Address & Contact

Our Address

اصفهان ، امام خمینی ، خیابان بهارستان ، شهرک صنعتی بهارستان

تولیدکننده دستگاه خمیرگیر نانوایی اصفهان نوآوران

این شرکت با سابقه ی درخشان و ارائه بهترین دستگاه ها با بهترین متریال ممکن و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش در خدمت همکاران و مشتریان عزیز بوده است.

✅خمیر گیر

این دستگاه که جهت بار آوردن و هم زدن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد در ابعاد و سایز های مشخص تولید شده است .

دستگاه خمیر همزن یا خمیر گیر با ظرفیت های مختلف براساس نیاز شما طراحی شده است .

خمیر گیر ها با ظرفیت ۸ کیلو تا ۲۴۰ کیلو برای کاربرد خانگی و نانوایی و صنعتی تولید می شود .این دستگاه دارای پاتیل استیل و گیریبکس همچنین پارو دوشاخ یا سه شاخ می باشد .

دستگاه خمیر گیر از جمله تجهیزاتی که هم در فست فود و هم در رستوران ها و هم در نانوایی ها کاربرد فراوان دارد.

✅پرسنل گروه تولیدی صنعتی اصفهان نوآوران در زمینه ساخت و تولید انواع دستگاه های خمیرگیر،میکسر و دستگاه های قنادی و نانوایی طی سالیان متمادی و با کسب تجربیات موفق با همکاری شرکت ها و گروه های تولیدی معتبر اقدام به تولید انواع دستگاه های مورد نیاز این عرصه با بهترین کیفیت و با ضمانت کلیه محصولات نموده است.

✅کلیه دستگاه های تولیدی این گروه طبق دستور اداره بهداشت و اهمیت رعایت مسائل بهداشتی و سلامت محصولات غذایی،از جنس استیل ضد زنگ ساخته و ارائه می گردد.

✅همچنین این گروه تولیدی مفتخر است علاوه بر پاسخگویی به نیاز صنعتگران داخلی آمادگی خود را در ارائه دستگاه ها به کشورهای همسایه اعلام دارد که این اقدام گامی بزرگ در جهت اعتلای هر چه بیشتر نام ایران زمین می باشد.

✅لازم به ذکر است به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان،کلیه محصولات تولیدی این مجموعه با ۲۴ ماه ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

استفاده از برنز در چرخ دنده های گیربکس
استفاده از واسکازین در گیربکس دستگاه و امکان بازدید واسکازین دستگاه با قابلیت درب شیشه ای واسکازین
پارو دستگاه به صورت پیچی جهت سهولت تعویض
وزن شاسی دستگاه به صورت تست شده و بدون لرزش در هنگام استفاده
درب گیربکس آلومینیوم میباشد
افتخار ۲۰ سال تولید و رضایت مندی کلیه استفاده کنندگان

شماره های تماس
09134267147

خمیرگیر ۸ کیلوگرمی اصفهان نوآوران مدل SM08

✅خمیرگیر ۸ کیلوگرمی اصفهان نوآوران مدل SM08 که برای استفاده در اغلب کلوچه پزی ها، قنادی ها و یا حتی مصارف خانگی به منظور تبدیل آرد به خمیر به کار می آید. این دستگاه خمیرگیر ۸ کیلویی در دو نوع مختلف با دو ولتاژ متفاوت طراحی، تولید و روانه بازار شده است. یکی از این مدل ها برای مورد استفاده قرار گرفتن به برق ۲۲۰ ولت یا همان برق شهری نیاز داشته و دیگری منبع تغذیه ای برابر با ۳۸۰ ولت نیاز دارد که می توان خمیرزن مورد دوم را یک دستگاه خمیر زن صنعتی دانست. قابل ذکر است که قدرت موتور در هر دو خمیر گیر ۱٫۷ اسب بخار اعلام شده است.

