توزیع لوازم یدکی بادسان فرشید

✳️توزیع انواع لوازم یدکی : دیفرانسیل، موتور ، گیربکس ، بدنه

✳️فروش به قیمت عمده

?آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد.

?هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده.

?امروزه کافیست شماره فنی قطعه مورد نظر خود را بدانید تا براحتی بتوانید آنرا از فروشنده لوازم یدکی تهیه کنید.

?اما به هرحال هر قطعه دارای یک نام و مشخصات خاص خود نیز هست که علاقه مندان و فعالان در حوزه فروش لوازم یدکی و تعمیرات خودرو باید با آنها آشنایی داشته باشند.

?قطعات مصرفی خودرو شامل قطعاتی میشود که به طور پیوسته و در فاصله‌‌‌های زمانی تقریبا” مشخص میبایست توسط مالک اتومبیل و یا تعمیرکار اتومبیل مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعویض شود.

?در کل و در کلیه اتومبیل‌‌‌های سواری در حدود ١٠ و یا ١۵ قطعه وجود دارد که در دسته کالاهای مصرفی قرار میگیرند و رسیدگی به موقع و تعویض لوازم مصرفی در زمان مشخص شده که توسط کمپانی تولید کننده اتومبیل در دفترچه راهنمای اتومبیل شرح داده شده است، میتواند از بروز مشکلات جدی در اتومبیل جلوگیری و در نهایت از هزینه‌‌‌های بسیار بالای تعمیر و تعویض قطعاتی که در صورت تعویض به موقع قطعات مصرفی خودرو میتوان از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کرد.

?دیفرانسیل

?یکی از مهمترین اجزای خودرو را دیفرانسیل تشکیل می‌دهد. این جز مهم وظیفه تغییر جهت انتقال نیرو را به‌ عهده دارد. در واقع دیفرانسیل نیروی موتور را به قسمت‌های مساوی تقسیم می‌کند تا هر قسمت چرخ را به گردش درآورند.

?اگر ماشین دیفرانسیل نداشته باشد چرخ‌ها قفل می‌شوند و هنگام پیچیدن یک چرخ روی زمین کشیده می‌شود. دیفرانسیل نقش مهمی در خودرو دارد.به طور کلی همه خودروهای دارای سه نوع دیفرانسیل جلو،‌ عقب و چهار هستند.

?گیربکس

❇️گشتاور تولیدی توسط موتور باید متناسب با نیاز خودرو به چرخ ها منتقل شود. وظیفه‌ کنترل و تنظیم این قدرت با گیربکس یا جعبه دنده‌ خودرو است. درواقع گیربکس به راننده اجازه می دهد تا خودرو را با سرعت‌های مختلف در شرایط متفاوت کنترل کند. اهمیت این بخش از این جهت است که هر موتوری قادر به تولید میزان مشخصی از توان و گشتاور است. اما از طریق گیربکس می‌توان بدون بالا بردن دور موتور و گشتاور، به سرعت دلخواه رسید.

به مدیریت : فرشید بنی جمالی

شماره های تماس
09126272040
02155276128
02155279523

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

توزیع لوازم یدکی در تهران , لوازم یدکی , انواع لوازم یدکی , لوازم یدکی خودرو , قیمت لوازم یدکی , دیفرانسیل , موتور , گیربکس , بدنه , فروش انواع قطعات یدکی خودرو در تهران , لوازم یدکی بادسان فرشید ,