Address & Contact

Our Address

هشتگرد

Telephone

شرکت امین صنعت در هشتگرد کرج

✨تولید قالب های کشش مفتول از جنس تنگستن و کارباید

۰۹۳۷۱۷۱۳۱۶۵
آقای اصغری

❇️هدف انواع دستگاه های کشش مفتول فرم دهی سرد انواع فلزات است. انواع دستگاه های کشش مفتول دستگاه هایی هستند که با عبور دادن و کشیدن یک مفتول از میان یک یا چند قالب کشش، برای کاهش سطح مقطع استفاده می شوند.

❇️فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول در واقع یک فرآیند فلزکاری است و در عمل شبیه به فرآیند اکسترژون می باشد ولی در اکسترژون میله از میان قالب هل داده می شود در حالی که در انواع دستگاه های کشش مفتول، مفتول از میان قالب کشیده می شود.

?فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول

?فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول به این صورت است که مفتول با قطر بزرگ از مجرایی به اسم دوزه عبور می کند (کشش) و با قطر مورد نظر و کوچک تر در مجاورت یک روان ساز که ممکن است پودر یا روغن کشش باشد قرار می گیرد.

?فرآیند انواع دستگاه های کشش مفتول به دلیل اینکه فرآیند سردی است خواص مکانیکی یا فیزیکی مفتول از قبیل مقاومت کشش، سختی، الاستیسیته و کیفیت سطح را کاهش می دهد ولی هیچ تاثیر و تغییری در درصد عناصر شیمیایی آلیاژ مفتول ندارد.

?اجزای انواع دستگاه های کشش مفتول

? انواع دستگاه های کشش مفتول از قطعات مختلفی ساخته می شود. این قطعات عبارتند از: بدنه ی دستگاه، گیربکس، دینام، طبل، قرقره و جادوزه ای. این قطعات بر روی یک بدنه فلزی دیگر که حدودا شش متر طول و یک متر عرض دارد؛ متصل شده اند.

? البته در گونه های دیگر انواع دستگاه های کشش مفتول ممکن است تعداد طبل ها متفاوت باشد. برخی از انواع دستگاه های کشش مفتول فقط یک طبل دارند و در برخی از آنها تعداد طبل ها به 8 عدد نیز می رسد.

 

?دسته بندی انواع دستگاه های کشش مفتول

? انواع دستگاه های کشش مفتول ریز بار

? انواع دستگاه های کشش مفتول درشت بار

?قدرت هر کدام از انواع دستگاه های کشش مفتول به بزرگی طبل، قدرت گیربکس، قدرت دینام یا ژنراتور بستگی دارد و ممکن است تا چند تن فشار را نیز تحمل کند.

?کاربرد انواع دستگاه های کشش مفتول

?انواع دستگاه های کشش مفتول در سیم کشی برق ، کابل ها، فنرها، گیره های کاغذ، اسپیک های چرخ، آلات موسیقی سیمی و … کاربرد دارد. در واقع انواع دستگاه های کشش مفتول در همه صنایع کوچک که نیاز به مفتول با سایز و قطرهای مختلف و مخصوصا کوچک دارند؛ به کار برده می شود.

 

 

 

قالب کشش مفتول , تولید قالب های کشش مفتول در هشتگرد , قالب کشش مفتول از جنس تنگستن , قالب کشش مفتول از جنس کارباید , شرکت امین صنعت در هشتگرد , تولیدکننده و سازنده قالب های کشش مفتول در هشتگرد ,انواع دستگاه های کشش مفتول , کاربرد دستگاه های کشش مفتول ,