Address & Contact

Our Address

قزوین،شهرک صنعتی لیای جدید،بلوار صنعت گران جنوبی،خیابان استاندارد ۱

شرکت آذین فام در قزوین

✨تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و کفپوش
09123825100  مهندس داود سلطانی
09128946989  واحد بازرگانی خانم بدرخانی
آدرس دفتر:کرج،چهار راه طالقانی به سمت طالقانی شمالی،میدان آزادگان،روبروی میدان آزادگان،برج نگین البرز،طبقه ۲،واحد ۶
شماره های ثابت دفتر:
02632562020
02632563020
آدرس کارخانه:شهرک صنعتی لیای جدید،بلوار صنعت گران جنوبی،خیابان استاندارد ۱،شرکت رنگ سازی آذین فام
شماره های ثابت کارخانه:
02833455195
02833455196

رزومه شرکت

دستورالعمل اجرایی

دستورالعمل اجرای رنگ آمیزی با روش پاششی بدون هوا (ایرلس)

 

 

 

 

 

 

❇️رنگ صنعتی به طور کلی برای این استفاده می شوند که از خوردگی در اتصالات و لوله های فولادی که حاوی گازها، روغن، آب، فاضلاب، پتروشیمی و تجهیزات پردازش مواد غذایی است و نیازمند پوشش نچسب می باشد،جلوگیری کند.در تجهیزات کشاورزی،خودرو و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد و عمر مفید هر وسیله ای را افزایش می دهد.

🔴تفاوت رنگهای صنعتی و ساختمانی

💠کاربرد رنگ :

🔹كاربرد رنگهای صنعتی در محيط هاي صنعتي و براي رنگ آميزي و پوشش دهي محصولات صنعتي و رنگ های ساختماني در محيط هاي مسكوني می باشد.هر نوع رنگی برای یک هدفی ساخته شده است .مثلا رنگ هاي صنعتي با هدف محفاظت از سطوح ، حفاظت از وسايل و تجهيزات در مقابل عوامل مختلف محيطي نظير رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، آتش سوزی، حلال های صنعتی، سایش مداوم و …استفاده می شوند .در مقابل رنگ های ساختمانی با هدف زیبایی بخشی به ساختمان و دلپذیر کردن محیط زندگیست و اهداف حفاظتی در درجه ی دوم اهمیت قرار دارند.

💠تنوع محصولات

🔹به طور کلی تنوع رنگ های ساختمانی در قسمت پوشش رویه یا Top Coat بسیار زیاد است اما در رنگ های صنعتی هر چه به لایه های زیرین مانند پوشش اصلی یا Base Coat و آستری یا Primer نزدیک بشویم تنوع زیادی می بینیم .

🔴انواع رنگ های صنعتی

💎 گروه رنگ های اپوکسی

🔸گروه رنگ های اپوکسی با عوامل سخت کننده پلی آمید ، پلی آمین دارای ویژگی های مطلوبی از قبیل چسبندگی عالی ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال ها ، مقاومت سایشی ، کفپوش اپوکسی مقاومت عالی در برابر محیط های شرجی و مرطوب و همچنین سختی بالا و نیز ضربه پذیری ایده آل می باشد.

💎گروه رنگ های پلی یورتان

🔸رنگ های این گروه بر پایه رزین اکریلیک پلی ال و سخت کننده ایزو سیانات فرموله و دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بسیار مطلوب بوده و در شرایط جوی مقاومت عالی در مقابل اشعه u.v نور خورشید از خود نشان می دهد .ازجمله خواص بارز این رنگ چسبندگی عالی روی سطح گالوانیزه ، آلومینیوم ، مس و حفظ براقیت و ثبات رنگ در زمان طولانی می باشد.

💎 گروه رنگ های ترموپلاست

🔸این گروه از رنگها بر پایه رزین های ترموپلاست طراحی گردیده و به همراه پیگمنت های ضدخوردگی و رنگی به صورت آستر،میانی و رویه دارای مقاومت شیمیایی و خوردگی و رطوبتی بالایی می باشند. از جمله ویژگیهای این رنگ ها می توان چسبندگی بالا، سرعت خشک شدن مناسب،ثبات برق و مقاومت عالی در برابر شرایط جوی اشاره نمود.

💎گروه رنگ های کوره ای

🔸این گروه در کوره های با محدوده دمایی متفاوت سخت شده و دارای سختی و چسبندگی بسیار بالا به سطح،قدرت حفظ براقیت و ثبات رنگ ایده آل ، مقاومت رطوبتی مناسب و مقاومت در مقابل شوینده ها بوده و در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی ،صنایع خودرو ، رادیاتور، پوشش قوطیها و …مورد مصرف قرار می گیرند.

💎گروه رنگ های مقاوم حرارتی

🔸این گروه از رنگها بر پایه رزین سیلیکونی و یا بصورت اصلاح شده با سایر رزینها و در محدوده مقاومت حرارتی از ۲۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد عرضه می گردند.این گروه با توجه به نوع پودرهای مصرفی از جمله روی، آلومینیوم، اکسید آهن و … دارای خواص محافظتی و ضد خوردگی نیز می باشند.از جمله خواص بارز این رنگ ها می توان به مقاومت عالی در شرایط جوی و محیط های مرطوب اشاره نمود.