✅خمیرگیر ۸ کیلوگرمی اصفهان نوآوران مدل SM08 همان گونه که از نامش مشخص است دارای بازدهی ۸ کیلوگرم خمیر است به طوری که با استفاده از چیزی حدود ۵ کیلوگرم آرد می تواند خمیری با وزن ۸ کیلوگرم به شما ارائه دهد. برخورداری از خمیرزن در نانوایی، شیرینی فروشی و اماکنی از این قبیل علاوه بر افزایش سرعت در روند انجام کار و سهولت، به تضمین بهداشت و سلامت نیز کمک قابل توجهی می نماید. بدنه پاتیل خمیر یا همان مخزن خمیر در دستگاه خمیر زن اصفهان نوآوران از آلیاژ استیل در نظر گرفته شده است که به دلیل عدم چسبیدن خمیر تا حد قابل توجهی به کاهش آلودگی و همچنین عدم ایجاد باکتری کمک خواهد کرد. ابعاد دهانه دیگ خمیر گیر هشت کیلویی مورد نظر چیزی معادل ۳۶ سانتیمتر است و کاربر به راحتی می تواند با آن کار کرده و به رفع نیازهای مرتبط بپردازد.

✅درخصوص ابعاد فیزیکی این دستگاه خمیرگیر ۸ کیلوگرمی نیز می توان اشاره ای به وزن ۳۵ کیلوگرمی آن داشت که استفاده از این محصول را در هر مکانی حتی با فضاهای بسیار اندک نیز میسر ساخته است.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۸ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۵ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۳۶ سانتیمتر

✅مشخصات فیزیکی

ظرفیت خمیر : ۸ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۵ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۳۶ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۳۵ کیلوگرم

 

دستگاه خمیر گیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM15

✅دستگاه خمیر گیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM15 به طور عمده برای استفاده در شیرینی پزی ها، نانوایی ها، کلوچه پزی ها و در برخی موارد مصارف خانگی طراحی و تولید شده است. از این دستگاه خمیرگیر برای همزدن آرد و تهیه خمیر استفاده می شود. ظرفیت تولید خمیر در این دستگاه خمیرزن برابر با ۱۵ کیلوگرم است که برای رسیدن به این میزان خمیر می باید ۱۰ کیلوگرم آرد استفاده شود.

✅دستگاه خمیر گیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM15 در دو نوع مختلف تولید شده است که از کارایی یکسانی برخوردار هستند؛ اما تفاوت عمده آن ها به قدرت موتور تعیین شده برای هر یک بر می گردد. یکی از انواع خمیرگیر ۱۵ کیلویی ارائه شده از قدرت موتور ۱٫۶۰ اسب بخار برخوردار بوده و دیگری دارای قدرت موتوری معادل ۱٫۷۴ اسب بخار می باشد اما همان طور که گفته شد هر دو مدل دارای یک نوع عملکرد مشترک می باشند. نوع اول این دستگاه خمیر گیر با برق تک فاز کار می کند و نوع دوم با برق سه فاز یا صنعتی. در ساختار انواع خمیر گیر از خمیرزن نانوایی گرفته تا خمیرزن صنعتی و… یک مخزن خمیر وجود دارد که به آن پاتیل خمیر می گویند. پاتیل خمیر در دستگاه خمیر ساز اصفهان نوآوران از جنس استیل ضدزنگ در نظر گرفته شده است تا بتواند علاوه بر تضمین کیفیت، به سلامتی خمیر نیز کمک نماید. با توجه به نوع این آلیاژ مواد به آن نچسبیده و منجر به ایجاد میکروب و باکتری و گسترش آلودگی نخواهد شد.

