تعمیرات ماشین آلات راهسازی نوین صنعت در تهران

✨تهیه و توزیع قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله:کوماتسو،کاترپیلار،کمنز،لودر،بلدزر،بیل ،دامتراک
✨کلیه تعمیرات ماشین آلات راهسازی

❇️ماشین آلات راهسازی از جمله ماشین آلات با ابعاد بزرگ هستند که بدون استفاده از آنها عملیات راهسازی غیر ممکن خواهد بود. ماشین آلات زیادی در راهسازی کاربرد دارند. بولدوزر، گریدر و جرثقیل برخی از ماشین آلات راهسازی هستند. تمامی‌این ماشین آلات از قطعات مختلفی تشکیل شده اند.

❇️ماشین آلات راهسازی به دلیل انجام عملیات راهسازی سنگین و در نتیجه اصکاک بالا به مرور و در کوتاه مدت دچار فرسایش شده و قطعات آنها بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت. از این رو لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا براثر فشار سنگین وارد شده و در کوتاه مدت دچار فرسودگی نشوند.

🔴انواع قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی

🔹رولیک

وسیله ای است که در ماشین آلات سنگین از آن استفاده می‌شود. این وسیله اتصال بین محرکه مکانیکی و زنجیر را برقرار می‌کند. بدین ترتیب، زنجیر به راحتی حرکت خواهد کرد.

🔹بوش

بوش یکی دیگر از قطعاتی است که در ساخت زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی کاربرد دارد. این بخش عامل اتصال زنجیر بیل و بلدوزر است.

🔹دنده اسپراکت

 یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده زیربندی ماشین‌‌‌های سنگین است. این وسیله نوعی چرخ دهنده است که به قسمت‌‌‌های پشتی ماشین متصل می‌شود و عاملی برای حرکت این دسته از ماشین‌ها به شمار می‌رود.

به مدیریت:هادی رشیدی

شماره های تماس:
09125873929
09109128031
09196643150

 

 

 

 

تعمیرات ماشین آلات راهسازی در تهران , تهیه و توزیع قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو کاترپیلار لودر بلدوزر نوین صنعت در تهران , انواع قطعات ماشین آلات راهسازی در تهران , مجموعه نوین صنعت در تهران ,