Address & Contact

Our Address

اهواز

Telephone

تهیه و تعمیر انواع پلاگ ولو و چکسون فشار قوی فروزان پرتوی پارسوماش

🔹🔸بازسازی و تعمیرات ولو با نازل ترین قیمت
تهیه و تعمیر گیت ولو ، پلاگ ولو ، چک ولو و … توسط این شرکت

🔹🔸شرکت فروزان پرتوی پارسوماش آمادگی خود را جهت تعمیر ، بازسازی و تهیه انواع پلاگ ولو ، چکسون و چک ولو 15000psi دستگاه های پمپ تراک سیمانکاری چاه های نفت را اعلام می دارد.
بازسازی و تعمیرات ولو با نازل ترین قیمت انجام می شود.
با ارائه خدمات تهیه و تعمیر گیت ولو ، پلاگ ولو ، چک ولو و … توسط شرکت فروزان پرتوی پارسوماش در خدمت شما عزیزان هستیم.

🔹🔸Plug Valve یک شیر با حرکت چرخشی است که معمولاً برای باز و بسته کردن کامل جریان استفاده می‌­شود. این شیر دارای یک دیسک نیم مخروطی شکل که شبیه گلدان است و به آن پلاگ گفته می‌­شود. ساختار این دیسک به گونه ای است که درون دیسک یک حفره (دریچه) وجود دارد و مانند شیر توپی (Ball Valve)، زمانی که شیر باز است این حفره در مسیر حرکت جریان قرار می‌­گیرد و سیال را عبور می‌­دهد و زمان بسته شدن شیر، حفره عمود بر مسیر جریان قرار می­گیرد.

🔹🔸Plug Valve یا پلاگ ولو با یک چرخش 90˚ در اهرم آن از حالت کاملاً بسته به حالت کاملاً باز تغییر می­‌کند. این شیرها به­ طور گسترده برای کاربردهایی چون صنایع نفتی، سرویس های بخار و گاز و هوا، سیستم های انتقال آب و فاضلاب، انتقال سیالات حاوی ذرات جامد و جریانات پرفشار استفاده می­‌شوند.

🔹🔸در پلاگ ولوها عضو گلند (Gland) در حقیقت برابر با بانت (Bonnet) در شیرهای دروازه ای و ساچمه‌­ای است. وظیفه­‌ی گلند نگه­داری استم در ساختار بدنه است. به ­طور کلی سه نوع گلند وجود دارد: گلند منفرد (Single Gland)، گلند پیچ خورده (Screwed Gland) و گلند پیچ و مهره­ای (Bolted Gland)

🔹🔸Plug Valve معمولاً به عنوان شیرهای قطع و وصل جریان به کار می­‌روند؛ به خصوص زمانی که نیاز است تا شیر به تناوب باز و بسته شود. دلیل استفاده نکردن از این شیر ها برای تنظیم جریان این است که در شیر سماوری درست مانند شیر دروازه ای (Gate Valve)، برای جریانات با سرعت بالا درصد زیادی از کاهش نرخ جریان هنگام بستن شیر، درست در نزدیکی حالت انسداد کامل شیر رخ می‌­دهد و دبی جریان به طور ناگهانی کم و زیاد می­‌شود. برای رفع این مشکل پلاگ ولوها با حفره‌­ی لوزی شکل روی پلاگ، طراحی شده اند تا از آن ها بتوان برای تنظیم جریان استفاده کرد.

مدیریت:آقای ابراهیمی

فلنج گلودار R.F

فلنج

قطعاتB O P

چکسون 15000psi استایل 10

چکسون .استایل ۵۰ (6000psi)

چکسون

انواع یونیون چکشی

پلاگ ولو “2 (15000psi)

چوک ولو

اتصالات جوشی(ELBOW)

چک ولو (15000psi)

اتصالات سیمان کاری (15000psi)

پلاگ ولو “2(15000psi)

فلنج رینگی (RTG)

فلوت ولو

چکسون لوپ “2 (15000psi)

گریس آب بندی فشار قوی

رابر پیستون پمپ گل

فلنج کور (BLIND FLANGE)در سایز و کلاسهای مختلف

فلنج کور(BLIND FLAVGE)

فلنج کور(BLIND FLANGE)

فلنج کور رینگی (RTG)

فلنج گلودار (W.N FLANGE)

فلنج گلودار رینگی (RTG)

فلنج

رینگ گسکت استنلس استیل

رینگ گسکت RTG

سه راهی جوشی A234

سه راهی جوشی A234

اتصالات جوشی A234

زانو جوشی A234

اتصالات جوشی (استنلس استیل)

زانو جوشی استنلس استیل

 

 

 

 

 

 

تفاوت بال ولو و پلاگ ولو , قیمت پلاگ ولو , انواع پلاگ ولو , تولید کننده پلاگ ولو , پلاگ ولو کلاس 150 , شیر پلاگ , کاتالوگ شیر سماوری ,