Address & Contact

Our Address

فومن،خیابان بهشتی

Telephone

تفریح گاه خانوادگی خونه باغ رنگی در فومن

🌟🌟در مسیر رفتن به شهرک تاریخی و زیبای ماسوله حتما به خونه باغ رنگی هم سر بزنید🌟🌟

⭐️خانه باغ رنگی خانه ای با قدمت ۱۰۰ ساله در فومن شهر مجسمه ها قراردارد.⭐️
برای عکاسی.تولد سورپرایزی دورهمی‌
می توانید به این خانه باغ بروید.
خانه ای که با رنگ های رنگی رنگی مرمت شده است.
باغ بامبوهای سبز با بهار زیبا و رنگی
تابستان گرم و خوشبو
پاییز هزار رنگ و زمستان سفید پوش
🌻میتونه یک مکان ایده آل باشه برای شما عزیزان دوستدار طبیعت و دوستدار اصالت ایرانی کوزه های رنگی باغ بامبو،درختان میوه،گل های زیبا در فصل سرد با برپایی آتش و چای آتشی یک لذت تکرارنشدی🌻
🔰 با مدیریت: یکتاجو
جهت هماهنگی با شماره زیرتماس بگیرید
09113360876 
💠محیطی آرام و دلنشین
💠محیطی زیبا و جذاب جهت عکاسی

✳️ماسوله 

🔺روستای تاریخی ماسوله با قدمت ۸۰۰ سال که این روزها شهر ماسوله نامیده می شود از مهمترین جاذبه های گیلان و از معروف ترین نمونه های معماری پلکانی جهان محسوب می شود. در ماسوله سقف هر خانه حیاط خانه بالایی را تشکیل می دهد و وقتی در بازار و کوچه های آن قدم می زنید در واقع بر سقف خانه ها قدم می گذارید. معماری پلکانی، دیوارهای زرد اخرایی، پنجره های ارسی خورشیدی، گلدانهای شمعدانی زیبا، پای پنجره ها و مغازه ای رنگارنگ صنایع دستی و کافه ها چهره شهر را تشکیل می دهند.

🔺کهنه ماسوله که سکونت گاه قبلی مردم ماسوله قبل از احداث ماسوله کنونی بود در فاصله ده کیلومتری آن قرار دارد اما خالی از سکنه است. مردم ماسوله تالش زبان هستند.

🔺از مهمترین جاذبه های طبیعی اطراف ماسوله، جنگل های هیرکانی، آبشارهای کوشکم، ماسوله روخان، خرم بو (خربو)،توریشوم و مسیر های کوه پیمایی است که سالانه کوهنوردان زیادی را به این شهر می کشاند. قله شاه معلم در نزدیکی ماسوله، با ارتفاع ۳۰۵۰ متر از سطح دریا یکی از بلندترین قلل گیلان است.

🔺بازار ماسوله از مهمترین بخش های دیدنی آن برای مسافران مشتاق است. بازار ترکیبی از رنگ های گوناگون صنایع دستی، عطر شیرینی ها و گیاهان دارویی و مزه آش ها و خوردنی های خوشمزه ماسوله است. از مهم ترین سوغات ماسوله میتوان گلیم، جوراب پشمی، شال و بافتنی های متنوع،عروسک ماسوله و شیرینی اردک را نام برد.

به مدیریت: یکتاجو

🔸خانه باع رنگی در گیلان،رشت،شهرستان فومن🔸
شهر کلوچه ها،شهر مجسمه ها شهری در مسیر ورود به شهر تاریخی ماسوله
شهر ماسوله با ثبت جهانی شهرپلکانی
🔸خونه باع رنگی در شهر فومن بلوار شهید بهشتی واقع شده است🔸
از نظر جغرافیایی در نزدیکی کارخانه یخ جاوید اداره ارشاد شهرستان فومن قرار دارد

 

 

 

 

 

خونه باغ رنگی در فومن , دورهمی خونه باغ رنگی در فومن , سورپرایز جشن تولد و عکاسی خونه باغ رنگی در فومن , خونه باغ رنگی در فومن , جشن تولد در خونه باغ رنگی در فومن , جشن تولد در خونه باغ رنگی در فومن ,