اولین و تنها مرکز تخصصی بازسازی ظروف در غرب کشور

✔️آماده عقد قرار داد باکلیه ارگانهای دولتی
✔️انجام پوشش های رنگ الکترواستاتیک، انجام پوشش های گرانیت ، مقاوم به اسید ، مقاوم به خوردگی ، تفلون های صنعتی و…
✔️اعطای نمایندگی به سراسر کشور

 

آدرس :ملایر میدان امام خیابان شهدا روبروی شهرداری انتهای کوچه آقا نجفی جنب فروشگاه لوازم خانگی حسنی( نبش کوچه)

شماره تماس :

۰۹۱۸۶۲۵۳۷۴۷
۰۹۳۶۵۷۳۲۵۵۵

_________________
بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت را از ما بخواهید

_________________

✳️ظروف تفلون که در اختیار شما قرار دارد یک وسیله برای پخت و پز است. لذا باید از وسایل آشپزخانه به نحو درستی استفاده شود، و مواد تفلون بر اثر استفاده و حرارت ،کم کم از بین می رود و باید برای تعمیر آن فکری کرد که مواد غذایی به آن نچسبد. خانم های خانه دار باید ظروف را به درستی استفاده و به نحو صحیحی شسته و در هنگام استفاده از ابزارهای فلزی برای هم زدن غذا و تراشیدن ته قابلمه استفاده نشود، چون پوشش نچسب داخل ظروف داغ و نرم می باشد در اثر استفاده از اشیاء تیز و فلزی امکان پوسته شدن آن وجود دارد. پس بنابراین باید از قاشق های چوبی و یا تفلون استفاده شود که به ظرف شما آسیبی وارد نشود.

توجه         توجه

سری جدید محصولات با رنگ بندی متنوع برای بدنه ، داخلی و خارجی

(داخلی در سه رنگ سفید و مشکی و بادمجانی) ظروف تفلون

⭕️ظرف های خراب شده را باید تعویض کرد و یا تعمیر

هزینه خرید ظروف نو بسیار بیشتر از بازسازی ظروف خراب شده می باشد که در اکثر اوقات تصمیم به بازسازی آن گرفته می شود که عملیات بازسازی به صورت مرحله بندی انجام می شود

مرحله اول :

ظروف پس از تحویل به کارخانه به مرحله سوزاندن وارد می شود که هرگونه آلودگی ، چربی رنگ و پوشش نچسب سوزانده می شود تا برای عملیات رنگ و پوشش نچسب آماده شود.

مرحله دوم :

عملیات سندبلاست : در این مرحله چربی ها، پوشش نچسب و رنگی که در مرحله قبل سوخته شده توسط عملیات سندبلاست برداشته شده ظرف به فلز خام تبدیل می شود تا برای پوشش نچسب آماده شود همچنین قسمت های ضعیفی که فلز دارد و اگر زنگ زدگی داشته باشد توسط عملیات سند بلاست برداشته می شود.

مرحله سوم:

بعد از اینکه عملیات سندبلاست انجام شد یک لایه آستر به داخل ظرف پاشیده می شود در دمای 400 درجه پخت می شود . ظرف سرد می شود و بیرون می آید و آستر دوم پاشیده می شود در دمای 400 درجه پخت می شود ظرف سرد می شود بیرن آید بعد پوشش نچسب گرانیتی در ظرف پاشیده می شود و دوباره در دمای 400 درجه پخت می شود ظرف سرد می شود و از کوره بیرون می آید وبرای پاشش رنگ آماده می شود .مواد گرانیتی که استفاده می شود مواد درجه یک سوئیسی است که گواهی مورد نظر از وزارت بهداشت اخذ شده است.

مرحله چهارم :

رنگ ظرف پاشیده می شود که رنگ ها متفاوتند با کیفیت متفاوت که از نوع الکترو استاتیک یا رنگ پودری و کوره ای هستند هنگامی که رنگ پاشیده می شود در کوره قرار میگیرد و در دمای 200 درجه پخت می شود بعد از اینکه رنگ پخته شد در تایم مشخص رنگ سرد می شود و از کوره خارج می شود و برای اسال به نمایندگی و تحویل به مشتری آماده می شود.

✳️به درخواست مشتری اگر ظروف خود دسته و دستگیره نداشته باشد یا خراب شده است به کار گذاشته می شود واین کار انواع و اقسام مختلفی دارد که آن هم به سفارش مشتری انجام می شود و بسته بندی شده طبق آماری که از مشتری گرفته شده به درب منزل شما بصورت رایگان آورده و تحویل داده می شود.

(کارهای زیر باید توسط مشتری و در منزل انجام شود)

پس از بازسازی و دریافت ظروف آنها را با آب گرم، مایع ظرفشویی، ابر یا اسکاج کاموایی بشویید

نکته :هرگز برای شستشو از اجسام زبر مانند سیم،شن و…استفاده نکنید

بعد از اینکه ظروف خشک شد پوشش نچسب آن را با روغن مایع چرب کرده و ۲۴ ساعت در همان حالت قرار دهید

سپس مجدد شسته و آماده استفاده میباشد

از نکات آموزشی زیر به همراه ویدیو های قرار داده شده برای هر کدام از آنها میتوانید استفاده مفیدتر،بهتر و طولانی تری از ظروف خود داشته و از آشپزی با آنها لذت ببرید.

به مدیریت:محسن اسدی

درباره مدیریت:

مجموعه زاگرس تفلون متشکل از یک تیم حرفه ای و زبده به مدیریت جناب آقای مهندس اسدی خدمتگذار تمام هموطنان عزیز در کلیه ارگانهای دولتی و غیر دولتی میباشد با۶ سال سابقه درخشان و موفق در امر بازسازی ظروف تفلون و قطعات صنعتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واشر تابه رژیمی

 

پوشش تفلون سبز روی قطعات صنعتی

 

 

 

ظروف چدنی , ظزوف تفلون , تعمیر و نوسازی انواع ظروف چدنی و تفلون در ملایر , زاگرس تفلون اسدی در ملایر , کاربرد ظروف تفلون , نگهداری مناسب از ظروف تفلون , تعمیر و نوسازی ظروف تفلون زاگرس در ملایر ,