Address & Contact

Our Address

ماسال ، ابتدای خیابان روشن ، روبروی داروخانه مهر

Telephone

تهیه غذای کدبانو

🍴 طبخ انواع غذاهای خانگی، سنتی و محلی
🍴 انواع کباب،کته
🍴 جوجه کباب، کباب کوبیده،کباب بختیاری،زرشک پلو،انواع خورشت ها،قیمه،قرمه سبزی،فسنجون

🍴  تهیه غذای کدبانو استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه روزانه

🍴 قبول سفارشات تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی و عموم

🍴 طبخ انواع غذاهای محلی و ایرانی

🍴 آماده عقد قرارداد با تالارهای عروسی

🍴 دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

🍴 با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

💠فقط کافی است که گوشی تلفن را بردارید سفارش خود را از طریق یک تماس تلفنی ثبت نمایید. شما می توانید با استفاده از این سیستم و فقط با یک تماس تلفنی چند دقیقه ای در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از مکانی که در آن هستید، غذای مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل یا محل کارتان دریافت کنید.

💠با پیشرفت علم و تکنولوژی این نوع سفارش به یکی از رایج ترین و آسان ترین راه ها تبدیل شده است و مشتریان با ساختن یک حساب کاربری در سایت، می توانند به طور کامل منوی غذایی رستوران یا فست فود را مشاهده نمایند و هر غذای را که دوست داشته باشند، انتخاب کنند.

آشپزخانه مرکزی خورشید کارتان راآسان کرده؛ فقط کافی بعد از بازدید وب سایت ومشاهده منو و انتخاب غذای مورد نظر با شماره های زیر تماس بگیرید..و ازنازلترین و باکیفیت ترین غذاها لذت ببرید.

تهیه غذای کدبانو

🍗 چلوکباب کوبیده

💠یکی از پرطرفدارترین غذاهای ایرانی، چلوکباب کوبیده است. این نوع کباب که از گوشت گاو یا گوشت گوسفند چرخ‌کرده درست می‌شود، از غذاهای محبوب در عروسی‌ها و مهمانی‌های ایران محسوب می‌شود.

🍗 جوجه کباب

💠جوجه کباب از خواباندن و مزه‌دار کردن قطعات گوشت مرغ در آب پیاز، لیمو ترش و… تهیه می‌شود. این غذا هم از مشهورترین کباب‌ها است و از میان انواع کباب ایرانی، طرفداران سینه‌چاک زیادی دارد. معمولا کنار تمام کباب‌های ایرانی، پلوی زعفرانی و مخلفات خوشمزه‌ای سِرو می‌شود که لذت غذا را دوچندان می‌کند.

🍗 کباب سلطانی

💠اگر در انتخاب کباب برگ یا کوبیده همیشه دچار تردید می‌شوید، یک راه درست و حسابی پیش پایتان وجود دارد: انتخاب کباب سلطانی. این کباب که ترکیبی از برگ و کوبیده است، به شما اجازه می‌دهد تا طعم هر دو کباب را در یک بشقاب مزه کنید. این کباب مانند نامش، بسیار تجملاتی یا به‌قول قدیمی‌ها سلطان‌مآبانه است.

🍗 کباب ترش

💠کباب ترش که شمالی‌ها به آن ترشه‌کباب می‌گویند یکی از غذاهای محلی و خوش‌طعم شمال کشورمان است.

🍗 کباب چنجه

💠کباب چنجه هم که احتمالا معرف حضور همگان است. این کباب با گوشت بره تهیه می‌شود. چنجه ماننددیگر کباب‌های ایرانی با گوجه‌کبابی و برنج زعفرانی، کره روی پلو و البته پیاز خورده می‌شود.

تهیه غذای کدبانو

مدیریت : مهناز شیرزاد

غذای بیرون بر , کترینگ , غذای ایرانی , آشپزخانه , غذای بیرون بر در ماسال ,  غذاهای خانگی در ماسال , غذاهای محلی در ماسال , آشپزخانه در ماسال , چلو کباب , کباب کوبیده در ماسال , کباب برگ در ماسال , چلو برگ , کته کباب در ماسال, جوجه کباب , کباب کوبیده , کباب بختیاری , زرشک پلو , قیمه , قرمه سبزی , فسنجون ,  غذای بیرون بر , بیرون بر در ماسال , غذای محلی در ماسال , غذا خانگی در ماسال , غذا سنتی در ماسال ,