✅در بررسی ابعاد فیزیکی این دستگاه خمیر گیر ۱۵ کیلویی می توان به اندازه دهانه دیگ که ۴۱ سانتیمتر است و وزن این محصول که معادل ۶۰ کیلوگرم است اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می شود به این نکته اشاره کرد که استفاده از خمیرزن مورد بررسی ملزم به داشتن فضایی بسیار بزرگ نبوده و به راحتی می توان در محیط های کوچک نیز از آن استفاده نمود. به دلیل تنوع در ظرفیت و ساختار انواع خمیرزن، قیمت دستگاه خمیر گیر ۱۵ کیلویی نیز از نرخ های مختلفی برخوردار شده است.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۱۵ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۱۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۱٫۲ کیلووات (۱٫۶۰ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۴۱ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۱۵ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۱۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : نوع تک فاز ۱٫۲ کیلووات (۱٫۶۰ اسب بخار) نوع سه فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل :۴۱ سانتیمتر

وزن دستگاه :۶۰ کیلوگرم

خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-30

✅خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-30 یکی از دستگاه های مورد نیاز و مهم صنایعی مانند نانوایی، شیرینی پزی، کلوچه پزی و امثال آن ها می باشد که برای تهیه خمیر مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه درست کردن خمیر با دست علاوه بر صرف وقت از سلامت کامل نیز برخوردار نخواهد بود استفاده از خمیرگیر رواج یافته و در صنایعی که نیاز به ساخت و تولید خمیر دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه خمیر زن دارای یک پاتیل یا همان مخزن خمیر است که آرد درون آن ریخته شده و طی گذراندن مراحلی به خمیر تبدیل خواهد شد. جنس پاتیل در خمیرگیر اصفهان نوآوران از استیل ضدزنگ است تا در برخورد با رطوبت و آب دچار مشکل نشود و از طرفی نیز به واسطه چسبیده نشدن مواد به آن از گسترش باکتری و آلودگی جلوگیری به عمل آورد.

✅خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-30 دارای وزنی برابر با ۶۵ کیلوگرم بوده و اندازه ای که برای دهانه دیگ در آن تخمین خورده است ۴۸ سانتیمتر می باشد. با توجه به این ابعاد فیزیکی می توان گفت استفاده از این خمیرساز ۳۰ کیلویی در فضاهای بسیار کوچک نیز امکان پذیر می باشد. تولید این مدل خمیرگیر در دو نوع مشابه صورت گرفته است که از نظر قدرت موتور با یکدیگر متفاوت هستند. قدرت موتور در نظر گرفته شده برای یکی از مدل های ارائه شده برابر با ۱٫۷ اسب بخار و دستگاه دیگر ۰٫۷ اسب بخار است که شما می توانید با توجه به حجم کاری و نوع نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری نمایید. با خمیرساز اصفهان نوآوران می توان با استفاده از ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم آرد به خمیری با وزن ۳۰ کیلوگرم دست یافت که این حجم می تواند در سرعت بخشیدن به روند انجام کار کاملا موثر است.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۳۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۲۰-۱۵ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۰٫۵۵ کیلووات (۰٫۷۳ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۴۸ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۳۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۱۵-۲۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : تک فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷۴ اسب بخار) سه فاز ۰٫۵۵ کیلووات (۰٫۷۳ اسب بخار)

✅ مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۴۸ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۶۵ کیلوگرم

 

خمیر زن ۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM40

✅خمیر زن ۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM40 به منظور تهیه و تولید خمیر مورد استفاده قرار می گیرد که عمده مصرف آن در نانوایی، قنادی، شیرینی پزی، کلوچه پزی و هر مکانی که به تهیه خمیر در حجم هایی تا ۴۰ کیلوگرم نیاز داشته باشد صورت می گیرد. وجود این دستگاه خمیرگیر باعث سرعت بخشیدن به انجام کار و همچنین تضمین بهداشت و سلامت محصول تولیدی خواهد شد. چرا که پاتیل خمیر موجود در خمیرساز اصفهان نوآوران از جنس استیل بوده و به دلیل نچسبیدن مواد به بدنه آن و عدم تجمع باکتری مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

