Address & Contact

Our Address

تهران،سه راه آذری،45 متری زرند،ایستگاه حسینی،پاساژ ولیعصر،طبقه زیر همکف،پلاک 24

فروش سوزن انژکتور و خدمات فنی کشاورزی و راه سازی دیزل انژکتور در سه راه آذری تهران 

?تهیه کننده و فروشنده پمپ و انژکتور ماشین آلات دیزلی کوماتسو،کاترپیلار،نیسان وانت،بنز،ولوو،هیوندای،کت،بوش،دنسو،دلفی 

?انژکتور

?انژکتور یک قطعه الکترونیکی – مکانیکی است که در ورودی سیلندر خودرو قرار گرفته و وظیفه دارد تا میزان و شدت پاشش سوخت به درون سیلندر را مدیریت و تنظیم کند. عملکرد صحیح انژکتور رابطه مستقیمی با عملکرد موتور خودرو دارد و وجود هر گونه خطا یا ایرادی در آن می تواند منجر به وجود مشکل در کارکرد خودرو شود.

?وظیفه سوزن انژکتور

?سوزن انژکتور وظیفه دارد تا سوخت را به صورت کاملاً پودری در داخل محفظه احتراق پاشش کند. پاشش بر روی سوپاپ هوا در زمان مکش انجام می شود که میزان پاشش توسط ECU بصورت زمانبندی صورت می پذیرد. هر چه ذرات بنزین توسط سوزن انژکتور ریزتر پاشش شوند ترکیب آنها با هوا بهتر خواهد بود و در نتیجه احتراق به صورت کامل تری انجام می پذیرد.

?در صورت کارکرد نامناسب این قطعه کوچک، مثلاً: اگر تماماً گیر کنند یا کم بپاشند قدرت خودرو افت کرده و یا روشن نمی شود، ولی اگر قطعه معیوب باشد چراغ چک روشن میشود و اصطلاحاً خودرو ۳ کار می کند و اگر یکی یا چند تا کم بپاشند شتاب خودرو کاهش میابد که باید هر ۲۰ هزار کیلومتر سوزنها سرویس شوند.

?پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور

?در سیستم های موتورهای دیزلی که درماشین آلات سنگین و راهسازی بیشترین کاربرد را دارد پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور قلب تپنده سیستم های دیزلی به حساب می آید وآنچه که باعث حرکت و قدرت بالای این مدل دستگاه ها می شود، وجود موتورهایی از نوع احتراقی است .

?این نوع موتورها می توانند در بارگیری ها فوق سنگین ، در معادن شن و ماسه و پروژهای عمرانی بسیار عظیم بسیار موثر باشند و در زمان خودشان آغارگر انقلابی عظیم در صنعت ماشین آلات دیزلی به حساب می آمدند با پیشرفت های صورت گرفته تا به امروز هنوز نوع دیگری نتوانسته جایگزین این مدل از موتورهای دیزلی شود .

زکسل اصلی Z90سوزن پمپ کوماتسو

 

پمپ کامل بنز ده تن

?طرز کار پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور در موتورهای دیزلی 

?پمپ گازوئیل یا انژکتور وسیله ای است که سوخت را به داخل سیلندرهای موتورهای دیزلی پمپ می کند و یا انتقال می دهد .انژکتور در موتور های دیزل از اجزای بسیار پیچیده ای تشکیل شده است .

?که هر کدام دارای شرایط وعملکرد خاصی می باشند . مهم ترین وظیفه پمپ انژکتور بعد از پمپاژ سوخت انژکتور تحمل دما و فشار داخلی سیلندر است تا بتواند سوخت را به قطرات ریز و پودری شکل تبدیل سازد . و بعد از این آنها به صورت دورانی شکل بدهد تا سوخت به تمامی اجزا احتراقی موتور برسد.

?واتر پمپ دیزل ژنراتور کاترپیلار چیست؟

?پمپ آب(واتر پمپ دیزل ژنراتور کاترپیلار ) ، مایع خنک کننده را در موتور، بلوک و اجزای موتور وتمامی مجاری های آب دیزل به گردش در می آورد.هر وقت موتور کار می کند، پمپ آب خنک کننده نیز کار کرده و به تمامی اجزای موتور، مایع خنک کننده را می رساند. پمپ، مایع خنک کننده به سرسیلندر و بلوک موتور، سپس به رادیاتور جریان می دهد.سیستم خنک کننده ،پمپ آب یکی از حساس ترین و حیاتی ترین قطعات موتور دیزل شما می باشد.

پمپ کامل کاترپیلار 3306 چینی

 

یونیت 320-0690 کاترپیلار

 

به مدیریت:شهرام محمدیان

پمپ کامل کوماتسو 470 در حد نو

 

 

زکسل

 

 

 

 

ماشین آلات راهسازی , ماشین آلات کشاورزی و ترابری , بوش , دنسو , بنز , کوماتسو , کاترپیلار , وینو , زگسل , هیوندای , دوسان , پمپ , فارسونکا , دیزلی  , فروش لوازم یدکی ماشین آلات دیزلی در تهران , فروش پمپ و انژکتور ماشین آلات دیزلی در تهران , قیمت پمپ و انژکتور در تهران ,