Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، سراب ، کمربندی عالمه امینی ، نرسیده به میدان امیرالمومنین

Telephone

تهیه و تولید وعرضه پلاک اسلب و وسایل تزئینی سنگ اصفهان

?تهیه و تولید و عرضه انواع سنگ های مرمریت ، سنگ های ساختمانی و پلاک اسلب و وسایل تزئینی

?سنگ یک متریال طبیعی است که از معادن سطح زمین استخراج می‌شود و برای مصارف متعدد در حوزه ساختمان سازی به کار می‌رود. سنگ‌ها در انواع مختلف در طبیعت موجود و هر کدام با توجه به شرایط شکل گیری خود دارای بافت و رنگ متفاوت می‌باشند. ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد هریک از انواع این متریال استفاده از آن‌ها را برای مصارف گوناگون امکان پذیر ساخته است.

?سنگ مرمریت

✳️سنگ مرمریت نمونه ای از سنگ‌‌‌های محبوب ساختمانی در میان خریداران شناخته می‌شود. استفاده از این سنگ بیش تر در فضای سربسته صورت می‌گیرد. سنگ مرمریت از جمله سنگ هایی است که مقاومت زیادی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد. این سنگ نمونه ای از بهترین و زیباترین سنگ هایی است که می‌توان در فضای داخلی مورد استفاده قرار داد. هرچه سنگ‌‌‌های مرمریت از تراکم بالاتری برخوردار باشند، مرغوبیت بیش تری داشته و از دوام بیش تری نیز برخوردار می‌باشند.

✳️از جمله ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این سنگ با سایر سنگ‌ها شده است، قابلیت ساب پذیری سنگ‌‌‌های مرمریت می‌باشد. از این سنگ می‌توان به عنوان کفپوش و دیوارپوش استفاده کرد.

?کاربرد سنگ پلاک

✨کاربرد سنگ پلاک بسیار زیاد است و بستگی به نوع سنگ پلاک ساختمانی نیز دارد. برخی از انواع کاربرد سنگ های پلاک را در زیر آورده ایم:

?سنگ پلاک نما: استفاده از انواع سنگ های ساختمانی در نما، جلوه ای خاص به آن می بخشد. سطح صاف و صیقلی سنگ ساختمانی با زیبایی طبیعی اش یکی از نقاط قوت ساختمان‌ به شمار می رود. از سنگ ساختمانی برای ایجاد نماهای رومی، کلاسیک و مدرن استفاده می‌شود.

?سنگ پلاک کف: سنگ ساختمانی بخاطر استحکام، زیبایی و دوام گزینه معقولی برای استفاده به عنوان کفپوش ساختمان‌های اداری، آموزشی، مسکونی، تجاری و دیگر کاربری ها هستند.

?سنگ های تزئینی: ایجاد فضایی منحصربفرد در دکوراسیون داخلی یکی دیگر از موارد کاربرد سنگ های پلاک است. سنگ پشت تلویزیون از نمونه های پرکاربرد سنگ پلاک است.

?سنگ پله: کاربرد مهم و رایج دیگر این سنگ پلاک، بخش‌های مختلف پله و دیواره های راه پله می باشد.

به مدیریت : محمد شکری

 

 

 

تهیه و تولید و عرضه انواع سنگ های مرمریت و سنگ های ساختمانی شکری اصفهان , سنگ مرمریت در سراب آذربایجان شرقی, سنگ های ساختمانی , پلاک اسلب  در سراب , وسایل تزئینی سنگ  در سراب , قیمت سنگ های ساختمانی , قیمت سنگ مرمریت ,