✅خمیر زن ۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM40 در دو مدل با دو قدرت موتور متفاوت طراحی، تولید و روانه بازار شده است. شما می توانید با توجه به میزان مصرف خود یکی از انواع خمیرگیر را انتخاب و خریداری نمایید. خمیرزن با قدرت موتور ۱٫۳ اسب بخار و خمیرساز با برخورداری از قدرت موتور ۰٫۷ اسب بخاری زیر مجموعه خمیر گیر مدل SM40 می باشند که دارای عملکردی مشابه بوده و با دریافت ۲۰ تا ۲۵ کیلوگرم آرد خمیری با وزن ۴۰ کیلوگرم را به بهترین شکل تولید می نمایند. وزن بیان شده برای دستگاه خمیرزن اصفهان نوآوران چیزی حدود ۷۰ کیلوگرم و اندازه دهانه دیگ آن ۵۷ سانتیمتر تخمین خورده است. بررسی فیزیکی خمیرساز می تواند گواه امکان استفاده از آن در اماکنی با فضای کمتر باشد. بنابراین شما درگیر دغدغه های مرتبط با جای گیری دستگاه خمیر ساز نخواهید شد. قیمت خمیرگیر ۴۰ کیلویی با توجه به میزان حجم و ظرفیت و نوع کاربرد آن که از نوع خمیرزن خانگی باشد یا خمیرزن صنعتی تعیین خواهد شد.

✅مزایا

– ظرفیت مخزن ۴۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– اندازه دهنه پاتیل ۵۷ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۴۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۲۰-۲۵ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : نوع تک فاز ۱٫۳ کیلووات (۱٫۷ اسب بخار) نوع سه فاز ۰٫۵۵ کیلووات (۰٫۷ اسب بخار)

?مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : جنس پاتیل از استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۵۷ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۷۰ کیلوگرم

 

دستگاه خمیرگیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-60

✅دستگاه خمیرگیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-60 برای تهیه و آماده کردن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت خمیرگیر برابر با ۶۰ کیلوگرم خمیر است که در ازای آردی با مقدار ۴۰ کیلوگرم حاصل خواهد شد. استفاده از دستگاه خمیر گیری در قنادی ها، شیرینی فروشی ها، نانوایی ها، پیتزا فروشی ها و سایر مکان هایی که به تهیه خمیر نیاز دارند صورت می گیرد.
دستگاه خمیرگیر ۶۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-60 در دو مدل با دو قدرت موتور مجزا و ولتاژ مصرفی متفاوت تولید شده است تا شما بتوانید با توجه به نیاز مرتبط با کسب و کار خود اقدام به خرید محصولی کارآمد نمایید. مدل های عنوان شده شامل خمیرگیر ۶۰ کیلویی با قدرت موتور ۲ اسب بخار و ولتاژ مصرفی ۲۲۰ ولت، و دستگاه خمیر گیر با قدرت موتور ۱٫۴۷ اسب بخار و مصرفی برابر با ۳۸۰ ولت می باشد. مشخصات فیزیکی دستگاه خمیر ساز اصفهان نوآوران شامل اندازه دهانه دیگ که برابر با ۶۵ سانتیمتر می باشد و وزن دستگاه است که چیزی حدود ۱۶۰ کیلوگرم تخمین خورده است. دسته بندی انواع دستگاه خمیرگیری به میزان ظرفیت و تولید خمیر بر می گردد. این امر یکی از فاکتورهای مهم تعیین قیمت خمیرگیر نیز می باشد. در واقع می توان گفت هر چقدر ظرفیت یک دستگاه خمیر زن پایین تر باشد از مبلغ ارزان تری برخوردار بوده و در مقابل خمیرسازی با ظرفیت بالاتر را نمی توان یک خمیر گیر ارزان دانست. نکته قابل توجه در ساختار دستگاه خمیرگیری استفاده از آلیاژ استیل ضدزنگ در قسمت مخزن خمیر و یا همان پاتیل خمیر است که از چسبیدن مواد به بدنه جلوگیری نموده و با فراهم کردن شستشوی آسان بهداشت و سلامت خمیر را رقم زده است و از این رو مورد استقبال جمع زیادی از کاربران در صنایع مختلف قرار گرفته است.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۶۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۴۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۱ کیلووات (۱٫۴۷ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۶۵ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۶۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۴۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : تک فاز و سه فاز (۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت)

قدرت موتور : نوع تک فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار) نوع سه فاز ۱٫۱ کیلووات (۱٫۴۷ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۶۵ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۱۶۰ کیلوگرم

