Address & Contact

Our Address

تهران جاده قدیم کرج سه راه شهریار سه کیلومتر به طرف باغستان شهرک صنعتی گلگون خیابان اول غربی پلاک۴۳

درنیکا کفپوش در تهران

✳️کفپوش تایل کورت 

🔸🔹کفپوش های تایل کورت، یکی از بهترین گزینه های مورد استفاده برای پوشش زمین های والیبال فضای باز به شمار می روند. کفپوش زمین والیبال در فضای باز، باید در برابر رطوبت و تغییرات دمایی از مقاومت بالایی برخوردار باشد؛ لذا این نوع کفپوش دارای کمترین میزان تاثیرپذیری نسبت به تغییرات دمایی می باشد.

✳️کفپوش چوبی 

💫انواع کفپوش چوبی که بیشتر رایج است شامل پارکت، لمینت و ترموود می‌شود. پارکت و لمینت را تقریبا در همه‌جا می‌توان استفاده کرد.

💫 از کفپوش اتاق خواب و سالن پذیرایی منزل تا کفپوش تراس و بالکن، کفپوش روف گاردن و حتی کفپوش دور استخر ویلا را می‌توان با انواع کفپوش‌ چوبی پوشاند. پارکت و لمینت برای کفپوش خانه مقرون به صرفه‌ است.

✳️کفپوش صنعتی چیست؟ 

💥کفپوش صنعتی نوعی کفپوش است که باید در برابر مواد شیمیایی، گرما، رطوبت، وزن زیاد و همچنین تردد های مداوم، مقاومت داشته باشد و شکل قبلی خود را از دست ندهد.

💥البته برای هر کدام از موارد گفته شده مثل مقاومت در برابر گرما، ضربه، وزن و… موارد مختلفی کفپوش صنعتی وجود دارد که شما باید بر اساس نیاز خود از آن ها استفاده کنید.

✳️انواع کفپوش صنعتی 

🔻اپوکسی 
🔻پلی یورتان 
🔻پلی یوریا 
🔻گرانولی 

به مدیریت:امیر حسین حاجیان

 

 

 

 

تولیدکننده انواع کف پوش درنیکا در تهران , کف پوش درنیکا در تهران , تولیدکننده انواع کف پوش در تهران , درنیکا کف پوش ,  قیمت انواع کفپوش , تولیدی کفپوش در تهران ,