Address & Contact

Our Address

مازندران ،ساری اصفهان منطقه صنعتی کرسکان

تعمیر صفر تا صد ماشین های راهسازی برادران طاهری

🔧تعمیر و عیب یابی هیدرولیک🔧

🚜 فروش لوازم نو واستوک با ضمانت🚜

🚜 از جمله ماشین آلاتی که تعمیرکاران خبره ی ما تاکنون به تعمیر و نگهداری آن اقدام کرده اند میتوان به انواع بیل مکانیکی و انواع لودر

🚜 شرکت ما در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین آلات راهسازی دارای تجارب زیادی است. این شرکت همواره بر استفاده از نیروهای متخصص تاکید فراوان دارد. هدف اصلی ما تعمیر و نگهداری اصولی از ماشین آلات راهسازی و سنگین است تا نیاز به خرید محصولات جدید به حداقل برسد. ضمن اینکه با توجه به شرایط تحریم کشورمان ایران امکان خرید این قبیل ماشین آلات با مشکلات فراوانی همراه است.

🚜 تعمیرکار انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان (فیرو) در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و دیگر ادوات اشاره کرد.

نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

🚜 تعمیرکار انواع لودر

لودر از جمله ماشین آلاتی به حساب می آید که تقریباً در تمامی پروژه های عمرانی مانند راه سازی و ساختمان سازی به طور وسیع مورد استفاده قرار میگیرد .لذا تعمیر و نگهداری از لودرها از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرکاران ما با توجه به تجربه ی بالایی که دارند قادر به تعمیر تمامی برندهای لودر از جمله کاترپیلار,دوسان,هپکو,هیتاچی,هیوندا,کوماتسو و… می باشند.

مدیریت:آقای رضا طاهری

09134023053

09134023054

ماشین آلات ساختمانی , آگهی ماشین آلات راهسازی , ماشین آلات سنگین , ماشین آلات راهسازی آمریکایی , ماشین لایه کوبی در راهسازی , کاربرد تراکتور در راهسازی , ماشین آلات صنعتی , ماشین آلات کشاورزی ,