 

خمیر گیر ۹۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-90

✅خمیر گیر ۹۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-90 برای تهیه خمیر در نانوایی، کلوچه پزی، قنادی، شرینی پزی، پیتزافروشی ها و کلیه امکانی که نیاز به تولید، توزیع و یا استفاده از خمیر در حجم های متوسط یا بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه خمیرگیری ۹۰ کیلو از ترکیب رنگ سفید و نارنجی تشکیل شده است که پایه و بدنه را رنگ سفید، و اهرم نگهدارنده پارو را رنگ نارنجی دربرگرفته و همین امر به یکی از شاخصه های تولیدات این شرکت تبدیل شده است. بخش اصلی انواع خمیرگیر به یک ظرف کاسه مانند اختصاص می یابد که به آن پاتیل خمیر و در برخی موارد مخزن خمیر می گویند. جنس پاتیل خمیر در خمیرگیر اصفهان نوآوران از استیل ضدزنگ است که علاوه بر مقاومت محصول در مقابل رطوبت، در بالا بردن بهداشت نیز بسیار موثر خواهد بود. چرا که ساختار آلیاژ استیل به گونه ای است که خمیر به آن نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود. بنابراین با تجمع مواد باقی مانده باکتری و میکروب ایجاد نمی شود و در نتیجه بیماری و مواردی از این قبیل کاهش خواهد یافت.
خمیر گیر ۹۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-90 می تواند به راحتی تا وزن ۹۰ کیلوگرم خمیر را برای شما آماده نماید. قابل ذکر است که برای به دست آوردن این حجم از خمیر توسط خمیرگیر باید چیزی حدود ۵۰ کیلوگرم آرد استفاده شود. شرکت اصفهان نوآوران این مدل از خمیرگیری را در دو نوع مختلف عرضه نموده است. قابل ذکر است که عملکرد هر دو مدل تولید شده به یک شکل بوده و تنها در توان و قدرت موتور و همچنین ولتاژ برق مصرفی متفاوت می باشند. این دستگاه خمیرگیر با قدرت ۲ اسب بخار برق مصرفی اش ۲۲۰ ولت خواهد بود، و با موتور ۱ اسب بخاری مصرفی برابر با ۳۸۰ ولت دارد. این دو نوع انواع مدل SM-90 را تشکیل می دهند.

✅وزن بیان شده برای این دستگاه خمیرگیر چیزی برابر با ۱۷۰ کیلوگرم است که با توجه به نوع کاربرد دستگاه خمیر زن و عدم نیاز به جابجایی این میزان وزن مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. دهنه دیگ نیز دارای اندازه ۷۰ سانتیمتر است که هم می تواند انتقال خمیر و دسترسی به آن را آسان کند و هم در امر شستشو مورد توجه قرار گیرد.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۹۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۵۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۱ کیلووات (۱٫۴۷ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۷۰ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ظرفیت پاتیل برای خمیر ۹۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ظرفیت پاتیل برای آرد ۵۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : نوع تک فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار) نوع سه فاز ۱٫۱ کیلووات (۱٫۴۷ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۷۰ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۱۷۰ کیلوگرم

دستگاه خمیر گیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-120

✅دستگاه خمیر گیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-120 که برای تهیه و ساخت خمیر در نانوایی ها و قنادی های بزرگ به کار گرفته می شود. عمده کاربرد دستگاه خمیر زن در اماکنی صورت می گیرد که برای تولیدات خود نیاز به ساخت خمیر در حجم های بالا خواهند داشت. مانند نانوایی، شیرینی پزی، کیک و کلوچه پزی و سایر کسب و کارهایی که به چنین صنایعی مرتبط می باشند. این دستگاه خمیرگیر ۱۲۰ کیلویی درست مشابه دیگر تولید این شرکت یعنی خمیر گیر ۱۲۰ کیلویی سفارشی بوده و دارای عملکرد یکسان می باشند. تنها تفاوت بین این دو محصول حفاظ در نظر گرفته شده برای پارویی بوده که تنها در خمیرزن سفارشی تعبیه شده است.

