Address & Contact

Our Address

تهران ، لاله زار جنوبی ، کوچه گودرزی ، پاساژ مجتمع تجاری لاله

Telephone

کابل و روشنایی ثروتی

⚡️فروش و پخش تک و عمده موف کابلشو مسی( کابلشو ، سر سیم حلقوی ) ، وایرشو روکش دار ، بست کمربندی ، جعبه فیوز

?موارد استفاده کابلشو و دوراهه کابل (موف)

?جهت اتصال کابل به هادی، شینه و سایر محل های اتصال از کابلشو و جهت اتصال دو کابل به یکدیگر از دوراهه یا موف استفاده می گردد.جنس کابشو و دوراهه بسته به جنس سیم و هادی مورد نظر متفاوت است. کابلشوهای معمولی که به صورت روتین و برای اتصال کابل مسی به هادی‌های مسی استفاده میشوند از جنس مس یکدست با روکش قلع ساخته میشوند.

?سرسیم(وایرشو) چیست ؟

?سیم های افشان به دلیل داشتن رشته های مسی فراوان عمدتاٌ در حین نصب پراکنده شده و خطر برق گرفگی را به دنبال دارد ، به همین دلیل از سرسیم یا وایرشو استفاده می شود تا علاوه بر زیبایی کار ، امنیت را نیز فراهم آورد .

?جهت اتصال مطمئن و سریع یک سیم در یک سلول ترمینال از وایرشو های روکش دار استفاده می گردد. مورد استفاده وایرشو از این قرار است که وایرشو به نحوی روی سرِ سیم قرار می گیرد که قسمت عایق وایرشو روی عایق سیم، و قسمت هادی آن روی سیم برهنه که در نظر است زیر ترمینال جا گذاری و پیچ گردد قرار می گیرد. سپس وایرشو توسط ابزار پرس مناسب (بسته به سایز وایرشو) پرس می گردد تا اتصال مناسب و مطمئن بین وایرشو و سیم برقرار گردد. پس از آن، جهت اتصال سیم و ترمینال کافی است بدنه هادی وایرشو در سلول ترمینال مد نظر قرار و پیچ گردد.

?از مزیت های عمده استفاده از وایرشو در سیم کشی در مقایسه با اتصال مستقیم سیم و ترمینال بدون استفاده از وایرشو و استفاده از چسب برق جهت عایق کاری موارد ذیل را می توان نام برد:

?اتصال مطمئن تر سیم به ترمینال
?ایمنی بالاتر عایق کاری سیم
?عدم نیاز به استفاده از چسب برق
?سرعت کار بالاتر
?قیمت مناسب تر

?بست کمربندی

⚜️بست کمربندی معمولاً از نوع پلاستیکی ساخته می شوند و برای مهار و بسته بندی وسایل، معمولاً سیمها و کابلها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر بست کمربندی یک دندانه ی هم سطح شده در یک طرف آن دارد که طرف دیگر بست درون آن قفل می شود. تولید کنندگان با توجه به نیاز مصرف کننده انواع مختلفی از بست کمربندی را در رنگ ها و ابعاد مختلف طراحی کردند. علاوه بر این برخی از بست های کمربندی ممکن است در برابر اشعه ماورای بنفش نیز مقاوم باشند.

?جعبه فیوز

?جعبه فیوز یکی از قطعات الکترونیکی می‌ باشد که به‌ عنوان صفحه کنترل برای سیستم ‌های الکترونیکی خانه ‌ها طراحی و تولید می ‌شود؛ تمام خانه ‌هایی که از چند دهه گذشته به خود ساخته شده ‌اند دارای این پنل خدماتی هستند و از مدار محافظت می کند. حتی در پنل های خانه‌ های قدیمی ‌تر از فیوز برای حفاظت در مقابل جریان پیش‌ از حد در مدار های خانگی استفاده می ‌شده است جعبه فیوز مجموعه ‌ای از سوکت ‌های رشته ‌ای دارد که فیوزها در آن به شکل چراغ‌ های برق پیچ شدن؛ هر مداری در خانه با استفاده از یک فیوز محافظت می ‌شود و هر فیوز باید به ‌درستی برای آن مدار برآورد گردد. جعبه فیوز در برق اهمیت زیادی دارد و از مباحث مهم به شمار می‌رود.

?اگر نوع فیوز که بر این مدار به کار می‌ برید مناسب نباشد آتش‌ سوزی رخ داده و ممکن است خطرات جانی و مالی به‌ دنبال داشته باشد به ‌همین دلیل است که انتخاب فیوز مناسب برای مدارهای گوناگون بسیار حائز اهمیت است و به افراد پیشنهاد می ‌شود تا حتما پیش‌ از خرید فیوز هرگونه اطلاعات در رابطه با آن را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کردن کنند در واقع اگر شما فیوزی را انتخاب کنید که متناسب با جایی ‌که می‌ خواهید استفاده کنید نباشد در کمترین زمان ممکن می‌ تواند به شما خسارت‌ های جبران ‌ناپذیری بزند.

به مدیریت : امیرحسام ثروتی

 

 

 

توزیع تجهیزات تابلو برق و پخش لوازم روشنایی ساختمان در لاله زار تهران , تجهیزات تابلو برق در لاله زار تهران , پخش لوازم روشنایی ساختمان در لاله زار تهران  , انواع تجهیزات تابلو برق ,قیمت موف کابلشو مسی , قیمت کابلشو ,  قیمت سر سیم حلقوی , قیمت وایرشو روکش دار  , قیمت بست کمربندی , قیمت جعبه فیوز  ,