💎گروه رنگهای الکیدی هواخشک

🔸این گروه از رنگ ها با انواع رزین های الکیدی و همچنین به صورت اصلاح شده با رزینها و پیگمنتهای ضد خوردگی جهت محافظت سازه ها در مقابل عوامل محیطی نیمه صنعتی،مرطوب و شرجی و نیز محیط های شهری مورد مصرف قرار می گیرد.از جمله خواص این گروه می توان به براقیت بالا، ثبات برق و حفظ رنگ اشاره نمود.

🔴انواع رنگ ساختمانی

❇️رنگ پلاستیک

🔹این رنگ‌ها از قدیمی‌ترین نوع رنگ‌ها می‌باشد. با وجود کیفیت بالای این رنگ و راحتی کار کردن با آن، دقت بسیاری احتیاج دارد زیرا در صورت غلیظ بودن رنگ اثر غلطک یا قلم روی دیوار می‌ماند و باید چندین بار برای نتیجه بهتر رنگ آمیزی را تکرار کنیم.

🔹رنگ‌‌‌های پلاستیک حلال در آب می‌باشد و احتیاجی به مواد نفتی ندارند. این رنگ‌ها برای سقف بسیار مناسب می‌باشد زیرا پوشانندگی بالایی دارد و قابل شستشو است اما دوام آن کم است. مات است و بوی بدی ندارد. سرعت کار با آن بالا می‌باشد و زود خشک می‌شود، جاذب آب است و زود چرک می‌شود.

🔹رنگ‌های پلاستیک مورد استفاده در نقاشی ساختمان که در بازار یافت می‌شوند به ۲ دسته تقسیم می‌شوند: رنگ پلاستیک و رنگ نیمه پلاستیک رنگ پلاستیک داری مقدار زیادی از چسب چوب بوده و به همین علت نیز چسبندگی، زیبایی و استقامت به مراتب بیشتری نسبت به رنگ‌های نیمه پلاستیک که دارای مقدار کمتری چسب چوب هستند است.

❇️رنگ روغن

🔹رنگ روغن از گذشته تاکنون همواره جزو محبوب‌ترین نوع رنگ برای نقاشی در و پنجره بین نقاشان بوده است. از این نوع از رنگ بیشتر برای عایق و ضد زنگ کردن درها و پنجره استفاده می‌شود. رنگ‌‌‌های روغنی به سه دسته براق، مات و نیمه مات تقسیم می‌شوند.

🔹رنگ روغنی براق ماندگاری و پوشش بالایی دارد و به دلیل براق بودن منعکس کننده ی نور و باعث روشنایی بیشتر است اما ایرادات گچ کاری را مشخص می‌کند. رنگ روغنی مات نور را انعکاس نمی‌دهد و نسبت به نوع براق آن ایرادات را کمتر نشان می‌دهد. اما پوشش کمتری دارد و صد درصد قابل و شستشو نیست زیرا جای دستمال روی دیوار مشخص می‌شود.

❇️رنگ مولتی کالر

🔹از این نوع رنگ روی تمام سطوح می‌توان استفاده کرد و بسیار دکوراتیو می‌باشد. رنگ‌‌‌های مولتی کالر مات و کم جلا بوده و ایرادات کار را پوشانده و بافت ویژه ای به آن می‌دهد. همچنین در مقابل دود و گرد و خاک مقاوم بوده و مناسب مکان‌‌‌های پر رفت و آمد است و با کمترین هزینه و مواد قابل ترمیم می‌باشد. ضخامت آن کم بوده و بسیار سریع خشک می‌شود و نیز بوی بدی ندارد.

❇️رنگ بلکا

🔹رنگ بلکا نوعی پوشش سلولزی است که از پنبه ساخته شده و جایگزین رنگ و کاغذ دیواری است و بسیار مقرون به صرفه است. عایق حرارت و رطوبت بوده و ترک نمی‌خورد، قابل شستشو است و با استفاده از رزین‌ها مخصوص قابلیت ضد آب شدن پیدا می‌کند. تنوع رنگ بسیاری دارد و قابل ترمیم است.

به مدیریت:مهندس داود سلطانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا جهت آشنایی بیشتر با مجموعه ما کلیک کنید 👇🏻

1_2291163206

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

188-011617

7207

-2115756287_-1547418148

AZINFAM GENERAL CATALOGE

azinfam-Azmon

azinfam-Azmon2

New Doc ۲۰۲۱-۱۰-۱۲ ۱۵.۵۵.۱۸

New Doc ۲۰۲۱-۱۰-۱۲ ۱۵.۵۶.۴۵

New Doc ۲۰۲۱-۱۰-۱۲ ۱۵.۵۸.۰۱

New Doc ۲۰۲۱-۱۰-۱۲ ۱۶.۰۰.۴۸

 

 

رنگ , رنگ صنعتی , انواع رنگ صنعتی , تولید انواع رنگ صنعتی در قزوین , تولید کفپوش در قزوین , قیمت انواع رنگ صنعتی و ساختمانی در قزوین , شرکت آذین فام در قزوین , تولیدکننده انواع رنگ های صنعتی ساختمانی و کفپوش آذین فام در قزوین , تفاوت رنگهای صنعتی و ساختمانی , رنگ اپوکسی در قزوین , رنگ پلی یورتان در قزوین , رنگ ترموپلاست در قزوین , رنگ کوره ای در قزوین ,