکش آهن , دارای دو دیگ استیل

🔰میکسرهای قنادی به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل در تجهیز و راه اندازی قنادی برای ترکیب مواد اولیه‌ی کیک و شیرینی مانند تخم مرغ، شیر و شکر کاربرد دارند. با توجه به امکاناتی که این دستگاه‌ها برای مخلوط کردن مواد اولیه‌ی انواع کیک، شیرینی، کلوچه و بیسکویت فراهم می‌کنند، امروزه از انواع دستگاه میکسر صنعتی جهت مخلوط کردن مواد مختلف استفاده می‌شود.

به مدیریت:محسن خورسندی 

 

 

 

تعمیر میکسر آسیاب شکر خمیرگیر چانه پهن کن خورسندی در اصفهان , تعمیر میکسر در اصفهان , تعمیر آسیاب شکر در اصفهان , تعمیر خمیرگیر در اصفهان , تعمیر چانه پهن کن در اصفهان , چانه پهن کن خورسندی در اصفهان , تعمیر میکسر خورسندی در اصفهان , تعمیر آسیاب شکر خورسندی در اصفهان , تعمیر خمیرگیر خورسندی در اصفهان ,