Address & Contact

Our Address

کردستان ، شهرستان کامیاران ، فاز 4 ، شهرک مشاغل زحمت کش ، کوچه اول ، سمت راست ، تودوزی ادریس

Telephone

تولید روکش صندلی و کفپوش اتومبیل ادریس در کامیاران

⚡️تولید روکش صندلی، دور فرمان و کفپوش خودرو⚡️

✨انواع روکش صندلی با بهترین کیفیت و تنوع در طرح و رنگ✨

?روکش صندلی چیست چه کاربردی دارد؟

?روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین می‌باشد که با توجه به رنگ ماشین می‌توان خریداری کرد و سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خودرو می‌شود و بر دمای داخل خودرو نیز تاثیر می‌گذارد.. روکش صندلی خودرو تنوع گسترده ای دارد و انتخاب آن نیز سلیقه ای می‌باشد. یکی از مواردی که باعث زیبایی خودرو می‌شود روکش صندلی خودروها است که نه تنها باعث زیبایی می‌شود بلکه از روکش اصلی صندلی نیز محافظت می‌کند.

?روکش‌‌‌های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی‌و پارچه ای تقسیم می‌شوند که مهمترین ویژگی‌‌‌های هریک از روکش‌‌‌های صندلی عبارتند از:

?مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

?از مهم ترین مزیت‌‌‌های روکش‌‌‌های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است. این روکش‌ها برخلاف روکش‌‌‌های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی‌شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند همچنین این روکش‌ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می‌کند و باعث گرم شدن سرنشین می‌گردد.

?مزایای روکش صندلی چرم خودرو

?روکش‌‌‌های چرم نوع دیگری از روکش‌ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن‌ها است، در این نوع از روکش‌ها با یک دستمال مرطوب نیز می‌توان کثیفی‌ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده‌‌‌های دارای فرزندان خردسال است.

?خصوصیات بهترین روکش صندلی برای خودرو

?مقاومت روکش صندلی در برابر ساییدگی.

?رنگ پارچه مناسب، این رنگ باید سبب خستگی چشم نشود.

?عدم تغییر رنگ روکش در برابر تابش نور خورشید

?تعریق کمتر

????????????
?روکش فرمان

?روکش‌ فرمان خودرو دارای جنس‌های متفاوتی هستند که معروف‌ترینشان چرم (طبیعی و مصنوعی) و پارچه نوبوک است. این محصولات با کیفیت ساخت بالایی که دارند، هم به سادگی از فرمان محافظت می‌کنند و هم مانع سر خوردن دست روی فرمان خودرو می‌شوند.

?این دور فرمان‌ها، مناسب برای انواع خودروهای سواری می‌باشند و با وجود طرح‌های متنوعی که امروزه در بازار وجود دارد، به ظاهر خودرو زیبایی می‌بخشند.

?کیفیت دوخت و نحوه‌ی ساخت این محصولات به گونه‌ای است که استفاده‌ی مداوم از آنها کوچک‌ترین تغییری در شرایط ظاهری از جمله کم‌رنگ شدن پوشش سطحی یا باز شدن دوخت‌ها، به وجود نمی‌آورند.

?از مزیت روکش‌های چرمی‌دور فرمان می‌توان به سهولت در نظافت و تمیز کردن آن‌ها اشاره کرد. البته باید اذعان داشت که روکش‌های دور فرمان نمای اسپرت‌تری نیز دارند.

????????????
?انواع کفپوش و زیر پایی خودرو

⚜️کفپوش‌ خودرو (برخی مواقع به آن زیر پایی و کف پایی خودرو نیز گفته می‌شود)، اغلب طوری طراحی شده است که با استفاده زیاد و بر اثر چندین سال استفاده و در شرایط آب و هوایی مختلف در برابر آب و خاک مقاوم باشد. کفپوش‌های ماشین از نظر جنس می‌توانند موکتی، لاستیکی، چرمی و پلی اورتان باشند اما بهترین جنس کفپوش را کفپوشی دارد که راحت تمیز شود. کفی‌های لاستیکی و پلی‌اورتان را می‌توان به راحتی با یک فرچه تمیز کرد.

⚜️برای هر ماشین کفی مختص آن وجود دارد و شما می‌توانید کفی‌ انواع اتومبیل ایرانی و خارجی را سفارش دهید.

به مدیریت : ادریس امانی

روکش کامل پرشیا
????????????
روکش کامل ساینا
????????????
روکش کامل مدل تیگو۵

????????????

تودوزی کامل نیسان

????????????

روکش صندلی و دورفرمان دوختی ،کفپوش کامل کوییک

 

 

 

تودوزی و دیزاین ماشین های سبک ایرانی و خارجی  , تودوزی ماشین در کامیاران , دیزاین ماشین , تولید روکش صندلی خودرو در کامیاران , دور فرمان در کامیاران , کفپوش خودرو در کامیاران , روکش صندلی پارچه ای خودرو , روکش صندلی چرم خودرو  , قیمت کفپوش خودرو , قیمت دور فرمان خودرو  , قیمت روکش صندلی خودرو ,