Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

تولید و فروش لوازم معدنی در اصفهان

🔹🔸سازنده لوارم معدنی با شش ماه ضمانت پس از فروش 
🔹🔸ساخت سیمبرش در توان های مختلف کنتاکتوری و اینورتری 
🔹🔸راسول برقی ۷.۵ و ۱۰ اسب با پمپ بلغاری( راسول و سیمبرش استوک اورحال شده به شرط کار و سلامت کامل موجود میباشد)
🔹🔸راسول دیزل ۱۴ اسب 
🔹🔸مینی برش گردان مخصوص بتن بری 
🔹🔸مینی برش ۳۰ اسب صاف و شیب 
🔹🔸ساخت جک پشت قله و کارواش و تابلو مادرو…. 
🔹🔸تهیه موتور برق و کمپرسور با دو سیم الماسه و پاکت و کلیه لوازم معدنی با مناسب ترین قیمت 

✅ سیم برش فولادی

💠در کشورهایی مانند ایتالیا، تاریخچه استفاده از دستگاه سیم برش فولادی به حدود صد سال قبل باز می گردد. دستگاه سیم برش فولادی، شامل سیم هایی از جنس فولاد است که به دور هم پیچیده شده اند. در فرایند برش سنگ به کمک دستگاه سیم برش فولادی، از پودر سیلیس، به عنوان مواد ساینده استفاده می شود.

💠با حرکت سیم روی سطح سنگ مورد نظر، که یک حرکت دورانی می باشد، عملیات برش آغاز می گردد. در این هنگام، ذرات پودر سیلیس که به عنوان ماده ساینده در این روش مورد استفاده قرار می گیرند با سنگ تحت عملیات تماس پیدا می کنند. جهت تماس بهتر این ذرات با سنگ مورد نظر و قرار گرفتن آن ها بین سنگ وسیم، برش ها در جهت عمودی بوده و از سمت بالا به پایین انجام می گیرد.

💠دستگاه سیم برش فولادی از تعدادی قرقره هدایت کننده، سیستم نیرو محرکه و دستگاه ایجاد کشش و بخش هایی دیگر تشکیل شده است. استفاده از این دستگاه جهت برش، به طور مداوم به آب به عنوان سیال خنک کاری نیاز دارد. با آویختن وزنه مناسب به قرقره ها و ایجاد کشش و تغییر زاویه، برش هایی روی سنگ ایجاد می شوند.

🔰مزایا و معایب استفاده از دستگاه سیم برش فولادی

💠در فرایند برش به کمک دستگاه سیم برش فولادی، انرژی مصرفی نسبتا کم بوده و امکان استفاده در معادن زیر زمینی جهت استخراج سنگ وجود دارد. این دستگاه طراحی پیچیده ای ندارد و نگهداری از آن نیز بسیار آسان می باشد. به کمک این دستگاه می توان سطح وسیعی از سنگ را تحت برش قرار داد. به دلیل وجود قرقره های هدایت کننده در دستگاه، می توان بر حسب نیاز به طول آن ها افزود و امکان استفاده از آن را در نقاط دوردست میسر ساخت. استفاده از دستگاه سیم برش فولادی در سنگ های مرمریت کارایی خوبی داشته و می توان بلوک هایی با ابعاد و شکل مناسب را به کمک آن ایجاد کرد.

💠از جمله محدودیت ها و معایب استفاده از دستگاه سیم برش فولادی، نیاز به استفاده از پودر سیلیس به عنوان ماده ساینده حین برش می باشد؛ همچنین مشکلاتی از قبیل سرعت کم عملیات برش، پارگی و آسیب فیزیکی سیم در طول برش، مشکلات پمپاژ آب حین خنک کاری، اشغال شدن فضا در منطقه عملیات با سیم ها، صرف وقت و هزینه زیاد جهت نصب و استفاده از تجهیزات و دستگاه ها و استقرار نیروی کار مجرب و استهلاک تجهیزات باعث شده تا این روش امروزه کاربرد چندانی نداشته باشد.

سیم برش الماسه

💠استفاده از این دستگاه سیم برش، از سال 1970 میلادی رواج داشته و به سرعت نقش اساسی در استخراج از معادن یافته است. در روش برش به کمک دستگاه سیم برش الماسه، از سیم الماسه که نهایتا 150متر طول دارد، استفاده می شود.

💠در این روش، سیم الماسه بر روی یک ریل قرار می گیرد و با قرار گرفتن تحت یک نیروی کششی ثابت روی آن جابجا شده و به کمک دستگاه وینچ برش های عمودی و افقی روی سنگ زده می شود. در حقیقت در این روش، خود سیم عمل سایش را انجام داده و نیاز به استفاده از مواد ساینده مجزا ندارد.

✅اطلاعاتی در مورد سیم برش الماسه

💠سیم برش الماسه (DWC) همانطور که از نامش مشخص است برای برش مواد استفاده می شود.سختی الماس تضمین می کند که این روش برش بر روی هر نوع ماده نرمتر از الماس ، که تقریباً همه چیز است ، موثر باشد.سیم برش روش انتخابی خوبی برای استخراج سنگ طبیعی در معادن سنگ سراسر جهان است.

💠امروزه هنوز فرآیند استخراج سنگ مرمر ، گرانیت و سایر اسلب های سنگ طبیعی که برای میزهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی در سراسر جهان استفاده می شود ، انجام می شود ، اما تعداد آنها بسیار کمتر است و از ابزارهای بسیار بهتری برای استخراج استفاده می کنند.امروزه با پیشرفت علم دستگاه های سیم برش الماسه در صنایع معدنی و معدنکاری استفاده می شوند و کارها با استفاده از آنها با سرعت بالاتری انجام می شود.

🔰مزایا سیم برش الماسه

💠این روش برش در مقایسه با تیغه های سنتی ضایعات کمتری تولید می کند که می تواند در هنگام کار با مواد گران قیمت صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد و حتی بعضی از مواد را می توان به صورت خشک برش داد.از دیگر مزایا سرعت است.این روش ، عملیات برش را در مقایسه با روش های قدیمی تر با سرعت بالاتری انجام میدهد و پس از راه اندازی ، دستگاه برای کارکرد ، به حداقل نیروی انسانی نیاز دارد.

💠بسته به نوع دستگاه مورد استفاده ، این نسبتاً تمیز ، بدون دود و ساکت است ، بدون هیچ گونه لرزش ، این امر آن را برای محیط های کاری حساس مانند بیمارستان مناسب می کند.همچنین 4 تا 5 برابر سریعتر از روش های معمول برش است.DWC همچنین عملی تر و ارزان تر از برخی دیگر از روش های برش است.

💠در حال حاضر ، بیشتر دستگاه های سیم برش بصورت اتوماتیک کار می کنند و این بدون شک صرفه جویی بیشتری دارد ، این ماشین جایگزین نیروی کار می شود ، خطاهای انسانی را کاهش می دهد و برش را پایدارتر می کند تا از صاف بودن دال سنگ اطمینان حاصل شود.

مدیریت: امیر فیضی

 

 

 

قیمت دستگاه سیم برش معدن , قیمت دستگاه سیم برش الماسه , قیمت سیم برش سنگ , سیم برش الماسه گرانیت , , انواع سیم برش الماسه , قیمت دستگاه سیم برش بتن , مینی سیم برش , دستگاه سیم بر معدن , راسول دیزل ۱۴ اسب , مینی برش گردان مخصوص بتن بری , مینی برش ۳۰ اسب صاف و شیب , ساخت جک پشت قله , لوازم معدنی , موتور برق , کمپرسور با دو سیم الماسه ,