Address & Contact

Our Address

تهران،کیلومتر۱۶ ،اتوبان ساوه ،شهرک صنعتی صباشهر

Telephone

تولید دستگیره کابینت نابل در تهران

تولیددستگیره کابینت نابل
✨از مهم ترین یراق آلات نصب شده بر روی درب های ساختمانی می توان به دستگیره درب اشاره نمود. این محصولات علاوه بر افزایش کارایی درب ها به ایجاد زیبایی در آن ها نیز کمک می کنند. دستگیره ها را می توانید بر روی سایر اجزای یک ساختمان مانند کابینت و کمد نیز مشاهده نمایید. دستگیره کابینت محصولی است که می تواند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما ببخشد.

❇️انواع دستگیره و کاربرد آن ها

⚜️دستگیره درب چوبی(دستگیره پلاک و دستگیره رزت)
⚜️دستگیره درب ورودی و درب حیاط
⚜️دستگیره کابینت ، کمد و کشو
⚜️دستگیره درب ضد سرقت

❇️دستگیره کابینت

✨دستگیره های کابینت یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده کابینت های آشپزخانه می باشند. در واقع یک کابینت با کمک نصب دستگیره به ماهیت اصلی خود نزدیک و قابل استفاده می شود. دستگیره کابینت علاوه بر اینکه به کاربردی شدن کابینت ها کمک می کند، نقش بسیار مهمی نیز در ایجاد ظاهری زیبا برای کابینت ها دارد.

✨علاوه بر دستگیره، پایه ها نیز از یراق آلات مهم استفاده شده در کابینت ها هستند اما معمولا ظاهر پایه اهمیت چندانی ندارد و نکته ای که بیشتر در هنگام خرید این محصولات باید دقت شود جنس و مقاومت آن هاست. زیرا تمام وزن کابینت بر روی پایه است و اگر محصول با کیفیتی خریداری نکنید در کوتاه مدت دچار مشکل خواهید شد.

✨دستگیره کابینت را باید با توجه به مدل و جنس کابینت انتخاب نمایید تا ظاهری مناسب برای آشپزخانه شما ایجاد شود. دستگیره های کابینت هر چند دارای مدل های بسیار متنوعی هستند اما از لحاظ جنس می توان آن ها را به پنج دسته تقسیم بندی نمود: دستگیره هایی که از جنس ورق آهن ساخته می شوند، دستگیره های سربی، آلومینیومی، سرامیک و زاماک. البته انواع دستگیره های چوبی هم در بازار موجود می باشند که زیاد مرسوم نیستند.

✨دستگیره سرامیکی کابینت یکی از شیک ترین مدل های دستگیره استفاده شده در کابینت ها می باشد که ظاهری بسیار جذاب به منزل شما می بخشند. قیمت دستگیره کابینت بر حسب جنس و طراحی دستگیره متفاوت است. از معروف ترین برندهای تولید کننده دستگیره کابینت می توان به برند بهسازان، ملونی، بلوم، فانتونی و گرانیت اشاره نمود. پایه کابینت، لولا، جک و ریل کشو از دیگر یراق آلات استفاده شده در کابینت ها می باشند.

⭐️ برای خرید این محصولات و اطلاع از لیست قیمت ها با فروشگاه نابل تماس بگیرید. ⭐️

مدیریت :

شیخی مقدم؛ 09125726813
محمدی؛ 09124235693

 

 

قیمت دستگیره کابینت طلایی , دستگیره کابینت ارزان قیمت , خرید اینترنتی دستگیره کابینت ,قیمت دستگیره کابینت لوکس ,ستگیره درب چوبی , دستگیره پلاک و دستگیره رزت , دستگیره درب ورودی و درب حیاط , دستگیره کابینت ، کمد و کشو , دستگیره درب ضد سرقت , تولیددستگیره کابینت نابل ,