خریدار انواع ورق و ضایعات استیل،تیکه های نسوز،لوله،میلگرد در آزادگان تهران

🌟پارس فلز آریا🌟
تهیه و توزیع استلنس استیل
ورق،لوله،میلگرد،پروفیل،تسمه،چهارپهلو،ششپر،پولک،پلیت،اتصالات و شیرآلات
آلیاژها 420*410*430*310*321*316*304*
و نسوزهای آلیاژی *310s

✨برش اره نواری

✨ورق استیل

✨میله گرد

✨ورق های طرح دار

✨پروفیل

✨تسمه

✨لوله های صنایع شیری

✨پولکی

 

✳️ استنلس استیل

💫علت نامگذاری این فولادها تحت عنوان استنلس استیل (stainless steel) این است که بر خلاف فولادهای معمولی در مقابل هوا و رطوبت لکه نمی شوند و زنگ نمی زنند. ورق استیل، آلیاژی پایه آهن با حداقل 11% کروم (Cr) می باشد. کروم در فولاد باعث ایجاد خاصیت محافظت یا رویین شدن در مقابل خوردگی (Passivation) می گردد.

💫علت به وجود آمدن این خاصیت، تشکیل لایه اکسید کروم بسیار چسبنده با ضخامت تقریبی 100 آنگستروم روی سطح ورق استیل می باشد که اکسیژن موجود در هوا برای ایجاد آن کافی است. در ورق استیلی که فقط حاوی کروم است و عناصر آلیاژی دیگری ندارند، این لایه اکسیدی دارای ترکیب Cr2O3 و در فولاد هایی با عناصر آلیاژی دیگر، ترکیبی از اکسید آنها می باشد که معمولاً باعث تثبیت آن در محیط های شیمیایی می گردند.

💫خاصیت رویینگی با افزایش درصد کروم افزایش می یابد. حداقل درصد کروم برای تشکیل لایه محافظ 10.5 درصد می باشد که در این صورت استنلس استیل تنها در مقابل اتمسفر عادی مقاوم می باشد. وقتی درصد کروم به 25 تا 30 درصد افزایش یابد، خاصیت اصلی ورق استیل -یعنی مقاومت به خوردگی- افزایش یافته و مقاومت به اکسیداسیون به حداکثر خود می رسد. رویینگی وضعیتی موقتی و غیرپایدار از ورق استیل می باشد که پایداری آن علاوه بر ترکیب فولاد، بستگی به عواملی نظیر نوع و غلظت محیط خورنده، درجه حرارت و غیره دارد.

💫اگرچه بیشترین کاربرد ورق استیل به علت خاصیت مقاومت به خوردگی آنها در محیط های مختلف شیمیایی است، اما کاربرد مهم دیگر آنها در درجه حرارت های بالا تحت عنوان آلیاژهای استنلس استیل مقاوم به دما می باشد که معمولاً کمتر به آن توجه می شود. از جمله این آلیاژها می توان به انواع ورق استیل 309 و 310 اشاره کرد. این دو نوع آلیاژ، به ورق استیل نسوز نیز معروفند.

✳️ برش پلاسما

💫پلاسما در وبستر به عنوان مجموعه ای از ذرات باردار تعریف شده است که حاوی تعداد مساوی از یونهای مثبت و الکترون است . برخی از خصوصیات یک گاز را نشان می دهد اما برخلاف گاز می تواند الکتریسیته را هدایت کند یا به عبارتی هادی الکتریکی است. شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک جریان گاز که بصورت الکتریکی گرما داده شده است تصور کنید. می توان اینطور تصور کرد که در آن همه الکترون های یک اتم، به جای اینکه فقط در حال چرخش باشند از اتمی به اتم دیگر در حال جریان هستند.

💫صرف نظر از آنچه در داخل جریان پلاسما می گذرد ، روش برشکاری پلاسما فلزات با استفاده از آن بسیار ساده است. اگر جریان الکتریسیته را که از طریق این گاز جریان دارد بگیرید و آن را از طریق یک روزنه کوچک مجتمع کنید می توانید از نیروی آن استفاده کنید. این جریان در این شرایط واقعاً متراکم است و بسیار سریع حرکت می کند. جریان حاصل می تواند به راحتی مواد را ذوب کند و از بین اکثر فلزات عبور کند. به این فرایند برش پلاسما می گویند.

✳️ مزایای برش پلاسما

💫برش کلیه مواد رسانای الکتریکی

💫برش مواد فولادی و آلومینیوم با آلیاژ بالا در ضخامت های متوسط ​​و ضخیم

💫عملکرد عالی در ضخامت های فولادی خفیف و متوسط

💫برش فولاد سازه ای با مقاومت بالا با ورودی حرارت کمتر

💫سرعت برش بالا (تا 10 برابر بیشتر از اکسیژن)

💫هرگونه پردازش خلأهای با کیفیت بالا برای ورق های متوسط ​​و ضخیم

💫برش پلاسما می تواند بصورت اتوماسیون انجام شود

💫برش پلاسما در زیر آب امکان قرار گرفتن در معرض حرارت بسیار کم و سطح سر و صدای کم را در محل کار فراهم می کند

به مدیریت:امیر محمد حضرت قلی

شماره های تماس:

09915718401
09944975602

لینک واتساپ
https://wa.me/message/N2MUIX37IJXJC1

 

 

 

 

 

 

 

 

توزیع و فروش استنلس در تهران , نیکل آلیاژی , برش پلاسما و cnc , پارس فلز آریا در آزادگان تهران , لوله میلگرد , برش اره نواری , ورق استیل , ورق های طرح دار , پروفیل , تسمه , خریدار انواع ورق و ضایعات استیل در تهران ,