Address & Contact

Our Address

خلخال ، خیابان 30 متری قدس ، جنب اداره تامین اجتماعی

Telephone

تولید انواع بلوک سبک و سنگین، موزائیک، سنگ آنتیک پردیس

?بلوک ، مصالح ساختمانی ، فرآورده های بتونی ، لوله سیمانی ، موزائیک پلیمری

?بلوک دیواری، یکی از مصالح پرکاربرد ساختمانی محسوب می گردد که در دو نوع سفالی و سیمانی تولید شده و هریک، میتوانند از نوع سبک یا سنگین واقع شوند. انتخاب هر نوع از آن ها، براساس شرایط مختلفی همچون نوع آب و هوا، منطقه ساخت، نوع ساختمان(مسکونی یا تجاری) و… صورت میگیرد. از مهمترین کاربرد های این نوع مصالح، استفاده در تیغه چینی دیوار می باشد که همین امر، موجب شده است به نام بلوک دیواری شناخته شود.

?بلوک دیواری سنگین:

⚜️برای تولید بلوک دیواری از نوع سیمانی، ابتدا ملات ماسه با سیمان به همراه آب ترکیب می نمایند. سپس ترکیب به دست آمده را درون دستگاه بلوک زنی ریخته و به آن فشار وارد می نمایند که همین امر موجب، جمع شدن ملات ها می گردد. پس از گذشت 5 ساعت، ملات جمع شده را آبیاری می کنند که این عمل، باید 3 مرتبه در روز صورت گیرد. پس از پایان آبیاری بلوک، آن را در زیر نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود و در نهایت، پس از گذشت 3 روز متوالی از تولید آن، به عنوان متریال آماده برای استفاده در ساختمان سازی نزد پروژه ها فرستاده می شود.

?بلوک دیواری سبک:

⚜️تولید بلوک دیواری سبک طبق فرآیند ساخت بلوک دیواری سنگین صورت میگیرد و تنها تفاوت آن ها، استفاده از ملات پوکه معدنی یا سفال به جای ملات ماسه می باشد. لازم است بدانید ملات پوکه معدنی در مقایسه با ملات ماسه، از وزن سبک تری برخوردار است

?موزاییک

?یکی از مصالح ساختمانی پرطرفدار و محبوب در ایران موزاییک است که بعنوان کف پوشی برای کف حیاط، کف پارکینگ، پیاده رو های عمومی، سنگ فرش باغچه و مواردی از این قبیل بکار برده می شود. موزاییک از ترکیباتی مانند ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و آب ساخته شده که در حقیقت نوعی از بتن را تشکیل می دهند و سپس توسط دستگاه پرس، متراکم می شود.

?مقاومت بالای موزاییک

موزاییک در مقابل ضربه، فشار و همچنین استحکام بالا در برابر بارهای نوسانی باعث شده که این محصول در حیاط و پارکنیگ بسیار پرکاربرد باشد. همچنین موازییک در کفپوش سالن های صنعتی و کارگاه های نساجی و بافندگی، به کار برده می شود.

⚡️سنگ آنتیک چیست؟

?سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

?سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. سنگ آنتیک طبیعی از خرده سنگ‌های طبیعی در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود معمولاً از سنگ‌های تراورتن برای تولید آن استفاده می‌شود.

به مدیریت : حسن خادمی

آدرس دفتر : خلخال ، خیابان 30 متری قدس ، جنب اداره تامین اجتماعی
آدرس کارگاه : خلخال ، شهرک صنعتی ، خیابان شقایق 3

??????????????

 

??????????????

تهیه و توزیع کلیه مصالح ساختمانی و کارگاه بلوک زنی پردیس در خلخال اردبیل , مصالح ساختمانی , کارگاه بلوک زنی , کارگاه بلوک زنی پردیس , بلوک  ,  مصالح ساختمانی خلخال اردبیل ,  فرآورده های بتونی , لوله سیمانی  خلخال اردبیل , موزائیک پلیمری خلخال اردبیل ,