✅دستگاه خمیر گیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-120 در دو نوع با دو قدرت موتور مختلف تولید شده است که یکی از آن ها دارای قدرت موتوری معادل ۲٫۶ اسب بخار و دیگری ۲ اسب بخار است. مصرف انرژی نیز در این دو مدل دستگاه خمیر ساز مختلف است به صورتی که دستگاه خمیرساز با موتور ۲٫۶ اسب بخار از برق ۲۲۰ ولت و خمیر گیر با قدرت موتور ۲ اسب بخار برای مورد استفاده واقع شدن به برقی با ولتاژ ۳۸۰ نیاز دارد. ساختار دستگاه خمیرگیر بسیار مقاوم و مستحکم طراحی شده است به طوری که از بدنه ای فلزی و یک پاتیل خمیر استیل برخوردار است. استیل به کار رفته شده برای ساخت پاتیل خمیر از نوع ضد زنگ است که مانع ایجاد آسیب از طریق رطوبت به دستگاه می شود و از آن جایی که برای ساخت خمیر به آب نیاز است و دستگاه خمیرگیر به طور دائم با رطوبت درگیر می باشد این امر بسیار مفید و کارآمد به نظر می رسد.

✅مشخصات فیزیکی خمیر ساز را می توان با عنوان نمودن میزان وزن دستگاه و همچنین اندازه دهانه دیگ دستگاه خمیر زن بیان داشت. در دستگاه خمیرساز اصفهان نوآوران دهانه دیگ به ۸۰ سانتیمتر می رسد و از وزنی معادل ۲۲۰ کیلوگرم نیز برخوردار می باشد.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۱۲۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۸۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۲ کیلووات (۲٫۶۸ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۸۰ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۱۲۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۸۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : نوع تک فاز ۲ کیلووات (۲٫۶۸ اسب بخار) نوع سه فاز ۱٫۵ کیلووات (۲ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۸۰ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۲۲۰ کیلوگرم

دستگاه خمیر زن ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-180

✅دستگاه خمیر زن ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-180 در دو نوع مختلف با دو قدرت موتور متفاوت توسط شرکت اصفهان نوآوران طراحی و تولید شده است. قدرت موتورهای در نظر گرفته شده برای این نوع خمیر زن ۲٫۶ و ۲٫۹ اسب بخار است که به ترتیب به برق ۲۲۰ و ۳۸۰ ولت نیاز دارند. استفاده از خمیرگیری برای سهولت و سرعت بخشیدن به کار در نانوایی ها، شیرینی پزی ها، مراکز پخت و توزیع کلوچه و کیک و… صورت می گیرد.

✅دستگاه خمیر زن ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-180 دارای وزن ۲۴۰ کیلوگرم بوده و اندازه دهانه دیگ آن به ۹۰ سانتیمتر می رسد. پاتیل خمیر در این دستگاه خمیرگیری از جنس استیل ضدزنگ است. آلیاژ استیل از نظر سلامت مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است. عدم امکان چسبیدن باقی مانده خمیر به پاتیل مانع از ایجاد آلودگی و گسترش بیماری خواهد شد و این امر می تواند به ویژگی های دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی بیفزاید و افراد مختلفی را تشویق به خرید خمیرگیر شرکت اصفهان نوآوران نماید. همان طور که از نام خمیرساز مشخص است شما می توانید با استفاده از این دستگاه به خمیری در حجم ۱۸۰ کیلوگرم دست یابید که برای این امر ملزم به استفاده از میزان ۱۲۰ کیلوگرم آرد می باشید.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۱۸۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۱۲۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۲ کیلووات (۲٫۶ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۲٫۲ کیلووات (۲٫۹۵ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۹۰ سانتیمتر

✅مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۱۸۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۱۲۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : ۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت (تک فاز و سه فاز)

قدرت موتور : تک فاز ۲ کیلووات (۲٫۶ اسب بخار) سه فاز ۲٫۲ کیلووات (۲٫۹۵ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۹۰ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۲۴۰ کیلوگرم

