Address & Contact

Our Address

تهران ، نرسیده به پل کن ،

Telephone

واردات انواع ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی تک کار ماشین در تهران

?ماشین آلات راهسازی و عمرانی عموماً در شرایط سخت و تحت شدیدترین تنشها و فشارهای فیزیکی به کار گرفته می‌شوند و خرابی‌های ناگهانی بخشی از ذات کار با این تجهیزات است. ماشین آلاتی که عموماً تمام یا حداقل بخشی از خط تولید پروژه های عمرانی، معدنی و راهسازی و حتی صنایع دیگر را تشکیل می‌دهند، با خرابی نابهنگام میتوانند خدشه های بسیاری را بر ساختار درآمدی کسب و کارها وارد آورند. در چنین شرایطی است که وجود یک مجموعه قابل اطمینان که بتواند در عین تعهد و تخصص وقفه های ناشی از خرابی را از طریق سرویس عیب یابی و تعمیرات ماشین آلات به حداقل برساند بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

?تعمیر بیل مکانیکی

?بیل مکانیکی یکی از قهرمانان محیط های کارگاهی عمرانی و معدنی است. دستگاهی با قابلیت مانور بالا و البته پیچیدگی های فنی. همین پیچیدگی است که حساسیت امر عیب یابی را بیشتر نمایان می کند. ما با استفاده از ابزارهای عیب یابی کامپیوتری و در تطابق کامل با مستندات فنی دستگاه ها، می توانیم در کوتاه ترین زمان عیب دستگاه شما بطور دقیق شناسایی و نسخه های راه حل را بر اساس بودجه، شرایط و و ضعیت کاری دستگاه شما پیشنهاد دهیم.

?تعمیر لودر چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری

?عیب یابی و تعمیرات انواع برندهای موجود در بازار ایران، از دستگاه های قدیمی مانند ۹۵۰ کاترپیلار، ۴۷۰ و ۶۰۰ کوماتسو تا تازه واردهای بازار مانند لودرهای ۷۵۷، ۷۶۰ و ۷۷۰ هیوندای را به ما بسپارید. همچنین عیب یابی و تعمیرات لودرهای ولوو، نیوهلند، انواع برندهای چینی و … .

?عیب یابی و تعمیر لیفتراک های بنزینی، دوگانه، دیزل و برقی

?لیفتراک‌ها در انواع مختلف در جای جای صنعت دیده می شوند. از یک انبار میوه گرفته تا بنادر. این تجهیزات نیز در سال‌‍های گدشته با تکنولوژی روز پیشرفت کرده اند و از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته در سیستم های موتور، گیربکس و ادوات هیدرولیک آنها استفاده شده است. همین امر سبب شده است که در بسیاری از موارد روند انجام کارها در صنایع بواسطه وقفه طولانی بدلیل خرابی و یا نبود قطعه با وقفه های طولانی و زیان آور مواجه شوند. پرسنل متخصص لیفتراک در ماشین یار می توانند تضمین کنند که به محض دریافت درخواست شما، برای رفع عیب و تعمیر لیفتراک شما طرحی مشخص داشته باشند.

?تعمیر گیربکس، اکسل و سیستم انتقال قدرت

?سیستم های انتقال قدرت امروزی عموماً در بسیاری از تجهیزات مانند لودرها و لیفتراک ها دچار تحول شده و گیربکس‌های مجهز به کنترل الکترونیکی در بسیاری از تجهیزات دیده می شوند. گیربکس ZF ( زد اف ) از جمله رایج ترین برندها محسوب می گردد که عیب یابی و تعمیر تمامی انواع آن از گیربکس های ۲۱۰، ۲۷پ۰ گرفته تا گیربکس ۲HL در سبد خدمات فنی ما قرار می گیرد. تعمیر هیدرولیک و تعمیر برقی گاها به طور همزمان در گیربکس مورد نیاز است.

به مدیریت : حبیب اصغرزاده

⚡️نمایندگی شرکت هلیکو در شمال غرب کشور⚡️

آدرس دفتر مرکزی و قطعات : تهران ، نرسیده به پل کن

 

 

 

 

ماشین آلات سنگین راهسازی , ماشین آلات معدنی ,  ماشین آلات تک کار ماشین در تهران , تعمیر ماشین آلات سنگین راهسازی , تعمیر ماشین آلات راهسازی , تعمیر ماشین آلات معدنی , واردات انواع ماشین آلات راهسازی ,  واردات انواع ماشین آلات معدنی , قیمت ماشین آلات راهسازی , قیمت ماشین آلات معدنی , قطعات ماشین آلات راهسازی , طعات ماشین آلات معدنی ,