Address & Contact

Our Address

کرج ،مهرشهر، انتهای بلوار ارم، خیابان ۲۰ متری قربانی پلاک ۵

Telephone

انواع توله سگ نژادهای زینتی و گارد سامویید و چاوچاو داگ شو 

توله سگ ژرمن شپرد پامرانین داگ شو

🐶 🐾 پانسیون شبانه روزی و سوله سر پوشیده داگ شو در کرج و سراسر کشور🐶 🐾

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

🐾 خصوصیات ژرمن شپرد را بشناسیم!

🐶 ژرمن شپرد یکی از نژادهای سگ است. سگ چوپان آلمانی یکی از نژادهای اصیل آلمانی است که برای نخستین بار در سال ۱۸۹۹ ثبت گردید. سگی باهوش، شجاع و مناسب برای کارهای مختلف از جمله گله داری، نگهبانی، راهنمای نابینایان، همراه خانواده، و جستجو و نجات است. قد استاندارد تا جدوگاه در نرها ۶۰ تا ۶۵ سانتی‌متر و در ماده‌ها ۵۵ تا ۶۰ سانتی‌متر است. طول عمر از ۹ تا ۱۳ سال است.

🐶 ژرمن شپرد در تمام ایام به دلیل رفتار و ساختار بدنی ممتازش در بین سایر نژادها مورد انتخاب قرار گرفته‌است و حتی ویژگی‌های دفاعی و تربیت‌های اختصاصی آن نیز به معرض قضاوت گذارده می‌شود. مهمترین ویژگی در این نژاد رفتارهای اشرافی، شهامت و توانایی آموختن رفتارها و فعالیت‌های اختصاصی است. نخستین ویژگی یک ژرمن شپرد خوب، قدرت، چالاکی، عضلات مناسب و هوشیاری است. رنگ در سگهای ژرمن شپرد متفاوت است و تقریباً اکثر رنگها قابل قبول هستند. با این وجود رنگهای خیلی کم رنگ یا سفید یک دست قابل قبول نمی‌باشد. البته قابل ذکر است که یک ژرمن اصیل حتماً نباید داری شیب باشد بسیاری از نژادهای اصیل ژرمن که از مولدین اولیه بدون شیب هستند.

توله سگ ژرمن شپرد پامرانین داگ شو

🐶 اغلب به عنوان سگ نگهبان از آن استفاده می‌شود. ژرمن شپرد سگی باهوش، نترس، مشتاق، شجاع، شاداب و بیقرار برای آموختن است.این نژاد ۲ گونه به نام های ورک(کاری) و شولاین(نمایشی) دارد. اولین بار سگ ژرمن ورک را در کار های مختلف استفاده می کردند تا اینکه این نژاد راه خود را به سینما باز کرد و مردم یک ژرمن شپرد می خواستند. اما آن موقع فقط ورک وجود داشت و مردم که خشونت های ژرمن را می دیدند این نژاد محبوبیت خود را از دست داد. بعد ها پرورش دهنگان به فکر به وجود آوردن سگ ژرمن شولاین یا نمایشی کردند.بنابراین خلق و خوی هر ژرمن متفاوت است.

🐶  جالب است بدانید این سگ امروزه در رتبه دوم محبوب ترین نژاد های سگ در جهان است. به شجاعت و وفاداری شهرت دارد. سگی است جدی و به نظرمی رسد. استعداد بسیار خوبی در آموختن دارد. آن‌ها خیلی دوست دارند که همیشه نزدیک اعضای خانواده باشند و بلعکس از غریبه‌ها دوری می‌جویند. ژرمن شپرد سگ اجتماع دوستی است و نباید او را برای مدت طولانی تنها گذاشت. تنها زمانی بانگ می‌کند که لازم باشد. شمه قوی در محافظت و نگهبانی دارد و بهتر است که از سنین پایین به آن آموزشهای اختصاصی داده شود. با حیوانات دیگر کنار می‌آید و با کودکان بسیار مهربان است.

🐶 به راحتی می‌توان آن را برای اهداف گوناگون اعم از سگ گله، سگ نگهبان، سگ پلیس، راهنمای نابینایان، ناجی و سگ ارتش تعلیم داد و نژاد ژرمن (chek) برای عملیات‌های جنگ جهانی دوم استفاده می‌شد به دلیل فرمان پذیری بالا و این نوع نژاد سگ به دلیل تغیرات ژنتیکی به گونه حاصل شده‌است که در مواقع مختلف می‌توانست خودش تصمیم به انجام کاری بگیرد یا از ان کار صرف نظر کند.

مدیریت : امین اسماعیلی

 

 

پانسیون شبانه روزی نگهداری سگ مجهز در کرج و تهران

 

 

پرورش و فروش توله سگ در کرج و تهران

 

 

پانسیون نگهداری سگ با باکس های جدا گانه

 

 

آموزش و پرورش توله سگ در کرج

 

 

 

 

 

توله سگ ژرمن شپرد پامرانین داگ شو

سگ ژرمن شپرد سفید , مشخصات سگ ژرمن شپرد اصیل , وفاداری سگ ژرمن شپرد , عکس سگ ژرمن شپرد ,