Address & Contact

Our Address

مرکزی،ساوه،خیابان کارگر،انتهای کارگر۸

Telephone

فروش و تعمیر دستگاه تصفیه آب و کولر گازی الیاسی در ساوه

✳️پکیج دیواری 

💎درباره پکیج دیواری باید بگویم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.

💎این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

✳️مزایای پکیج 

🔸🔹تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود

🔸🔹استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه 

🔸🔹نصب و راه اندازی سریع و آسان 

🔸🔹کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی 

🔸🔹کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی 

🔸🔹فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند

🔸🔹بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و …

🔸🔹در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و …

✳️مشکلات شایع دستگاه های تصفیه آب 

🌀دستگاه تصفیه آب خانگی بعد از نصب به‌طورکلی کار نمی‌کند.

🔰اگر بعد از فرآیند نصب دستگاه تصفیه آب توسط تکنسین مرکز خدمات پس از فروش و به برق زدن آن دستگاه با صدای خفیفی روشن نشده و شروع به کار نکند، اولین احتمال این است که اشکال ساده‌ای در کابل دستگاه تصفیه آب رخ‌ داده باشد و باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.

🌀جریان آبی که از شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب خانگی جاری می‌شود بسیار کم است.

🔰اگر بعد از چند روز استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی ، مصرف‌کننده متوجه روند کند پر شدن مخزن دستگاه تصفیه آب شود، باید با مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی تماس گرفته و بعد از اطلاع دادن موضوع درخواست پشتیبانی یک تکنسین حاذق را کند تا علت پر نشدن مخزن تصفیه آب بررسی شود.

🌀آبی که از شیر دستگاه تصفیه آب جاری می‌شود طعم یا بوی بدی دارد.

🔰تکنسین مرکز خدمات پس از فروش بعد از نصب و راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب باید به مصرف‌کنندگان تأکید کند که بلافاصله از آب شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب استفاده نکنند. چرا که علت بو دادن آب تصفیه این است که فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی از مواد مختلفی تهیه می‌شوند که ممکن است در اولین مرتبه‌ی استفاده، طعم و بوی آب را تحت تأثیر قرار دهند.

🌀نشت آب از قسمت‌های مختلف دستگاه تصفیه آب

🔰مصرف‌کننده دستگاه تصفیه آب خانگی باید بلافاصله بعد از بروز نشتی در دستگاه موضوع را به مرکز پشتیبانی دستگاه تصفیه اب خانگی اطلاع داده و درخواست ارسال تکنسین کند. نشتی آب عموماً به دلیل محکم نبودن اتصالات فیلترهای دستگاه تسویه به بدنه رخ می‌دهد. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل می‌تواند در اثر فشار بالای جریان آب باشد.

🌀دستگاه تصفیه آب بعد از نصب اولیه یا تعویض هرکدام از فیلترها دچار لرزش شده است

🔰مصرف‌کننده‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی باید بداند که اگر دستگاه تصفیه آب خود را به‌تازگی نصب و راه‌اندازی یا هرکدام از فیلترهای آن را تعویض کرده است دستگاه بین 3 تا 4 روز لرزش‌های زیاد و تقریباً غیرمعمولی خواهد داشت.

✳️مشکلات شایع در کولرهای گازی 

⚡️ فیلتر هوای کثیف، تعویض فیلتر هوای کولر گازی

🔺یکی از مشکل شایع کولرگازی کثیف بودن فیلتر هوا می باشد.فیلتر هوای کولر گازی یکی از قطعاتی است که در صورت سرویس و تمیز نکردن به موقع امکان دارد علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی به دیگر قطعات آسیب وارد کند.

⚡️ کاهش سرمایش کولر گازی

🔺یکی از مشکل شایع کولر گازی باد گرم زدن یا کاهش سرمای کولر گازی می باشد.در ۹۰% موارد ضعف خنک کنندگی به دلیل نشتی گاز کولر گازی می باشد، در اولین فرصت کولر خود را برسی و نسبت به برطرف کردن این عیب اقدامات لازم را صورت دهید.

⚡️ آیا فن بیرونی (کندانسور) به خوبی کار میکند؟

🔺فن بیرونی مسئول انتقال گرمای منزل شما به فضای بیرون از خانه می باشد. اگر فن بیرونی به درستی کار نکند سرمای مناسبی نمی تواند جایگزین گرمای منزل شود و باعث خواهد شد که کمپرسور بیش از حد گرم شده و سیکل سرمایش کولر گازی شما مختل شود.

⚡️ خرابی برد الکتریکی کولرگازی 

🔺از مشکلات رایج خرابی برد فرمانی یا مدار الکتریکی دستگاه است که در صورت بروز مشکل برای این قسمت امکان به وجود امدن هر مشکلی هست ازجمله خاموش شدن کولر گازی یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه، روشن نشدن کولر گازی و …

⚡️ مراقب کابل ها باشید، کابل های کولر گازی بسیار مهم اند

🔺اگر کولر گازی گهگاه به صورت خودکار خاموش و روشن میشود به دلیل بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی ممکن است که با مشکل سیم کشی مواجه باشید.کشی معیوب کولر گازی خیلی خطرناک بوده و احتمال آتش سوزی وجود دارد. در نصب کولر گازی بسیار دقت کنید که از قطعات و سیم های با کیفیت استفاده می شود.

⚡️ آبریزی کولر گازی

🔺نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است که با سرویس کولر گازی رفع می شود. البته باید دلایل دیگر را هم بررسی کرد.

به مدیریت: علی الیاسی

 

 

 

 

 

فروش انواع پکیج دیواری الیاسی در ساوه , تعمیر انواع پکیج دیواری الیاسی در ساوه , فروش پمپ آب ساختمانی ساوه تعمیر الیاسی , تعمیرات پمپ آب در اراک , هزینه تعمیر پمپ آب در ساوه , هزینه تعمیر دستگاه تصفیه آب در ساوه , هزینه تعمیر کولر گازی در ساوه ,