Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار

Telephone

خدمات تهویه و تهویه مطبوع و تاسیسات سرما صنعت خاکساری 

❄️ ساخت برج خنک کننده مکعب ومدور خدمات فایبر گلاس سرما صنعت خاکساری در شهریار❄️

❄️ تهویه مطبوع و تاسیسات سرما صنعت خاکساری ساخت صفر تا صد برج های خنک کننده مکعب و مدور در تمامی تناژها
❄️ کلیه خدمات فایبر گلاس انواع قطعات کولینگ تاور (برج خنک کننده) و….
❄️ دارای تیم نصب و مونتاژ در محل کلیه خدمات و تعمیرات کولینگ تاور
❄️ آبکاری تمام قطعات فلزی و یا استفاده از قطعات استیل
دارای ضمانت بدنه تا ده سال و قطعات داخلی تا سه سال
✈️ ارسال به سراسر کشور
🤝 همکاری با کشور های همسایه عراق ، عربستان ، ترکیه و…
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

❄️ برج خنک کننده (ترنسلیت انگلیسی: cooling tower) نوعی مبدل انرژی بوده که وظیفه «برج خنک کن» تولید آب خنک برای سایر ماشین آلات صنعتی می‌باشد. برج خنک کننده یک مبدل حرارتی بزرگ (heat exchanger) بین آب و هوا به حساب می‌آید. هدف اصلی برج خنک کن کاهش دمای آب برگشتی تجهیزاتی همانند چیلر، بویلر و کوره‌های ذوب فلزات است. این تجهیز با ایجاد یک عملکرد تبخیری در کاربری کاهش دمای آب تا محدوده خاص بکار می‌رود. افت دمای سیال آب گرم در کولینگ تاور همواره تابع شرایط محیط اقلیم محل نصب بوده است. این ماشین سرمایشی بواسطه مایعی مثل آب حرارت مازاد و اضافی ماشین‌آلات را جذب و آن را به محیط هدایت می‌کند.

❄️ برج خنک کن یا برج خنک کننده چیست؟

در یک جمله مختصر باید برج خنک کننده را منبع تولیدکننده آب خنک مورد نیاز در هر صنعتی دانست. آب سرد تولید شده توسط این منبع برودتی مجدداً انرژی اضافی تجهیزات را جذب و آن را به هوا انتقال می‌دهد. این فرآیند تبادلی یک سیکل تکراری است که دمای کاری ماشین‌آلات صنعتی را دائماً ثابت نگه می‌دارد. این دستگاه سرد کننده و تبریدی با فراهم کردن دائم آب سرد می‌تواند گرمای چیلرها، دیگها یا کوره‌های القایی را بگیرد. کاهش دائمی دمای ماشین آلات و جذب گرمای آنها یک دغدغه بزرگ در تضمین ثبات سیستم به شمار می‌آید.

❄️ چرا از برج خنک کننده استفاده می کنیم؟

شاید این سوال پیش بیاید که چرا از برجهای خنک کننده استفاده می کنیم. همانطور که میدانیم اغلب تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی در چرخه کاری خود پس از مدتی گرم می‌شوند. درصد کمی از این ماشین آلات یا تجهیزات گرمای تولید شده را توسط هوای محیط به اطراف دفع می‌کنند. دسته اعظمی از این تجهیزات نیز برای دفع گرمای مازاد تولیدی خود از آب گردشی استفاده می‌نمایند. آبی که گرمای این ماشینها را جذب کرده دچار افزایش دما شده و به سمت مبدل های حرارتی هدایت خواهد شد. از طرفی دیگر آب سرد تولیدی از برج خنک کننده در مبدل این انرژی گرمایی را به طور کامل دفع میکند.

❄️ انواع کاربری برج خنک کننده در صنعت و تهویه مطبوع
❄️به منظور دفع گرمای دستگاه‌های صنعتی مختلف در تمامی فصول

اکثر ماشین‌آلات صنعتی همانند کوره‌های ذوب القایی و قوس، بویلرها و توربین‌ها و غیره در چرخه کاری خود مقداری زیادی حرارت تولید می‌کنند. برج خنک کننده با تکمیل این چرخه صنعتی، پروسه جذب این انرژی حرارتی و دفع آن به محیط مطلوب را انجام میدهد. توربین‌های گازی در پالایشگاه‌، کمپرسورهای هوا در نیروگاه‌ و دیگ‌های بخار در صنایع متنوع از مهمترین صنایع کاربردی این محصول بشمار می‌آیند.

در این مدل کاربری وظیفه استخراج انرژی گرمایشی بعهده هوای بدون رطوبت محیط است. هوای خروجی از قسمت گلویی با افزوده شدن نسبت رطوبت سبب می‌شود تا هوای خروجی از برج به حالت اشباع درآید. جالب است بدانید این بخارات موجود در هوا عمدتاً باعث تشکیل ابر و مه در قسمت بالایی کولینگ تاور خواهد شد.

❄️جهت سرد نمودن چیلرهای تهویه مطبوع ساختمانها در تابستان

اکثریت ساختمانهای مسکونی و آپارتمانهای بزرگ و کوچک، ادارات، بانکها و مراکز خرید دارای سیستم تهویه مرکزی می‌باشند. در سیستمهای سرمایش مرکزی معمولاً از چیلرهای تراکمی یا جذبی در خنک نمودن هوای محیط داخل استفاده می‌نمایند. گرمای جذب شده از یک منطقه ساختمان توسط چیلر سبب افزایش دمای مبرد (گاز کمپرسور) خواهد شد.

آب سرد تولید شده از برج در بخش کندانسور چیلر افزایش دمای مبرد را جبران میکند. لازم بذکر است بدانید که فقط چیلرهایی با کندانسور آبی از برج خنک کن در مدار کندانسور خود استفاده می‌نمایند. بهتر است این نکته را متذکر شویم که بیشتر چیلرهای تراکمی و جذبی دارای کندانسور آبی هستند.

مدیریت : اهورا خاکساری

 

 

 

 

 

برج های خنک کننده بیست تن سی تن شست تن هشتاد تن و چهارصدو پنجاه تن مکعب
دو دستگاه مکعب دویست تن
لوله های ورودی ۳اینچ و مربع پاش آب تا شعاع چهل الا شصت سانت
پکینگ نت اسپلش
تهویه مطبوع و تاسیسات سرما صنعت خاکساری
کاهش دور یا سرعت استیل
تهویه مطبوع و تاسیسات سرما صنعت خاکساری
کاهش دور یا سرعت چدن و آلمینیوم
تهویه مطبوع و تاسیسات سرما صنعت خاکساری
پروانه مولتیوین

 
برج های خنک کننده , برج خنک کننده صنعتی , برج خنک کننده مکعب , برج خنک کننده مدور , تهویه مطبوع , تاسیسات سرما ,