دستگاه خمیرگیری ۲۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-240

✅دستگاه خمیرگیری ۲۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-240 بزرگترین محصول تولید شده توسط شرکت اصفهان نوآوران است که قابلیت تولید و آماده سازی خمیر تا حجم ۲۴۰ کیلوگرم را دارا می باشد. قابل ذکر است که برای داشتن این میزان خمیر قطعا نیاز به ۱۸۰ کیلوگرم آرد می باشد. استفاده از این خمیرگیر در صنایعی مانند شیرینی پزی، کارخانجات تولید کیک و کوچه و… صورت می گیرد. از این رو به آن دستگاه خمیرگیر صنعتی نیز می گویند. جنس بدنه خمیرگیر از فلز و جنس پاتیل خمیر از استیل ضدزنگ در نظر گرفته شده است. استیل یکی از آلیاژهایی است که از نظر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است. چرا که علاوه بر ایجاد امکان شستشوی آسان از چسبیدن باقی مانده مواد نیز جلوگیری کرده و به کاهش باکتری و میکروب در این دستگاه خمیرگیری ۲۴۰ کیلویی کمک می نماید.

✅دستگاه خمیرگیری ۲۴۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل SM-240 در دو مدل خمیرگیر نیمه صنعتی و خمیرگیر صنعتی تولید شده است که تفاوت آن ها را می توان در ولتاژ برق مصرفی دانست چرا که در عملکرد کاملا مشابه به هم عمل کرده و از کارایی یکسانی برخوردار هستند. تغذیه در خمیرگیر صنعتی توسط برق ۳۸۰ ولت و در خمیرگیر نیمه صنعتی ۲۲۰ ولت می باشد. این در حالی است که قدرت موتور در هر دو خمیرگیر به ۴ اسب بخار می رسد. وزن خمیرساز صنعتی اصفهان ۳۴۰ کیلوگرم و اندازه دهانه دیگ در آن به ۱۰۵ سانتیمتر می رسد.

✅مزایا

– ظرفیت پاتیل برای خمیر ۲۴۰ کیلوگرم
– ظرفیت پاتیل برای آرد ۱۸۰ کیلوگرم
– جنس پاتیل از استیل
– دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
– قدرت نوع تک فاز ۲ کیلووات (۴ اسب بخار)
– قدرت نوع سه فاز ۱٫۵ کیلووات (۴ اسب بخار)
– اندازه دهنه پاتیل ۱۰۵ سانتیمتر

✅ مشخصات فنی

ظرفیت خمیر : ۲۴۰ کیلوگرم

ظرفیت آرد : ۱۸۰ کیلوگرم

نوع تغذیه الکتریکی : تک فاز و سه فاز (۲۲۰ ولت و ۳۸۰ ولت)

قدرت موتور : تک فاز ۲ کیلووات (۴ اسب بخار) نوع سه فاز ۱٫۵ کیلووات (۴ اسب بخار)

✅مشخصات فیزیکی

جنس بدنه : فلزی

جنس پاتیل : استیل

اندازه دهنه پاتیل : ۱۰۵ سانتیمتر

وزن دستگاه : ۳۴۰ کیلوگرم

✅پاتیل خمیر اصفهان نوآوران را می توان محصولی برای تکمیل فرآیند کار دستگاه های خمیرگیر و یا خمیر پهن کن دانست. پاتیل خمیر یا مخزن خمیر برای نگهداری خمیر در یک مدت زمان معین مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد اصلی آن در نانوایی ها می باشد. انواع مخزن خمیر را می توان به ظرفیت های مختلف تقسیم کرد. شرکت اصفهان نوآوران دست به تولید پاتیل خمیر در ظرفیت های ۷۰، ۱۱۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر زده است که مورد استقبال بسیاری از کاربران در صنایع مختلف که کسب و کاری مرتبط با خمیر دارند قرار گرفته است. گفتنی است که به این نوع از پاتیل خمیرگیر پاتیل خمیر نانوایی و پاتیل خمیرگیری هم گفته می شود.

