Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،مهاباد،بلوار شهریکندی،رو به روی اداره محیط زیست،فروشگاه سهند ولوو در مهاباد

Telephone

واردکننده و تعمیرات قطعات ولوو صندلی بادی اروپایی فروشگاه سهند ولوو

💫کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
💫فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
💫همراه: 09141676471
💫واتس اپ: 09141676471
💫آدرس: آذربایجان غربی،مهاباد،بلوار شهریکندی،رو به روی اداره محیط زیست،فروشگاه سهند ولوو در مهاباد 

✳️طریقه استاندارد تنظیم صندلی راننده 

💠بایستی به گونه‌ای باشد که راننده به راحتی پای خود را روی پدال گاز قرار داده و فرمان خودرو را در اختیار داشته باشد. همچنین بایستی بتواند کل مجموعه آمپر جلو را جهت کنترل چراغ‌های هشدار، سرعت و … به راحتی ببینید و دسترسی راحتی هم به سایر ادوات تنظیمی مستقر روی داشبورد داشته باشد. شایان ذکر است کلیه‌ صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن نیز می‌باشند تا در زمستان همچنان شرایط خوبی را برای راننده ایجاد نمایند.

✳️انواع صندلی برقی شامل موارد ذیل می‌شود

🔸🔹صندلی برقی یک طرف (فقط راننده)
🔸🔹صندلی برقی دو طرف ( راننده و سرنشین)
🔸🔹صندلی برقی چهار طرف (راننده و همه سرنشینان)
🔸🔹صندلی داینامیک 
🔸🔹صندلی کا‌مفورت 
🔸🔹صندلی اسپرت 

⚙️صندلی داینامیک

🔺این صندلی قابلیت پر شدن اتوماتیک قسمت پهلویی راننده در زمان رانندگی را دارد. به طوری که هنگامی که فرمان را به سمت چپ هدایت می‌کند. صندلی قسمت پهلویی سمت چپ پر می‌شود و زمانی که فرمان را به سمت راست هدایت می کند، قسمت پهلویی سمت راست پر می‌شود و موجب افزایش لذت رانندگی می‌گردد.

⚙️صندلی کامفورت

🔺این نوع صندلی دارای امکاناتی از قبیل سردکن، گرمکن، ماساژور و قابلیت تنظیم صندلی به ۱۸ حالت می‌باشد. از دیگر امکانات این نوع صندلی می‌توان به تشک‌های مخصوص استفاده شده در ساخت این نوع صندلی‌ها و امکان پر کردن گودی کمر و فضای ایجاد شده اطراف پهلوها در هنگام پیچ‌های بسیار تند به صورت برقی اشاره کرد.

⚙️صندلی اسپرت

🔺این صندلی‌ها همانطور که از نامش پیداست مخصوص خودروهای مسابقه‌ای ساخته شده است و به نرمی خودروهای معمولی نیست. طوری طراحی شده که در زمان پیچیدن سریع خودرو یا پیچیدن با سرعت زیاد راننده را محکم نگه می‌دارد.

⚙️استراکچر فنی صندلی‌های برقی به شرح ذیل می‌باشد:

🔺اصولاً جهت دستیابی به تغییر حالت ‌هایی همچون حرکت جلو و عقب، تغییر ارتفاع عقب تشک تغییر ارتفاع جلو، تغییر شیب پشتی، تغییر ارتفاع زیر سری، تکیه گاه کمر، از چند موتور الکتریکی استفاده می‌گردد. به طور کلی در این سیستم از چهار موتور جهت تعیین وضعیت‌های مختلف و یک موتور کوچک‌تر به خاطر فعال کردن پمپی که کیسه تکیه گاه را کنترل می‌نماید، استفاده گردیده است.

🔺موتورهای الکتریکی به وسیله‌ی کلید اهرمی ساده فعال می‌گردند. در خودروهای لوکس بعضی از صندلی‌ها دارای حافظه نیز می‌باشند تا چنانچه جابه‌‌جایی صورت گرفت با فشردن دکمه‌ی حافظه صندلی به موقعیت تنظیمی قبل بازگردد، معمولاً این گونه صندلی‌ها دارای ۹ عدد رله می‌باشند (به ازای هر موتور ۲ رله و ۱ رله نیز جهت کنترل جریان اصلی).

🔺کلیدهای تنظیم و کنترل صندلی‌ها یا در قسمت کنار صندلی تعبیه می‌شود و یا بر روی پنل درب سمت راننده نصب می‌گردند. این کلیدها با توجه به اینکه دارای پلاتین قطع و وصل می‌باشند، ممکن است دچار کثیفی و یا اکسید شدن گردند و عملکرد صندلی را تضعیف نماید.

