Address & Contact

Our Address

یزد،میبد

Telephone

کمپ کویری سندباد

🔴خدمات کمپ سندباد:👇

⭐️شترسواری

⭐️موتورسواری

⭐️سافاری

⭐️پذیرایی میان وعده

⭐️ناهار،شام

⭐️اقامت به صورت گروهی یا در چادر و کیسه خواب​

❇️اگر به سفرهای یک روزه علاقه دارید، تور کویرگردی بهترین گزینه برای انتخاب است. در تورهای کویری سفری همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. تور کویر کاراکال، تور کویر شهداد، تور کویر مرنجاب و تور کویر مصر از جمله تورهای پر طرفدار در حال اجرا برای کویرگردی هستند.

❇️توجه داشته باشید که در صورت سفر با تور همواره با تور هماهنگ و همراه باشید؛ در مناطق کویری موبایل و اینترنت به خوبی عمل نمی‌کنند و امکان گم کردن مسیر بسیار زیاد است. پس هرگز از تور جدا نشوید.

🔴در تور کویر چه وسایلی همراه ببریم؟

🔹دارو و لوازم شخصی
🔹زیرانداز
🔹شناسنامه برای متاهلین
🔹کارت ملی برای مجردها
🔹عینک آفتابی
🔹کلاه
🔹کرم ضدآفتاب
🔹لباس مناسب سفر ( لباس خنک و لباس گرم)
🔹کفش پیاده روی
🔹کفش ساق‌دار
🔹کیسه خواب
🔹دوربین عکاسی
🔹پاوربانک
🔹چراغ قوه
🔹پول نقد
🔹کوله سبک
🔹آب معدنی به مقدار زیاد
🔹مواد غذایی سبک و مقوی

🔴کویرهای معروف یزد

☀️ کویر شباهنگ یزد

🐪به میدان دروازه قرآن یزد که رسیدید، به سمت جاده نصر در یک مسیر خاکی حرکت کنید تا به کویر شباهنگ برسید. اگر فردی هستید که آدرنالین خون‌تان پایین آمده کویر شباهنگ یزد همان‌ جایی است که برای شما تجویز می‌شود. با موتور چهارچرخ و سافاری لذت رانندگی بدون محدودیت و رعایت قوانین را بدون جریمه شدن تجربه کنید. با شترسواری و هر بالا و پایین پریدن کلی بخندید. قطعا شترسواری در رمل‌ها شما را به دل تاریخ خواهد برد.

☀️ کویر زیبای کارال یزد

🐪 نام کویر کاراکال برگرفته از نام گونه‌ای از گربه‌سانان است که از دیرباز در این کویر می‌زیسته و به سیاه‌گوش بیابان معروف است. برای رسیدن به کویر کاراکال کافی است حدود ۸ ساعت از تهران تا بافق را رانندگی کنید و پس از رسیدن به شهرستان بافق یزد ۱۵ کیلومتر دیگر را برانید تا برسید به روستای صادق‌آباد.

🐪به کویر کاراکال که برسید می‌توانید تجربه‌هایی داشته باشید که هیچ کجای دیگر امکانش نیست و فقط مخصوص کویر است. از شترسواری تا موتورسواری و سافاری‌های هیجان‌انگیز پر از خنده و شادی گرفته تا غلت خوردن روی تپه‌های شنی و رمل‌های نرم بیابان و پیاده‌روی و عکاسی در نخلستان‌های زیبای کویر، همه را می‌توانید در کویر کاراکال تجربه کنید و چند روزی را متفاوت و خوش‌حال بگذرانید.

☀️کویر ریگ زرین یا مغستان یزد

🐪در نزدیکی شهر اردکان یزد، دو کیلومتر بعد از روستای ساغند، جاده خاکی می‌شود و تابلوی روستای مغستان را می‌بینید.شاید برایتان سخت باشد که در جاده خاکی رانندگی کنید ولی با کمی رانندگی در این جاده خاکی به ریگ‌زارهای بلند زرین یا مغستان می‌رسید که از دور پیداست و شبیه تپه‌های به‌ هم‌پیوسته است، با دیدن این تپه‌های زیبا خستگی سفر از تن تان به در می‌رود.

به مدیریت:پاک چشم

 

 

 

تور کویر , کمپ کویر , کمپ کویری سندباد , تور و کمپ کویرنوردی و بوم گردی سندباد در میبد یزد , کویرنوردی در یرد , بوم گردی در میبد یزد , بوم گردی سندباد , خدمات کمپ کویری در یزد , هزینه تور کویر در یزد , کویر کارال یزد , کویر ریگ زرین یا مغستان یزد ,