✅پاتیل خمیر اصفهان نوآوران از جنس استیل ضد زنگ بوده که موجب افزایش کیفیت و استحکام در برابر آب و رطوبت شده است. از طرفی نیز استفاده از این آلیاژ در ساختار پاتیل خمیر توانسته به افزایش سلامت خمیر کمک قابل توجهی نماید. استیل به دلیل نوع ساختار مانع از چسبیده شدن مواد به بدنه شده و امکان شستشوی آسان را نیز ایجاد می نماید. پاتیل خمیر بر روی یک پایه قرار گرفته شده است که مجهز به چرخ می باشد. این چرخ ها به امکان جابجایی آسان تر کمک کرده و سرعت روند کار را نیز افزایش می دهند.

دستگاه سبزی خردکن بشقابی

✅دستگاه سبزی خردکن بشقابی اصفهان نوآوران
دهنه ۶۰ تمام استیل
دارای دینام یک اسب بخار و گیربکس تیپ ۵۰ به توان ۱/۲۴ ظرفیت دستگاه ۸ الی ۱۰ کیلوگرم دارای میکروسوییچ امنیت چرخ قفل دار و یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات

 

✅دستگاه های برند اصفهان نوآوران از جنس برنز میباشد
چرخ دنده گیریبکس میباشد،طلایی رنگ از جنس برنز با آلیاژ استاندارد و سیاه رنگ از جنس چدن است.

دنده های برنز فرسایش ندارد چون دارای آلیاژ بالا و استاندارد است.

مدیریت:آقایان رضایی

 

 

قیمت دستگاه خمیر گیر ۴۰ کیلویی , دستگاه خمیر گیر ۳ کیلویی , نمایندگی دستگاه خمیر گیر , نمایندگی دستگاه خمیر گیر اصفهان , قیمت دستگاه خمیرگیر ۵ کیلویی , قیمت خمیر گیر اسپیرال , خمیرگیری نانوایی , قیمت خمیر گیر , دستگاه خمیرگیر , دستگاه خمیرگیر قنادی , دستگاه خمیرگیر نانوایی , میکسر قنادی , میکسر نانوایی ,دستگاه خمیرگیر در اصفهان , دستگاه خمیرگیر قنادی در اصفهان , دستگاه خمیرگیر نانوایی در اصفهان , میکسر قنادی در اصفهان , میکسر نانوایی در اصفهان , دستگاه خمیرگیر در تهران , دستگاه خمیرگیر قنادی در تهران , دستگاه خمیرگیر نانوایی در تهران , میکسر قنادی در تهران , میکسر نانوایی در تهران , تولید دستگاه خمیرگیر , تولید دستگاه خمیرگیر قنادی , تولید دستگاه خمیرگیر نانوایی , تولید میکسر قنادی , تولید میکسر نانوایی , تولید کننده دستگاه خمیرگیر , تولید کننده دستگاه خمیرگیر قنادی , تولید کننده دستگاه خمیرگیر نانوایی , تولید کننده میکسر قنادی , تولید کننده میکسر نانوایی , قیمت دستگاه خمیرگیر , قیمت دستگاه خمیرگیر قنادی , قیمت دستگاه خمیرگیر نانوایی , قیمت میکسر قنادی , قیمت میکسر نانوایی , فروش دستگاه خمیرگیر , فروش دستگاه خمیرگیر قنادی , فروش دستگاه خمیرگیر نانوایی , فروش میکسر قنادی , فروش میکسر نانوایی ,دستگاه خمیرگیر در تبریز , دستگاه خمیرگیر قنادی در تبریز , دستگاه خمیرگیر نانوایی در تبریز , میکسر قنادی در تبریز , میکسر نانوایی در تبریز , دستگاه خمیرگیر در مشهد , دستگاه خمیرگیر قنادی در مشهد , دستگاه خمیرگیر نانوایی در مشهد , میکسر قنادی در مشهد , میکسر نانوایی در مشهد