⚙️علائم معمول نشان دهنده‌ی خرابی کلید تنظیم صندلی:

♦️گیرکردن صندلی هنگام حرکت به جهت دلخواه
♦️عدم عملکرد صندلی و توقف مقطعی و یا حرکت کند (آهسته)

✳️قطعات مصرفی در لوازم یدکی ولوو سنگین 

💥یکی از مهم ترین لوازم یدکی ولوو سنگین انواع فیلترها در این گونه از ماشین‌ها می‌باشد (فیلتر روغن موتور، جعبه دنده، هیدرولیک، هواکش، دام رسوب، سوخت و دام سوخت)

💥قطعات درگیر با خاک نیز به عنوان لوازم یدکی ولوو سنگین شناخته می‌شود ( این قطعات شامل انواع تیغه‌ها، گوشه‌های تیغه و میخ‌ها می‌باشد. )

💥روغن‌ها و روان کننده‌ها (انواع روغن موتور، هیدرولیک، جعبه دنده، محورها و مواد افزودنی، ضد یخ و روان کننده‌ها)

💥اجزای سیستم هیدرولیک (انواع جک‌های هیدرولیکی، موتورهای هیدرولیکی، پمپ‌ها، پمپ‌های هیدرولیک، شیرهای کنترل و غیره

✳️قطعات تعمیری در لوازم یدکی ولوو سنگین 

🌀قطعات موتور

🔰گیربکس و قطعات انتقال (پشت کلاچ، شافت، دیسک و صفحه، مهر و موم‌ها، یاطاقان و یاطاقان، و غیره)
🔰شاسی و قطعات بدنه (بوم، سطل، چوب، کابین، شاسی و غیره)
🔰اجزای سیستم هیدرولیک (انواع جک‌های هیدرولیکی، موتورهای هیدرولیکی، پمپ‌ها، پمپ‌های هیدرولیک، شیرهای کنترل و غیره)

🌀نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی ولوو سنگین 

🔰قطعات خودرو ولوو باید اصل باشد
🔰معمولاً لوازم یدکی چینی با کیفیت پایین و غیر اصلی، شباهت زیادی به قطعات اصلی دارند و باید توجه داشت که استفاده از قطعات یدکی تقلبی باعث بی اعتبار شدن ضمانت خودروی شما نیز می‌شود. بنابراین باید در انتخاب قطعات یدکی خودرو اطلاعات کافی داشته باشید و از خرید لوازم جانبی بی کیفیت و تقلبی خودداری کنید.

🌀سیستم داخلی خودرو ولوو

🔰اتومبیل‌های ولوو از آن دسته خودروهایی است که اجزای سیستم داخلی اتومبیل با هم کار می‌کنند و مکمل یکدیگر هستند بنابرین برای خرید لوازم یدکی ولوو سنگین حتما دانستن سیستم داخلی خودرو ولوو سنگین ضروریست.

🔰توجه داشته باشید، آسیب رسیدن به یک قسمت ممکن است باعث آسیب به کل سیستم داخلی خودرو شود، بنابراین بهتر است در هنگام قرار گرفتن قطعات خودرو از متخصصان کمک بگیرید.

🌀روغن موتور ولوو به عنوان یکی از مهمترین جزء در لوازم یدکی ولوو سنگین

🔰یکی از مواردی که در به عنوان لوازم یدکی ولوو سنگین مورد بررسی قرار می‌گیرد روغن موتور این نوع از ماشین‌های سنگین می‌باشد.

🔰برای استفاده آسان از خدمات اتومبیل ولوو در ارتباط با موتورهای این خودرو، روغن موتور ولوو به صورت ترکیبی از روغن‌های خاص تشکیل شده است. ولوو با در نظر گرفتن مصرف سوخت، تأثیرات زیست محیطی بر روی خودرو و عمر مفید خودرو، بهترین انتخاب را برای روغن موتور‌های خود انجام داده است.

🔰برای عملکرد بهتر و استفاده صحیح و سالم از خودرو بهتر است از روغن موتور‌های مطمئن استفاده کنید در غیر این صورت عمر مفید خودرو و پایداری و مصرف سوخت و اثرات زیست محیطی خودرو به خطر می‌افتد.

🔰اگر روغن موتور ولوو به طور منظم و به موقع بررسی نشود و روغن موتور از اندازه اصلی آن کمتر باشد، می‌تواند آسیب جدی به موتور خودرو وارد کند.یکی از بهترین روغن‌های موتور برای ولوو روغن اصلی آن است که توسط خود کمپانی ولوو ساخته شده است، این روغن کاملا با ماشین شما سازگار است.

🔰پیشنهاد دیگر ما به عنوان وارد کننده قطعات یدکی ولوو استفاده از روغن موبیل 1 است. این روغن ساخت آمریکا است و یکی از قوی ترین روغن‌های موتور در جهان است.

🌀لاستیک های ماشین ولوو

🔰لاستیک‌های ولوو مانند هر اتومبیل دیگر هر روز فرسوده تر می‌شوند و نمی توان از آنها اجتناب کرد، اما مواردی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد ، به عنوان مثال، باید مراقبت شود تا لاستیک های خودرو سالم و پر باد باشند.

🌀برای ساخت لاستیک ولوو از برنج استفاده می‌شود

🔰در ساخت لاستیک این خودرو از سیلیس برای کاهش مقاومت در برابر حرکت و ایجاد نیروی مناسب برای شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده شده است. تحقیقات جدید نشان می دهد که می توان سیلیس را از غلاف برنج جدا کرد. این غلاف‌ها مانند پوست از دانه برنج محافظت می کنند. هنگام فروش برنج معمولاً از غلاف جدا می شود.

به مدیریت:ناصر حسنی 

 

 

 

 

تهیه لوازم یدکی اصلی , پخش لوازم یدکی اصلی , فروش صندلی بادی و برقی سهند ولوو در مهاباد , سهند ولوو , صندلی بادی و برقی در مهاباد ,  فروشگاه سهند ولوو , تعمیرات قطعات ولوو , صندلی بادی اروپایی , واردکننده قطعات ولوو , صندلی بادی اروپایی ولوو , قیمت لوازم یدکی ولوو , قیمت صندلی بادی ولوو , قیمت صندلی بررقی ولوو , ولوو در اذربایجان غربی , ولوو در مهاباد , ولوو در تهران , ولوو در اصفهان , ولوو در مشهد , ولوو در شیراز , ولوو در کرمان , ولوو در بندر امام , ولوو در بندر گناوه , ولوو در یزد , ولوو در شهررضا , ولوو در مبارکه , ولوو در رفسنجان , ولوو در بوکان , ولوو در ارومیه , ولوو در نکا , ولوو در بروجرد , ولوو در کاشان , ولوو در سیستان و بلوچستان , ولوو در کرج , ولوو در یاسوج , ولوو در اباده , ولوو در خرم اباد , ولوو در اهواز , ولوو در مهاباد , صندلی بادی حسنی در مهاباد , صندلی بادی سهند ولوو در مهاباد , صندلی بادی در شیراز , صندلی بادی در کرمان , صندلی بادی در مرند , صندلی بادی در اصفهان , صندلی بادی در شهررضا  , صندلی بادی در مبارکه , صندلی بادی در اباده , صندلی بادی در بندر گناوه , صندلی بادی در جهرم , صندلی بادی در بوکان , صندلی بادی در خوی , صندلی بادی در رفسنجان , صندلی بادی در مشهد , صندلی بادی در خراسان رضوی , صندلی بادی در خراسان , صندلی بادی در بروجرد , صندلی بادی در تهران , صندلی بادی در کرج , صندلی بادی در کردستان , صندلی بادی در کرمانشاه , صندلی بادی در اهواز , صندلی بادی در خرم اباد , صندلی بادی در نیریز , صندلی بادی در یزد , صندلی بادی در تبریز , صندلی بادی در خمین , صندلی بادی در تنکابون , صندلی بادی در نکا , صندلی بادی در بابل , صندلی بادی در مازندران , صندلی بادی در گرگان , صندلی بادی در ساری , صندلی بادی در مهاباد , ولوو در اذربایجان غربی , قطعات ولوو در مهاباد , ولوو یدک در خوی , موتور ولوو در بوکان , سهند ولوو مهاباد , وسایل ولوو در سلماس , گیربکس ولوو در پیرانشهر , کله گاوی در ماکو , اتاق ولوو در ارومیه , وسایل ولوو اف ۱۲ در مهاباد , پمپ باد ولوو در میاندواب , وسایل زیر بندی ولوو در مهاباد , نیم موتور ولوو اف هاش در مهاباد , گاردان اف هاش در ارومیه , صندلی بادی ولوو در مهاباد , صندلی بادی , هفت و هشت ولوو ده چرخ , قطعات صندلی بادی , روکش صندلی ولوو و اسکانیا و رنو و بنز , داشبرد کامل ولوو , سرسلندر موتور اف ام و اف هاش , صندلی تمام فول fh500 , ولوو در اذربایجان عربی , ولوو در مهاباد , ولوو در سلماس , ولوو در خوی , ولوو در پیرانشهر , ولوو در بوکان , ولوو در ارومیه , صندلی بادی در اذربایجان غربی , صندلی بادی در مهاباد , صندلی بادی در بوکان , صندلی بادی در ماکو , صندلی بادی در ارومیه , صندلی بادی در میاندواب , صندلی بادی در سقز , صندلی بادی در خوی , صندلی بادی در پیرانشهر , قطعات ولوو در اذربایجان غربی , قطعات ولوو در سردشت , قطعات ولوو در بوکان , قطعات ولوو در مهاباد , قطعات ولوو در خوی , قطعات ولوو در ماکو , قطعات ولوو در پیرانشهر , قطعات ولوو در سقز , قطعات ولوو در میاندواب ,